Hakutulokset

1. S

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Heips kaikki ihanaiset! Tämä hätäilijä tekee paluun foruumeille. Viime elokuussa yk1 joka päätettiin laittaa pausellw kun ukko meni ja kosi. Nyt on hääjärkkäysstressi takana ja juhlat juhlittu. Ov taisi osua siihen heti häiden jälkeen, yleensä tunnen erittäin hyvin, mutta nyt meni siinä...
  2. S

Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

Heips, Jänskiä paikkoha täällä, haamuja tulee joka ovesta :) Oletteko myös noita puikkoja uittaneet? Tuntuu että tuo suihkuun sihtaaminen on välillä vähän hankalaa :/ Nyt olisi kp26/25-26 ja itseasiassa tarkistin viimeiseltä 6kk kierron pituuden niin keskimääräisesti oli sellaisen 24...
  3. S

Hopeakissa: Onnea!!! Ihanaa <3
  4. S

Eläinystävä: Lähes samoissa mennään, mulla Ti-Ke (kp 18/25)pitäisi uuden kierron alkaa, mutta dpot on kyllä alhaiset kun on lyhyt kierto. Aamulämpöä yritin kanssa itse mittailla, kunnes yhtenä aamuna purin mittarin rikki vahingossa :D Ennen ovista kerkesin muutaman päivän ja tuolloin ne...
  5. S

Esikoinen vuodelle 2015

Joa: Tuhannesti onnea! Ihanaa :) Mikä dpo päivä sinulle tuli ensimmäinen haamu? Täällä nyt kp18/25-26. Ei mitään oloja suuntaan tai toiseen. Ovulaatiota en tosiaan testeillä todennut, mutta laskurin ja ehkä pienten olojen puolesta se oli tuossa ke-to viime viikolla. Ehkä ensimmäistä kertaa...
  6. S

<3 Yrityksen odottajista yrittämään päässeet, SYKSY 2014 <3

Heikkulin: Kiitos! Eli Lifeen käypi tieni! Ei muuta kun kaikki keinot käyttöön:) täytyy varmaan ukollekin syöttää vähän foolihappoa. Eihän siitä voi mitään pahaa olla kun saa vitamiineja tarpeeksi. Tuo gelee royal vaan kuulostanut todella mielenkiintoiselta parissa artikkelissa. Kiitti vielä...
  7. S

Heikkulin: ostitko tuota gelee royalia jonain kapselina vai tahnana, ja mihin/ minkä seassa käytät jos tahnaa?
  8. S

Ensimmäinen erä puikkotestejä kolahti tänään postiluukusta. Näyttäisi olevan Davidin testejä. jaaaaa pakkohan se oli heti testata ovulaatiotesti vaikka se on kaiken järjen mukaan viime keskiviikkona tai torstaina tapahtunut. Jäin ihmettelemään miksi negatiiviseksi luetaan sekä se että tulee...
  9. S

Joa: kännykällä oli ihan selvä viiva ja koneellakin näkyi kyllä viiva :) ihanaa, onnea! Sunflower5: Sama juttu, aivan ihana viiva siellä :) Mikä oli dpo? Siis mä taidan todella tarvita apua noihin testien tulkitsemiseen, sillä ilmeisesti oma näkö on tosi huono. Jos minä näen viivan niin...
  10. S

Esikoinen vuodelle 2015

Paljon tapahtunut täällä taas viikonlopun aikana. Jänniä päiviä :) Eläinystävä: Ei tuota pientä DPO:ta kannata vielä murehtia. Milloinkas pitäisi uuden kierron alkaa? Aika monella on täältä lukiessa haamujakin tullut vasta siinä dpo11-13. Ei vielä stressiä Seawind: Ihailen selkärankaasi :D...
  11. S

Ooti Mikä päivä sinulla on menossa kierrosta?
  12. S

Ooti- tuon kyllä minä tulkitsisin selväksi plussaksi! Samanlaista toivoisin pian omaankin tikkuun:)
  13. S

Tämä on niiiin koukuttava ketju :) Aloitan itsekin pian piinailevan testailun ( dpo1-2?)ja mietinkin, että millä kannattaa testailla. Esim. mammaksi.fi tarjoaa puikkoja sekä liuskoja, täällä näyttää olevan pääsääntöisesti liuskat käytössä, joten mietinkin mikä on noiden kahden ero? Tai onko...
  14. S

Esikoinen vuodelle 2015

Noh niin, tunteiden vuoristorata viikko jo puolivälissä. Tänään viimeksi päätin olla stressaamatta raskautumista, mutta silti melkein kävelin apteekkin sisään hakemaan testiä vaikka tietää kristallin kirkkaasti, että ei se voi mitään näyttää :/ Ovulaation yritin nyt tunnistaa ilman liuskoja...
  15. S

Esikoinen vuodelle 2015

Eläinystävä: Juuh, itsekin ajattelin, että kokeilisin tikkuja ja jos sitä kautta oppisin tunnistamaan ovulaation jatkossa paremmin oireista. Jos nyt tämä kierto vielä ilman ja seuraavasta sitten tikut joksikin aikaa. Kierto on ollut viimeisen vuoden ihan prikulleen sen 25-26pv...
  16. S

Esikoinen vuodelle 2015

Muutama kysymys palstalaisille. Oletteko aloittaneet heti ensimmäisestä yrityskierrosta tikuttelemaan ovulaatiota? Aikaisemmin, jopa kierukan kanssa tunsin omasta mielestäni ovulaation ja nyt viimeiset 3kk on mennyt ilman mitään vihlaisuja yms muuta josta voisin tunnistaa. Vasta...
  17. S

Esikoinen vuodelle 2015

Nalat-84 kyllä se mun mielestä ihan viivalta näyttää, hyvin haalea sellainen kyllä. Jännittävää :) Jos on nega niin ei sinne kyllä mitään hailakkoja pinkkejä edes pitäisi tulla, tosin kyllähän yhden toiveikkaa silmä saattaa niinkin nähdä, mutta nyt kyllä sanoisin että on siellä toinen viiva...
  18. S

Esikoinen vuodelle 2015

Heips, Ilmottaudutaan nyt tännekin itse jännämään, sillä harras toive olisi, että esikoinen olisi sylissä 2015. Päivittäin vaihtuu fiilikset siitä, että uskaltaako odottaa nopeastikin jotain tapahtuvaksi vai olenko minä yksi niistä, jotka tulevat sekoilemaan tikkujen kanssa vielä pitkäänkin...
  19. S

Heissan, Tässä päässyt epätoivoisista vauvakuumeiluista vihdoin yrittämisen pariin. Pitkään keskustelujanne lukeneena ja "lähtölaukausta" Ukolta odottaessa vihdoin voin itsekin ilmoittautua tänne mukaan. Eli: Syli, 27v, kp 6/25-26, yk 1, ya 9/14, 1.lapsi Muutaman kuukauden ajan jo...

Yhteistyössä