Heipskukkuu arvon naiset!
Käyn joka päivä EDELLEEN täällä lukemassa teidän juttuja ja kuulumisia.
Ikävä tietysti huomata, ettei monelle "pitkään" yrittäneelle ole vieläkään suotu sitä plussaa, mutta mä olen teidän puolestanne optimistinen ja toivon teille kaikille pelkkää hyvää!
NAN: halusin erityisesti kommentoida sun kirjoitukseen, koska muistan kuin eilisen sen kun jätin itse ehkäsyn (Yasmin-pillerit) pois. Oireet heti ensimmäisten menkkojen jälkeen oli aivan, kuin olisi lukenut raskauden oireita. Ikävä kyllä se on juurikin sitä mitä
Valonkantaja aiemmassa kirjoituksessa sanoi, eli kehon totuttelua hormonittomaan elämään. Eli ei kannata liikaa toiveita niihin laittaa. :/ ja myöskin kun kuukautisten aikaan on yhdynnässä niin harvoin se saattaa raskaaksi asti.
En halua iloasi pilata, mutta itsekin niin monet kerrat joutui pettymään, että ei vaan suo sitä kenellekään
Nalat: henk koht näen siinä ihan haamun esihaamun
testaa muutaman päivän päästä uudelleen ja säästä nämä vanhat jotta saat vertailupohjaa. Itse suosittelen Pregcheck testiliuskoja , joita saa ihan marketeista. Ne on hyviä
toivotaan, että se olisi ihan sitä itseään! :heart:
Tänne ei kuulu mitään hirveän erityistä uutta. Meinasin jo riemastua viikon alussa, että ihanaa kun ei ole pahoinvointia VIELÄ! Ei olisi pitänyt riemastua, koska nyt se on täällä!! Ruokahalu täysi 0 ja kaikki etoo. En ole vielä joutunut pyttyä halaamaan, mutta voin vaan kuvitella sen tässä parin päivän sisään.
Rinnat ovat superturpoimenaan ja niin kipeet ettei pysty kuin urheiluliivejä pitämään. Alavatsa myös turvonnut, eikä pysty pitämään mitään kireitä vaatteita.
:/
Miksi lähdin kirjoittamaan on se, että tuolla odottajien puolella on TODELLA moni saanut KM tai tuulimunaraskauden ja siitäkö tämä tyttö alkoi panikoimaan... Mories!
Mulla on gyne ensi tiistaina eli 9.9 ja toivon/tiedän, että siellä otetaan kaikki mahdolliset ultrat ym. Mutta miten ihminen voi kestää tällästä pelkoa niin kauan :/ ensimmäinen neuvola on perjantaina 12.9. ja sekin pelottaa kyllä :/
En halua omanapailla täällä enempää koska en virallisesti tänne kuulu. Toivottavasti ketään ei pahastunut tungettelustani
Toivon teille parasta ja plussatuulia :heart:
ttaisku 6+3