Hakutulokset

1. L

--2012 yrittävät--

Viikonloppuja kaikille! Jännäilijöitä on mukavan paljon. :) Mulla tänään kp22, joten oviksesta voi olla viikko tai sitten 4-5 päivää. Tuntemuksia ei ole mihinkään suuntaan. Valkovuotoa tuli pari päivää sitten runsaasti, mutta se loppui. Odottelua siis ensi viikonlopulle, jos silloin...
  2. L

--2012 yrittävät--

Plussaisia tuulia kaikille jännäilijöille! Ja toivotaan Äitikissa, että täti sieltä pian tulee, jos on tullakseen, niin pääset uuteen kiertoon. Unelmavauvasta: kuulostavat hyviltä nuo tuntemukset. Toivottavasti enteilevät hyvää. :)
  3. L

Kolmatta kaipaavien syksy 2012

Meillä myös poika ja tyttö, joten sukupuolella ei ole tälläkään kertaa mitään väliä :) Lähinnä mietityttää, että miten sitä jaksaa taas yövalvomiset, kun nämä nykyiset on olleet superhuonoja nukkujia ihan tuonne kahteen ikävuoteen asti. Seuraavasta odotan pessimistiseen tyyliin samaa kaliiberia...
  4. L

Kolmatta kaipaavien syksy 2012

Kolmatta kuumeillaan meilläkin. :) Eli ennestään meillä on tyttö -07 ja poika -09. Meneillään nyt kp 18, kierto yleensä 28-30. Kolmatta yrityskiertoa elellään. Olin bongaavinani oviksen vkonloppuna, joten parin vkon piinailut on nyt käynnissä.
  5. L

--2012 yrittävät--

Onnea Kuumeileva äippä! Ihanaa! Kiitos temppujen ja kikkojen jakamisesta. :) Mukava kuulla, että muitakin nuo asiat mietityttää. Ja sori kun nostatin puheeksi sellaisen asian, jota täällä oltiin jo pohdittu. Enpä huomannut, että tästä oli ollut puhetta jo aiemmin. Ja Sunflowerille onnea...
  6. L

--2012 yrittävät--

Pahoittelut munkin puolesta mustiin päiviin joutuneille! Mun piti kysymäni, että oletteko te muut huomanneet, että rinnat olisivat arat ovulaation aikoihin? En ole aikaisemmin kiinnittänyt moiseen huomiota, mutta nyt parin viime kierron aikana olen huomannut tällaisen mahdollisen ovisoireen...
  7. L

--2012 yrittävät--

Äitikissa älähän vielä heitä toivoa. :) Jospa elämä vaikka yllättäisi ensi viikolla. Tsemppiä joka tapauksessa piinapäiviin. Itsellä tänään kp17, ja uskoisin, että kroppaa (ja haluja) kuuntelemalla ovis oli tänään. Onneksi päästiin heiluttelemaan peittoja aamupäivästä. Lapsille sanottiin...
  8. L

--2012 yrittävät--

Kiitos tsempeistä. Peittoja on heiluteltu n. joka toinen päivä. :) Tässä viikonloppuna on varmaankin vielä parasta tärppiaikaa, joten toivottavasti päästään ainakin kertaalleen vielä tallettelemaan, niin on sitten parin vkon päästä jännitettävää. Meni ihan omanapailuksi, mutta mukavaa...
  9. L

--2012 yrittävät--

Vilijonkka tsemppiä! Kyllähän tuo testi ehtii vielä plussaksi muuttua. Sitä toivomme kovasti! :) Muistanpa esikoisesta aikoinaan, että testi näytti plussaa vasta kun menkat oli yli viikon myöhässä. Ekassa ultrassa tosin laskettukin aika siirtyi viikolla eteenpäin, joten myöhäinen plussa...
  10. L

--2012 yrittävät--

Onnea Äitikissa oviksen bongaamisesta. :) Nyt sulla on sitten piinailut edessä. Kiva tosiaan, kun täällä on monilla kierto menossa suht samoilla päivillä. Me jo aloiteltiin tämän kierron harjoitukset. :) Kp siis 9, joten hyvää harjoittelua ensi vkon tärppipäiville. En aio ottaa tähänkään...
  11. L

--2012 yrittävät--

Tsemppiä Sunflowerille mustiin päiviin! Ja onnea plussanneille, Nibsulla oli ainakin iloisia uutisia. ON: Meneillään "tylsät" päivät parasta tärppiaikaa odotellessa. Tänään kp8, joten kohta päästään taas ikään kuin tositoimiin. :) Ihanan aurinkoista viikonloppua ja ennen kaikkea...
  12. L

--2012 yrittävät--

Voi kurjaa Suhveli. :( Ja Sunflower ja Nibsu, pahoittelut negasta. Mutta taisitte molemmat testata aika aikaisin, josko se testin tulos siitä vielä muuttuisi? Täällä täti kurvasi paikalle perjantaina, joten kp 3 nyt menossa. Oli kyllä niin ihmeellinen tuo viime kierto, että uskon, että jotain...
  13. L

--2012 yrittävät--

Heippa! Mahtuuko mukaan kuumeilemaan? :) Jonkin aikaa olen ketjua taustaillut ja nyt tuli tunne, että voisin itsekin kirjoitella. Eli mulla menossa yk2, joka venynyt nyt kp 32. Yleensä kierto 28-30 päivää. Tänään testailin negan, mutta mulla on jotenkin vahva tunne, että ovis olisi ollut noin...
  14. L

Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

Kiitos vastauksesta! Oli pakko kysellä, kun jäi vaivaamaan. Nyt sitten odotellaan ja katsotaan, mitä jatkossa tapahtuu. :)
  15. L

Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

Hei! Tästä ketjusta löytynee asiantuntemusta, joten kyselenpä täältä, jos vaan sopii? :) Tein tänään aamulla elämäni ensimmäisen Pregcheck-testin, ja taisin kastella testin liian syvälle. Virtsa imeytyi testiin valtaisana punaisena aaltona, ja itse testissä näkyi ainoastaan valkoinen...

Yhteistyössä