[QUOTE="vieras";22687953]Kyllä, 4 lahjaa!
Meillä kun ostetaan leluja yms. pitkin vuotta. Tarpeen mukaan! Eikä 1,5v. osaa kaivata enempää, ei edes tuota neljää. Ei mielestäni mitään järkeä opettaa lasta siihen, että joulu on yhtä kuin SUUUURI lahjavuori. Muistan itse lapsena sitä joulun jälkeistä kilpailua kavereiden kanssa, MONTA lahjaa sai. Sitten vasta puhuttiin, mitä kukanenkin sai.. On siinä arvomaailma pienillä jo heti vähän pielessä :/ Mutta luulen, että kunhan meilläkin ikää tulee, voi lahjamäärä hieman tuosta kasvaa, mutta ei missään nimessä 50 lahjaa / lapsi. En silti sano, että olisi väärä tehdä niin. Jokainen toimii tavallaan. Mutta minä en niin tekisi.
[/QUOTE]
Tuo "vain 4 lahjaa" oli täysin provomielessä nakattu heitto. Oikeasti en ajattele, että se olisi väärin tai pahasta, vaan yhtä oikea kuin 50 lahjaakin.
Ja kaikille: Lukekaa jokainen tuo Chefin linkittämä ketju, siellä on myös minun kirjoitukseni lapsen vaatelahjoista, johon en saanut lainkaan kommenttia. Miksi on väärin, kun minun lapseni saa 4 pitkähihaista paitaa yhdestä koosta, mutta kun sinun lapsellasi on 4 pitkähihaista samasta koosta, niin se on oikein. Miten yksi päivämäärä voi tehdä toisesta väärän ja toisesta oikean, kun kyseessä tasan sama asia?