Yrityksen odottajista yritykseen päässeet <3 kevät 2014 <3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Tein vielä yhden raskaus testin, nega. Ajattelin että jos tulis plussa nii peruisin gynen, mutta on se nyt sinne mentävä. Menkkoja ei näy. Jännittää vähän mitä se gyne sanoo.. saanko jotain apuja kierron tasaamiseksi? Noh. Selviää huomenna :)
 
Vaappuvaavi kysyi, miten saa ne kaksi oviksen jälkeistä viikkoa kulumaan, niin samaa olen ihmetellyt itsekin! Tuntuu, että oviksesta olisi jo piiiitkä ikuisuus, mutta nyt taitaa olla vasta 6 dpo. Ihan turhauttaa, että tässä vaiheessa kuuta ei voi saada mitään aikaiseksi lapsenteon suhteen, eikä kropassakaan tunnu yhtään mikään yhtään miltään. Ahkerasti täällä kuitenkin käyn lueskelemassa teidän juttuja, kun itselläni ei ole mitään kerrottavaa. :)
 
Täytyy sanoa näin kun oviksesta on se neljä viikkoa niin se kaks viikko menee aika kivuttomasti... mä oon nyt reilu kaks viikkoa joka päivä odottanut menkkoja. En yhtään halua vähätellä kuitenkaan sitä kahden viikon odotusta koska tiedän että silloin aika matelee. Mutta neljä viikkoa...tuntuu että aika ois pysähtynyt.

Liikunta on mulle se paras keino millä saan ajatukset muualle. Ja nyt kun oon laihtunut vähän ja päättänyt pudottaa lisääkin niin tulee sitä ajateltua myös aika paljon :)
 
Äää... tää kierto piti mennä sillein suhteellisen stressittömästi, mutta tarkoituksena kuitenkin että pupuiltaisiin sillein 2-3 päivän välein. Nyt kuitenkin kova työputki alkamassa ja mie oon nyt jo ihan naatti! Krooh...
 
mymosa
Aika ei kyllä kulu kun jotain odottaa.. nyt menkkoja.. sit ultraa.. sit tapahtuuko ovis jne..

Mahaan on kourinu ja sattunut että jospa..mutta tuskin.. ehkä se on vaa eksynyt pieru.
 
Ei oo vielä tullut yhtään plussaa toukokuulle :O Monella on kyllä tulossa jännäpäivät :popcorn: Miulla menee ens kuulle jännäpäivät niin saan jännäillä teidän puolesta tässä kuussa :D Wivin lekurissa käynnin tuloksia odotellaan myös. On tää kun sen lisäksi että pitää ootella oman ajan kulumista niin saa odotella teidän testituloksia ja lekurissa käyntejä ym. :D Hengessä mukana :)
 
Mä käyn kanssa salilla ja tosiaan tuntuu, että sielläkin on kaikki raskaana. :LOL: Kaupungilla varsinkin kiinnittää huomiota jokaiseen vauvamahaan.

Kateuden tunteiden kanssa joutuu väkisinkin hieman kamppailemaan. Mun hyvä kaveri sai ekan lapsensa melkein kertalaakista ja nyt alkavat yrittää toista. Oon varma, että se toinenkin ehtii syntyä ennen kun mie olen paksuna. :stick: Tällä kaverilla on pco ja lisäksi joku harvinainen endometrioosi, jonka pitäisi haitata raskautumista. Silti raskautui erittäin nopeasti. Kaikilla on siis toivoa! :)
 
Päivitellääs tännekin taas meidän kuulumisia. Eilen tuli tuolla lääkärillä käytyä uusi reissu, kun eivät tosiaan viimeksi osanneet sanoa mitä tuolla masussa on. Hcg on jatkanut nousua, mutta edelleenkään kohdussa ei mitään selkeää ollut. Ilmeisesti tämä luultu keskenmeno vuoto johtuikin jostain ihan muusta...tuli sitten epäily rypäleraskaudesta. Nyt odotellaan kutsua tutkimuksiin. :(
 
Miullakin kaveri sai ekan lapsen heti ekasta kierrosta ja nyt tää toinenkin raskaus alko heti ekasta. Sit kehtaa vielä valittaa pahasta olosta, olis ees onnellinen että on ylipäätään raskaana...

