Hakutulokset

1. Sissinen

Yrityksen odottajista yritykseen päässeet <3 kevät 2014 <3

Kiitos Kaneli vinkistä.. täytyy yrittää kikkailla. :D Ja Liipa, musta kans tuntuu että melkein kaikilla tärppää yk1 tai yk2 ja me loput ollaan täällä maailman tappiin! :laugh:
  2. Sissinen

Mä voisin alkaa päivittelemään, kun täällä pyörin muutenkin! Mutta mites se käytännössä menis... mun pitää varmaankin tehdä uus lista, kun en tuota sun tekemää kai pääse muokkailemaan.
  3. Sissinen

¤ * ¤ Kesän 2014 plussahaaveilijat ¤ * ¤

Pecanpie En aio testailla, kun vasta sitten jos menkat on myöhässä. Mä niin inhoan niitä negatiivisia testejä, etten halua katsella niitä jos ei ole ihan pakko. :stick:
  4. Sissinen

Pahoittelut SJ minunkin puolestani! :flower: Hyvä kun pystytte miehesi kanssa yhdessä asiaa käymään läpi ja luomaan toivoa tulevaisuuden suhteen. Varmasti saatte vielä oman nyyttinne. Gislielle onnittelut! Olisipa kaikilla sikiäminen noin helppoa! :D Täällä tissit on pinkeät ja kipeät...
  5. Sissinen

miree: Jos saan udella, niin millä perusteella aikanaan sait sellaisen tuomion ettet voisi lapsia saada luomusti? Kamalaa, kun tuntuu että monia pelotellaan tuollaisella jo teini-iässä! Ehdittekö käydä tutkimuksissa/hoidoissa siinä neljän vuoden aikana? Täällä taas pää hajoilee, kun menkkojen...
  6. Sissinen

Meillä sellainen elämäntilanne, että mies on vakitöissä ja itse teen tällä hetkellä pitkää sijaisuutta. Gradu on viittä vaille valmis ja syksyllä olisi tarkoitus hakea vakipaikkaa jostain... Itse jahkaan nyt kovasti sitä, että pitäiskö mennä gynelle epäsäännöllisten kiertojen takia jo nyt...
  7. Sissinen

Mulla on tänään arviolta DPO 8 (en testannut ovista). Tänään töissä kesken kokouksen tuli toiseen rintaan kamalan kovia vihlaisuja hetken aikaa. En muista tällaista olleen. Rinnat muutenkin kipeämmät kuin hetkeen. Tämä kierto tosin mulle epätavallisen lyhyt, joten eiköhän kuitenkin ole vain...
  8. Sissinen

Heippa! Olen jo tuolla toisessakin ketjussa, mutta ajattelin tännekin pölähtää! :) Yli kahdeksan vuotta olemme mieheni kanssa olleet kimpassa ja vasta hiljattain päätimme, että vauva saisi tulla. Mikään kauhea vauvakuumeilija en koskaan ole ollut, mutta raskautta toki kovasti nyt toivon...
  9. Sissinen

Wivi: Ootko bongannut ovista jos kierto lähennellyt 40 päivää? Mietin kanssa, että pitäiskö terot hakea... mulla usein menee kierto yli 35 päivän. Ovista en oo jaksanu aina tikuttaa. Oireista päätellen se on ollut, mutta voiko kierto olla ovuloimaton vaikka kaikki oireet olisikin, eli ovis...
  10. Sissinen

Pilkunviilaaja tässä hei... Tuossa listassa on nyt YK:t väärin ikkuspikkuksen ja minisportin osalta? minisportilla on YK 9 (merkattuna toisessa ketjussa) ja ikkuspikkus aloitti juuri YK 3:n
  11. Sissinen

Mä käyn kanssa salilla ja tosiaan tuntuu, että sielläkin on kaikki raskaana. :laugh: Kaupungilla varsinkin kiinnittää huomiota jokaiseen vauvamahaan. Kateuden tunteiden kanssa joutuu väkisinkin hieman kamppailemaan. Mun hyvä kaveri sai ekan lapsensa melkein kertalaakista ja nyt alkavat...
  12. Sissinen

Onko tiellä muilla kipeytyneet rinnat heti oviksen jälkeen? Itse huomasin tämmöisen omituisuuden... mulla aiemmin kipeytynyt vasta noin viikko ennen menkkoja. Tästä kierrosta tulossa poikkeuksellisen lyhyt, alle 30 pv, eli voi siihenkin liittyä toki. Mikään raskausoire en kuvittele tämän olevan...
  13. Sissinen

Mulla on melko epäsäännölliset kuukautiset olleet ainakin tämän vuoden puolella: 41, 33, 37 ja nyt varmaanki alle 30pv, koska ovisoireet jo meneillään. Oon aika kova stressailemaan kaikenlaista, että en tiedä meneekö sen piikkiin. Ajattelin mennä jotain lääkitystä kyselemään syksyllä jos ei...
  14. Sissinen

Mut voi poistaa tuolta piinailijoista, kun uudess kierrossa jo mennään. Nyt vasta kp11 ja ovis tekee jo tuloaan, eli tästä kierrosta olis tulossa jotain 10 pv lyhyempi, kuin edellisestä. Kovasti heittelee kyllä. : / Pitäis alkaa touhuilemaan miehen kanssa, mutta mulla on ollut seksihalut ihan...
  15. Sissinen

Toivotaan Bella tärppiä! Tuossa plussanneiden joukossa on lähes kaikki yk1-yk3 tärpänneitä, niin sais nyt välillä jollain pitempäänkin yrittäneellä onnistaa! :)
  16. Sissinen

Tossa pikkukuvassa jotenkin hämää silmää että ois kaks viivaa, mutta isossa en kyllä näe ku yhen..?
  17. Sissinen

Mä kävin Terveystalossa gynellä ja onhan se yksityisellä kallista. Reilusti päälle 100e käynti ultran kanssa. : / Ja alkoihan ne menkat sieltä! Mulle voi siis päivittää kp1 ja yk3. Kanelilla voi kyllä vielä muuttua positiiviseksikin testi, jos vasta dpo11. Ne ihan herkimmät voi kai...
  18. Sissinen

Voi ei, Niuski. Onpa sulla hankala tilanne, ja muillakin kaikenlaista. Toivon teille kaikille kovasti voimia, joita koetellaan tavalla tai toisella! :hug: Kiitos Mymosa, katotaan nyt millon tää kierto päättyy, että menenkö jo piankin gynelle vai odotanko vielä yhden kierron...
  19. Sissinen

Mymosa Millä kriteereillä sä sait ne clomit? Onko niiden tarkoitus siis saada ovis aikaan vai miten .ne vaikuttaa? Mulla ei pitäis elintavoista tai ylipainostakaan olla kiinni tämä homma..
  20. Sissinen

Täällä tuli kans tänään ekat itkut tämän projektin tiimoilta. En tässä kuussa testannut ovista ja kun kp:t paukkuu taas neljässäkympissä, niin eipä ovista ollut ehkä lainkaan. En oo pitkään aikaan seuraillut kiertoja nyt kolme viimesintä ollu 41, 33 ja tämäkin n. 40 pv. Saiskohan tämmössillä...

Yhteistyössä