Tervetuloa
Syli ja
Nuoriaikuinennainen eli Nan (nimi ei mahtunut taulukkoon
)
Nalat-84 onnea!!! :heart::heart::heart: Ilmoittele kun uskaltaudut odottajien listalle =)
Nan halusitko siis ihan listalle asti? Ihan siksi kysyn kun huomasin tuolta toisesta ketjusta, että miehesi ei halua lasta vielä moneen vuoteen jne. niin ihan varmistan että oliko siis yritys päällä vai ei?
Syli koitahan olla stressaamatta liikoja, se kun ei yhtään helpota raskautumista, vaan sillä voi olla yllättävän suuri vaikutus raskautumisen "estäjänä". 25 päivän kuukautiset kuulostaa vielä normaalilta. Seuraa nyt vaan kiertoja ja jos kauheesti heittelee tai lyhenee niin sitten vasta kannattaa alkaa gynelle soittelemaan
Tsemppiä!
Ja ovistikuista, itse taisin aloittaa vasta kohdunulkoisen jälkeen kun kropan normalisoitumista odoteltiin. Onhan niillä hyvä varmistaa ovulaatio ja sit taas toisaalta niiden toljottelu voi myös aiheuttaa stressiä. Itse ainakin jossain kohtaa tikuttelin ihan pakkomielteisesti ja sit stressasin koko ajan seksin oikeasta ajankohdasta jne. Nyt viime aikoina oon ottanu vähän rauhallisemmin ja tikutellu vähemmän.
Mun gynen mukaan muuten terveet siittiöt elelee yleensä ainakin sen pari-kolme päivää ja mahdollista on että elävät viisi-kuusikin päivää.
eläinystävälle siis myös toivoa tästä, pari päivää ei oo välttämättä vielä liian aikaista.
eläinystävä katsotko, että kiertopäivät on oikein. Kun tiistaina oli kp 7 mutta nyt ilmoitit 17. Oliko mulla ihan väärät luvut viime listassa?
Boni harmittavaa, että menee tommoseks säätämiseks
Toivotaan, että oli nyt vaan harvinaisen huono kierto ja seuraava sitten parempi!
Tervetuloa listalle
pipiipa ja plussatuulia!
Tervetuloa takaisin
Seawind!! Useinhan esim keskenmenon jälkeen monella on tapana raskautua heti uudestaan. Sulla on varmaan sama juttu eli kun kerran jo raskauduit ja kehosi alkoi niitä hormoneja tuottamaan yms. mysteeristä touhuamaan niin kroppasi on saanut kunnon sysäyksen toimintaan. Nyt peukut pystyyn, että tärppää uudestaan pian!
MooiMama hurjasti tsemppiä painonpudotukseen!! Itse oon yrittänyt hissukseen aloitella semmosta, ei niinkään laihista vaan elämäntapamuutosta. Oon syöny paljon kasvisruokaa (en oo tainnu viikkoon syödä lihaa) ja vältellyt viljaa. Quinoapuurosta on tullut lemppariaamiainen! Nami, suosittelen kokeilemaan! Huomasin myös, että paikkakunnallani on yllättävän laaja jumppatarjonta. Ajattelin kokeilla vähän niitä, jos vaikka jostain lajista innostuis
Kyllähän se liikuntakin on tosi tärkeää kropalle ja varmasti auttaa raskautumiseenkin! Go mooimama go!!
hopess peukut pystyssä!!! Toivotaan, että haamu muuttuu plussaksi!
Sonde mä en kyllä ainakaan osaa neuvoa tosta kohdun limakalvosta
Mulla ainakin vissiin ollut suht samanlainen aina, koska joka kerta ultrassa on vaan todettu, että ihan "oikeanlaiselta" näyttää kierron ajankohtaan nähden. Ehkä voisit pyytää gyneltä vaikka soittoajan ja kysyä, niin saisit mielenrauhan.
Intopiukka kiitos tsemppaamisesta! Olen tietysti iloinen hyvistä uutisista, mutta toisaalta tietty väkisin tulee semmonen kiukku että "no miks perkeleessä ei sit tärppää jos kaikki kerran toimii!!". Ikävää, että sulla nyt kierto heittelee! Ehkä voisit kysyä vielä toisen gynen mielipidettä asiasta? Mulla myös vauvauutisia tunkee joka tuutista... ei helpota yhtään ei!
Valonkantaja mahtavaa, että painoprojektisi edistyy noin huimasti!! Keep up the good work!! Ihan varmasti auttaa kierronkin normalisoitumiseen!!!
hennaliina mulla myös piinapäivät menossa. Aaaargh!!! Hirvee hinku aina testata about heti! Jaksellaan!
on: piinapäivät meneillään once again... Olo on kyllä aika normaali jo eikä sitä valkovuotoakaan tuu enää niin paljon. Lämpö on ihan normaali, mutta päänsärky vaivaa vähän väliä. Parin päivän takainen kipuilu taisi kuitenkin olla jotain outoa lihaskramppia. Voihan se myös olla kiinnittymistä kun oli dpo 7-8 tienoilla, mutta 1,5 vuoden jälkeen musta on tullu sen verran kyyninen, etten jaksa toivoa enää niin vahvasti... Piti yks testikin tehdä dpo 9 ja negahan se tietty oli, mitäs muutakaan. Noh, oon seuraavat pari päivää pois kotoota enkä meinaa ottaa mitään testejä edes mukaan, etten sit uittele niitä kusitikkuja joka siunaaman aamu =) Jos kuukautiset viivästyy (mikä on kyllä ihan mahdollista kun menossa on eka luomukierto puoleen vuoteen...) niin kaivetaan sitten taas testit esiin.