esikoinen saa 3-5 pakettia (10v kyseessä) keskimmäinen 3-5 (5v) ja kuopus 3-5 (6kk) sitten lahjoja tulee sukulaisilta ja kummeilta, ehkä jokainen saa noin 10 pakettia. Yhtenä jouluna lapset sai ihan järjettömän paljon lahjoja ja mun mielestä se homma meni ihan yli, kaikki vaan revittiin auki ja ne jäi sille tielle. Mä jotenkin toivoisin että saataaisiin nauttia yhdessä joulutunnelmasta ja pelattaisiin yhdessä lahjaksi saatuja pelejä jne. Ei noilla isommilla edes kauheasti ollut toiveita, molemmat saa käytännössä sen mitä toivoivatkin, mun mielestä supersuloisia toiveita oli villasukat, suklaata ja keskimmäinen toivoi kivoja vaatteita
poikia siis molemmat ja sen lisäksi molemmat saavat yhdet tosi isot lahjat (matkat) ja tiedän että esikoinen kun kuulee minne pääsee mikään lahja mitä me tai joku ostaa ei voita sitä reissua, eli tiedän lapsen tulevan tosta reissusta niin onnelliseksi ettei tosi, tämä reissu on jotain mitä poika ei edes arvata. Tästä iso kiitos kuuluu minun rakkaalle sisarelleni. Pienempi pääsee sitten laskettelumatkalle, joka sekin varmasti on todella mieluisa
Kukin mun mielestä tavallaan, meidän lapsilla on selkeät jutut mitä haluavat, pienin saa paketteja koska tykkää repiä paperia
Ehdotin isovanhemmille, että ostavat vain lahjapaperia, jota pikkuinen voi repiä
Ihan tarve tavaraa tälle pienimmälle tulossa, eli vaatteita aika paljon, olin ehtinyt myydä melkein kaikki isompien vauvanvaatteet pois, joten vaatteet tulevat ihan tarpeeseen