Miullakin on nyt kourassu mahaa oikein kunnolla muutamana päivänä, yleensä kivut tulee samaan aikaan menkkojen kanssa tai sit edellisenä päivänä... Ja nyt on vihlassu aina välillä tuonne häpyluuhun ihan tosi kipeesti, mut tuskimpa ne mitään meinaa, johtuu varmasti noista askelkyykyistä, mitä oon nyt tehny. Lähetään viikonlopuks maalle, niin jospa sais muuta ajateltavaa.

Jos ei parin kuukauden sisällä tärppää, niin sit olis varmaan pikkuhiljaa mentävä takas töihin...
 
Pieni toive Voi kurjaa, vielä rypäleraskausepäilykin kaiken muun lisäksi. Pidetään peukkuja, että selviää nopeasti ja kaikki on hyvin!

Wiwi Onnea lääkärikäyntiin! 4 viikon odottaminen menkkoja on ihan tuskaa, mulla on kans nuorempana ollu kierrot sekaisin ja Terolutien kanssa pelattu. Ja nyt olen todella tyytyväinen tähän säännölliseen luomukiertoon, siitä en voi valittaa yhtään.

Ja joo, odottaminen ei ole mun juttu muutenkaan ;) Aika vilahtaa kyllä nopeasti vaikka kesästä syksyyn, mutta odotapa jotain niin ei todellakaan kulu viikkokaan millään. Ja odotteluahan meille on tiedossa vaan lisää, ne 40 viikkoa sitten ;)

Gislie hyvää reissua, kotona ajatuksetkin kiertää kehää niin muissa maisemissa on varmasti kiva olla!

Ja ihan samoilla linjoillaKaneli88, kyllä toi duunailukin työstä käy..! Töissä päivät, aamut ja illat ihanan, mutta uhmaisen 2v:n kanssa vääntäessä, kotityöt ja sitten *tadaa*: muuntautuminen seksin jumalattareksi illalla kun saa muksun nukkumaan ja mies on lenkittänyt koiran :D:p Voipi olla että ovistestit löytää tiensä meidänkin vessaan kun ei jaksa tulevissa kierroissa joka ilta viikon ajan olla hommissa ;)
 
Hmm, mitähän mä taas oikein kuvittelen, tänään on ollu jo moneen kertaan semmonen tosi ällöttävä olo, tulee parin tunnin päästä syömisestä, ja sit on saatava heti ruokaa tai muuten tulee tosi heikko olo...
 
Nonni alhaalla kaikki on kuulemma kunnossa ja näyttää hyvälle :) kiertoa tasaamaan sain terolutteja. Aloitan ne seuraavasta kierrosta tai viikon päästä jos menkat ei siihen mennessä ala. Jotenkin todella huojensi tuo käynti. Juteltiin myös kilpirauhasesta vähän, gyne sanoi että on harvinaisempaa että se aiheuttaisi lapsettomuutta jos arvot pysyvät hyvinä.

Viikonloppuna aiotaan helliä parisuhdetta kahdenkeskeisellä laatu ajalla <3

Luulisi että joku/jotkut meistä saisi pian plussan!!
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Vappuvaavi ja Jks14
ujm
Äh, meikäläinen on taas tulossa kipeäksi. Mies jo kävi tän läpi ja nyt mun vuoro. Viime ovista edellinen oviskin meni kipeänä. Inhottaa ajatus siitä, kun luin että kuume voi siirtää tai estää ovulaation, joten ois inhottavaa jos tämäkin ovis menisi niin. Buranaa en ota vaikka kuinka kipeä olisin ettei se osaltaan vaikuta. Menkat loppuu 1-2 päivän päästä ja sitten kyllä alotetaan joka toinen päivä pupuilu vaikka mikä olisi.

