Pieni toive Voi kurjaa, vielä rypäleraskausepäilykin kaiken muun lisäksi. Pidetään peukkuja, että selviää nopeasti ja kaikki on hyvin!
Wiwi Onnea lääkärikäyntiin! 4 viikon odottaminen menkkoja on ihan tuskaa, mulla on kans nuorempana ollu kierrot sekaisin ja Terolutien kanssa pelattu. Ja nyt olen todella tyytyväinen tähän säännölliseen luomukiertoon, siitä en voi valittaa yhtään.
Ja joo, odottaminen ei ole mun juttu muutenkaan
Aika vilahtaa kyllä nopeasti vaikka kesästä syksyyn, mutta odotapa jotain niin ei todellakaan kulu viikkokaan millään. Ja odotteluahan meille on tiedossa vaan lisää, ne 40 viikkoa sitten
Gislie hyvää reissua, kotona ajatuksetkin kiertää kehää niin muissa maisemissa on varmasti kiva olla!
Ja ihan samoilla linjoilla
Kaneli88, kyllä toi duunailukin työstä käy..! Töissä päivät, aamut ja illat ihanan, mutta uhmaisen 2v:n kanssa vääntäessä, kotityöt ja sitten *tadaa*: muuntautuminen seksin jumalattareksi illalla kun saa muksun nukkumaan ja mies on lenkittänyt koiran
Voipi olla että ovistestit löytää tiensä meidänkin vessaan kun ei jaksa tulevissa kierroissa joka ilta viikon ajan olla hommissa