--2012 yrittävät--

Sunflower11
unelmavauvasta: no siis miulla ainakin on :)
Mulla tulee yleensä kunnon ovisplussa päivänä jolloin on ovis ja kivut. Ennen ovista on kyllä noita jomotuksia ym. mutta oviskivut mulla pistää melkein kaksinkerroin aina.. Jos ei sitä ni tärähtelykipuja..

onnea kuumeilevalle äipälle :flower:

tänään ois sit kiertopäivä 20 ja jos kipujen mukaan laskis oviksen ni se ois sit dpo 6 kivut nyt vasta poistunut ja kesti siis 5pvä et voihan se olla et ovis oli myöhemminkin mut toivotaan et tuo päivä pitää paikkansa koska silloin talleteltu ja siis pe viimeksi.. : /

oloissa ei mitään kummallista, pötsi kyllä turvonnu mut voi johtua ihan mistä vaan.. mut jos aikasempia raskauksia aattelee ni tiedän vastauksen jo muutama päivä ennen menkkoja. toivotaan parasta.

tsempit kaikille.

Äitikissa :hug:

ON: Nännit arat jo kolmatta päivää. Tää on niin outoa kun ennen arkuutta on kestänyt yhden tai maksimissaan kaksi päivää, ovispäivänä tai sen jälkeisenä. Nyt kuitenkin jo dpo4 menossa. En vaan haluaisi taas pettyä niin pahasti..

kuumeileva äippä: onnea :)

Hurjasti jännittelyjä suuntaan jos toiseenki meneillään, peukutuksia jokaiselle!

omanapa: ovisplussa aamulla, lienee tänään vielä ovis jos mennään normikaavan mukaan. Eilinen pikatalletus tehty, toivottavasti vielä tänäänkin saadaan talletuksia tehtyä ;)

Plussaisia tuulia kaikille jännäilijöille!

Ja toivotaan Äitikissa, että täti sieltä pian tulee, jos on tullakseen, niin pääset uuteen kiertoon.

Unelmavauvasta: kuulostavat hyviltä nuo tuntemukset. Toivottavasti enteilevät hyvää. :)

Tottahan se on, että ei niitä oireita tarvitse olla, mutta silti.. Mulla on koko yrityksen ajan ollut sellainen fiilis, että kyllä minä sitten tiedän kun olen raskaana. Kaikissa kierroissa on testausvaiheessa ollut se olo, että en ole raskaana. No josko tää olo tästä muuttuis tai sitten tulis se yllätysplussa. Kumpi tahansa kelpaa. =)

Sunille peukutukset.

Tänään on vapaapäivä. Ajattelin lähteä kiertämään muutaman kaupan syysalennusten toivossa ja sitten kaverille/tutulle katsomaan hänen parin kuukauden ikäistä poikaa.

täällä dpo 8 ja eilen aamulla alkoi kamala pissalla ravaaminen ja tänään jatkuu. kaiken lisäks alkoi myös flunssa et voisko nää olla oireita. ainakin aikasemmissa ollu tuo pissamisen tarve.

kuinka kauan ootte oottanu et otte tehny testin joka plussa siis et kuinka paljon ennen menkkojen oletettua alkamista? dpo? tää ei meinaa pysyä housuissaan ku tekis mieli mut tietää et taatusti vielä olis ainakin nega.

tsempit kaikille ja sori omanapaisuus. tän flunssan kourissa ei jaksa perehtyä.

angelbird toivotaan parasta! yritä sinnitellä, että testaisit vasta esim. dpo11, niin ehkä jo jotain näkyisi. Itse yritän jaksaa sinne asti. :)

ON: Tänään kuten viime kierrossakin samoihin aikoihin vihlaisi kyljestä todella kivuliaasti. Oli mennä jalat alta, mutta onneksi sain seinästä kiinni. Miehen silmään oli kuulemma pelottavan näköstä. En tiiä liityykö jotenkin mun kiertoon vai onko ajankohta vain sattumaa. :confused:

Sitä piti vielä kysyä, että onko täällä ketään atooppisen ihon omaavaa? Täällä ollut taas iho parina päivänä ihan kamala ja hyvä että nukutuksi saa. Rasvat ei tehoa ja lääkettä (ataraxia) en ole uskaltanut yrityksen aikana liiemmin syödä. Tää stressihän sen varmaan tekee..

unelmavauvasta Mie kärsin atooppisesta ihosta! Alkuraskaudesta leimahti koko kroppa täyteen ihottumaa, ihan tuskallista kutinaa ollut! Nyt on enää kädet pahana.
Raskaushormoni miulla aiheutti kyllä tämän ja stressi lisää.
Toivotaan että siulla enteilis raskautta tuo ihottuman paheneminen. Toinen vaihtoehto on st se stressi. Mut pidän hirveesti peukkuja siulle!!! <3

ps. ihotautilääkäri määräs miulle myös ataraxia nyt raskausaikana, sanoi etä on turvallista käyttää, mutta jotenkin en vaan ole uskaltanut, ei ole tuntunut hyvältä idealta. Samoin kortisoonit, en ole käyttänyt kun niistä ei ole oikeastaan mitään apua!

Viimeksi muokattu:
Sone siis mun iho-oireet tulee ja menee. Välillä parempaa ja sit taas ihan kamalaa. Esim. keskiviikkona iho hyvä ja torstaina naama ihan punanen.. Vaikka kyllä se mulle kelpais, että raskaudesta johtuis. :D Aij on turvallista tuo atarax? Miten en jaksa uskoa tuohon. En kyllä itse ainekan uskalla syödä. Mullakaan ei kortisoonit tehoa.

ON: Dpo7 ja ei oikein mitään kummempaa.. Hmm.

te joilla kokemusta ni kertokaas millä saatte kiukut pidettyä kurissa? nyt oikeesti tuntuu siltä et tärppi on käyny, ihme kiukku/valitus/lyhythermoisuus päiviä ollu ny pari päivää ja mieskin jo pistäny merkille ku yleensä en tämmönen ole. en vaan halua olla *kuspää* joka valittaa kaikesta. millä asiasta selviää? ja täällä siis dpo 9 joten viikonlopun yli oottelen ja sit pakko testata.

viikonloppuja kaikille!

Viikonloppuja kaikille!

Jännäilijöitä on mukavan paljon. :)

Mulla tänään kp22, joten oviksesta voi olla viikko tai sitten 4-5 päivää. Tuntemuksia ei ole mihinkään suuntaan. Valkovuotoa tuli pari päivää sitten runsaasti, mutta se loppui. Odottelua siis ensi viikonlopulle, jos silloin vaikka testailisi, jos aihetta on.

Kiva jännäillä yhdessä. :popcorn:

Angelbird
En osaa kyllä neuvoa koska olen niin tulinen luonne muutenkin. Voin vaan kuvitella sitten kun olen raskaana.. Voi mies raukkaa. :D

Täällä siis dpo8 ja vähän aikaa sitten huomasin mahan turvonneen. Lisäksi ollut pientä jomotusta havaittavissa. Odotellaan.. Josko jaksaisin tiistaihin asti testaamatta.

Yhteistyössä