Muistelin asioita mitä tein eri tavalla kierrossa missä tärppäsi, ja muistin sillon juoneeni greippimehua ja syöneeni vehnänalkioöljyä, joten otin ne nyt tässä kierrossa mukaan myös. Tosin verigreippimehua oon nyt litkinyt, tiedä sitten onko se yhtä hapanta tai toimivaa? Ehkä haen huomenna ihan oikeeta greippimehua. Jos tärppää tästä kierrosta nyt niin taidan uskoa noiden voimaan :)
 
Gislie ajattelitko testailla vielä, jos on oireitakin? :)

Wiwi hyviä uutisia siis, hienoa!

Ja todellakin, kyllä nyt luulisi toukokuulle plussia jo tulevan! :whistle:

Täällä on "työviikko" ohi, että nyt sitten odotellaan, ja odotellaan.. Eilen kyselin mieheltä että testataanko vasta jos menkat ei tuu, vai jo etukäteen. Vastaus oli hyvin miehinen: "sitten vasta jos ei menkkoja kuulu, eihän se testaaminen sitä mihinkään muuta, joko oot tai et oo" :D No niinhän se on, mutta ehkä sitä vois yhden ainakin huvikseen pissiä jo ennen menkkojen alkua. Meillä siis mies on hyvin mukana tässä testihommassa, mun pokka ei todellakaan pidä testailla ilman että se näkyis kilometrin päähän =) Eli menkkojen pitäis alkaa 28. tai 29.5. Katotaan ;)

Viikonloppuja kaikille!
 
Tässä jo etukäteen ilmottelen kun en tiedä milloin taas ehdin selailemaan täällä, että sunnuntaina voi päivittää mulle kp 1, yk 7, koska tärppiä ei todellakaan ole tässä kierrossa tulossa ja ovis oli oireista päätellen ihan normaalisti ajallaan. Vaikea uskoa, että mun kellopelikierto tästä mihinkään heittelis. Mutta tuun sitte kertomaan kyllä jos tilanne muuttuu.

Tsemppiä kaikille :)
 
Raskaustesti tehty ja kyllä siellä jotain näkyy.. hyvin haaleeta vaaleeta, joten odottelen pari päivää ja testaan uudestaan :) vielä ei saisi hihkua, mutta kyllä vähän kuplii. Ei sitten tippuisi niin korkealta jos käykin toisin :/
 
Wivi Hyvä kun sait apua kierron tasaamiseen.

Vappuvaavi Testaan vasta maanantaina, jos ei oo siihen mennessä menkat alkanu, en jaksa tehä enää yhtään turhaa testiä, kun ei ne ihan ilmasiakaan oo...

Mä tässä mietin sitä, kun sain edellisessä raskaudessa sen plussan jo pari päivää ennen kuin menkkojen olis pitäny alkaa, että oliskohan se näkyny noin aikasin siks kun siellä oli sillon kaks alkiota kiinnittyny. Toinen meni sit kesken ehkä joskus rv 5-6, kun sillon tuli vähän veristä vuotoakin, se toinen raskauspussi näky vielä rv11 ultrassa, mutta oli hävinny rv12 ultraan mennessä.
 
Viimeksi muokattu:
Ikkuspikkus iik, pidetään peukkuja! Ja samoin Gislie, jos niitä plussia nyt tulisi toukokuulle :) Ja kyllähän se istukkahormooni varmaan erittyy kahdesta nopeammin että voi hyvin olla. Mutta toisaalta olen ymmärtänyt että raskaudetkin poikkeaa toisistaan, ja kiinnittymisen ajankohta voi heitellä tasaisissakin kierroissa..

Samat fiilikset testaamisessa, että aika maltilla olisi tarkotus testailla, varsinkin kun kierto on aika kellontarkka niin tietää aina siitä jo että kuinka kävi.. Mutta nyt siihen on vielä AIVAN liian pitkä aika ;)
 

Yhteistyössä