Kuulumiseni vauvanteon saralta eivät ole mitenkään mieltä ylentäviä tällä hetkellä. Ei sillä ettäkö olisi uusi kierto alkanut kuten ainakin
Meropella ja
Bumpylla? vaan olin gynellä alkuviikosta kun kierto huiteli jossain 30 kieppeillä enkä ollut ovista siihen mennessä bongannut. Edellisissä letrokierroissa (2tbl kp3-7) ovis oli noin kp17 ja 23 ja siis soitin tämän kierron alussa gynelle ja kerroin, että pelkään kierron taas venyvän entisestään että jatketaanko samaan malliin. Lääkärin mielestä kannatti jatkaa samaan malliin vielä sillä seurauksella, ettei ovista koskaan tullut ja menin gynelle aivan liian myöhään (kp30?) kun ajattelin että silloin voisi vielä olla jotakin tehtävissä. No eipä ollut. Ovis on voinut jossain kohtaa tapahtua, mutta hyvin todennäköisesti kroppani on jo tottunut letroihin sen verran ettei sitten tällä kertaa riittänyt kuuri buustaamaan ovista. Limakalvo oli jo ehtinyt ohentua (?), joten mitään tehokuuria oviksen saamiseksi tässä kohtaa ei ollut järkeä ottaa. Näin ollen lääkäri määräsi 10pvän primolut-kuurin, jonka jälkeen menkkojen pitäisi alkaa ja seuraavassa kierrossa sitten letroja 3tbl päivässä ja ultraan kp11-12 katsomaan onko jotain tapahtunut ja jos ei niin sit on onneks asialle jotain tehtävissä kun ollaan ajoissa liikkeellä. Mä olen asioinut kahdella eri gynellä samassa puljussa (ovat siellä vuoroiltoina käsittääkseni) ja tämä jonka nyt näin oli eri jonka kanssa viimeksi puhuin ja jolta mielestäni sain riittämättömät ohjeet jatkon kannalta. Olisin toivonut, että hän olisi sanonut puhelimessa jonkun takarajan sille milloin pitää tsekata tilanne, jos en ole ovista bongannut. Uskon nimittäin, että tämä kierto olisi voitu "pelastaa", jos olisin mennyt ajoissa gynelle. Se täytyy kyllä sanoa, että molemmat gynet ovat alansa rautaisia ammattilaisia ja tekevät työnsä nimenomaan kaltaisteni lasta yrittävien naisten kanssa, joten luotto on heihin tosi kova, vaikka nyt olinkin pettynyt puhelimitse toiselta saamaani palveluun. Olin käynnillä tosi rikki tällä viikolla ja valtavan pettynyt, että taas meni yksi kierto harakoille ja että nyt pitää odotella menkkojen alkua sinne ensi viikon loppuun, eli seuraavaan ovikseen on vielä pitkä matka. Siinä vastaanotolla itkiessäni lääkäri osasi valita sanansa hyvin ja mietin hänen sanomisiaan vieläkin päivittäin. Hän mm. sanoi, että edellytykseni raskautua ovat todella hyvät. Vaikka niin kauan kun en ole raskaana niin se tieto ei auta yhtään. Oltiin kuitenkin käynnin päätteeksi yhtä mieltä siitä miten nyt jatketaan ja voi olla, että tulen käymään joka kierrossa gynellä niin kauan kuin plussa saadaan tulemaan. Sitä oikeastaan olen toivonutkin niin ei tarvitse enää arvuutella mitä kropassa tapahtuu. Sain vastaanotolta myös spermapurkin mukaani eli jos ja kun seuraava kierto alkaa niin selvitetään myös simppojen laatu samantien. Viikko on siis ollut raskas tämän asian tiimoilta kuten oikeastaan koko kierto, varsinkin viimeiset viikot kun tajusin ettei sitä ovista oikeasti kuulu, kuten pelkäsin jo kierron alussa. Toivon, että fiilis taas tasoittuu kun mennään lähemmäs uutta yritystä. Olen pohtinut tuonne lapsettomien kuumeilijoiden puolelle kirjoittelua, missä nämä vastoinkäymiset ovat vielä useammalle tuttuja kuin täällä, mutta katsotaan. Pianhan se vuosikin tulee täyteen siitä, kun ehkäisy jätettiin pois ja lasta alettiin yrittämään.
Bonille pidän kovasti peukkuja, että tarvittavat toimenpiteet tuottaisivat tulosta tässä kierrossa!
Kaikille oviksen ohittaneille malttia testeistä erossa pysymiseen!