Terojen en uskoisi vaikuttavan O-testin tulokseen..tuo PCO-kylläkin voi vaikuttaa..m u t t a..saattaahan siellä olla pylläri tulossa ja siksi O-testi regoi jo nyt!:heart:Tänään on mulla kp 24/27, ja huvikseen tein ovistestin, tuli tämmönen:
Miten voi ovistesti näyttää vieläki plussaa? Raskaustesti ainaski näytti toistaseks negaa kuten jo aiemmin taisin mainitakki, voiko terolutit vaikuttaa tohon tulokseen, tai lievä pco? :$ En nyt oikein tiä että miten tuo pitäis tulkita
juu kun pissa imeytyy niin se menee sellaisena punaisena värinä siitä testialueen läpi. eli ihan oikein testattu mitä luultavammin . siinä testissä näkyy usein selvästi se valkoinen viivanpaikka mihin sen punaisen testiviivan pitäis tulla.Hei!
Tästä ketjusta löytynee asiantuntemusta, joten kyselenpä täältä, jos vaan sopii? Tein tänään aamulla elämäni ensimmäisen Pregcheck-testin, ja taisin kastella testin liian syvälle. Virtsa imeytyi testiin valtaisana punaisena aaltona, ja itse testissä näkyi ainoastaan valkoinen viivanpaikka, kontrolliviiva toki myös. Tietääkö joku, kuuluuko testin käyttäytyäkin näin, eli kun virtsa etenee testialueelle, se menee sinne tosi punaisena "aaltona"?
Tää on tosi kiva ketju, olen taustaillut ketjua hetken aikaa. Plussatuulia kaikille ja kiitos, jos joku viitsii vastata.
Me taidetaan mennä samoilla kiertopäivillä, ja minäkin syön teroja Ja olen myös ihmetelly nuita ovis plussia.. Tänään tulis testejä postissa, mutta en taida uskaltaa testata Olen kyllä valmistautunu tädin tuloon, mutta harmittaa se silti..murmur: Mulla on nyt varmaan dpo 6 menossa, jos se ovis oli silloin kp18, sitä tässä jännäilenki että tulisko ens viikolla plussa vai alkaako menkat Ku terojen kans se kierto on ollu sitä 27-28 päivää ja nyt on kp24.
Mulla on kans välillä semmosta, että tuolla munasarjojen kohdilla vihloo ja semmonen jännä tunne, jota ei oikein osaa kuvailla. Muita oireita ei sitte ookkaan, ennen edellisiä menkkoja kyllä oli tissit kipeät, mutta vielä ei sitä oo ainakaan huomattavissa.Me taidetaan mennä samoilla kiertopäivillä, ja minäkin syön teroja Ja olen myös ihmetelly nuita ovis plussia.. Tänään tulis testejä postissa, mutta en taida uskaltaa testata Olen kyllä valmistautunu tädin tuloon, mutta harmittaa se silti..
Ja sitten vielä se ku on kaiken maailman oireita, mutta ne kyllä varmaan johtuu noista teroluteista.. Mulla on ollu oviksesta asti menkka juilintoja mahassa, ja tuota ei kyllä ennen ole ollu.. mutta katsellaan mitä tästä seuraa
Voi ihana Juu, en ole tehnyt. En ole uskaltanut.... menkat on jo myöhässäkin 3-4 päivää, mutta negan pelossa en vaan ole uskaltanut testata. Kun ei ole oireita, tuskin on raskauttakaan, ja on ollut kivaa elellä "mitä jos sittenkin" - tunnelmissa. Kaipa se totuus on kohdattava vielä tänäänscarleth: olen joka päivä käynyt vakoilemassa joko olet uuden testin tehnyt, mutta ei? Älä pidä jännityksessä...