Yrityksen odottajista yritykseen päässeet <3 kevät 2014 <3

• Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
En edes uskalla ajatella, että voisi vielä plussaksi muuttua (vaikka tietty ainahan sitä hieman toivoo kun vessassa käy ettei ne menkat oo alkanut. Maha kipu hieman helpottanut. Mitkäs muuten on kaikista herkimpiä r-testejä? Pitää käydä huomenna kaupoilla muutenkin ja testit loppu (ihan taas tulevaisuutta ajatellen).

Jks14 ootko varma ettei olisi ollut todella nopea lh-huippu? Eihän edes kaikilla näy ovulaatio koko testeissä. Mutta voi siis olla että jää tietty puuttumaan ovis tästä kierrosta :(

Itse teen paljon yövuoroja ja sitten sekaisin sinne iltaa, aamua ja pitkää. En yhtään epäile etteikö vaikuttaisi. Meillä töissä todella monella on ollut vaikeuksia saada lapsia. Nopeasti nyt kun lasken niin 30 henkilön työyhteisöstä 5 on saanut lapsen IVF hoidoilla. Aika iso prosenttiaalisuus. En edes halua ajatella mitä oma kroppa on tästä mieltä. Tosin minulle sopii heräämisten suhteen yö ja iltavuorot. Stressaan jotenkin aamuvuoroja niin paljon etten saa nukuttua yöllä (joskus mennyt pitkään päivään 1h unilla). Muuten voin kyllä nukkua vaikka kellon ympäri. Jos joskus raskaaksi tulen, niin luulen että jatkan yö ja iltavuorojen tekemistä normaaliin tapaan.

Terveiset töistä =)

mymosa
Kopioitu hätäpöksyistä..

Rusehtavaa limaa havaittu.. oli pikkasen siteeseen asti tullu.. mutta ei vielä vuoda eikä tunnin sisään oo lisää tullu.
Olo ihan menkka, maha pallo ja tissit niin kipeet.. lämmötkin oli vielä 36.7 kainalosta. Viimeks romahtivat samana päivänä kuin vuoto alkoi...tai jo tippuivat edellisenä päivänä nyt vaan kohoo..

Laitetaan vielä tuo päivällä tehty testi tännekin..

Mäkin nään mymosan testissä kaks viivaa! :) Jännää!

Alamaha nippailee ja välillä sattuu ihan kunnolla hetken aikaa.. Mittasin lämmöt ja 37.6 eli korkea mulle. Iiks.. Harkitsen lähteväni hakemaan r-testiä kunhan mies tulee kahdeksalta töistä kotiin. :)

• Tykkää
Reactions: Jks14
Mulla oli äsken lämpö 36,7 normi lämpö on vaan 35,9 ja tänään ollut jäätävä pääkipu. Mulla ei koskaan juuri ole hedaria joten tää on tosi outoa! Mä kans flunssaa pelkään ku meillä töissä on paljon liikkeellä. Saas nyt nähdä. Keskiviikkona ehkä tiedän enemmän! :)

Lisäys vielä että selkä ollut tänään vähän kipeä.

Viimeksi muokattu:
ujm
AHDISTAAAAAA.

En tunne ovulaatiota enää. Ovuloinko ollenkaan? Viime kuussa se saattoi mennä buranan syönnin ja flunssan piikkiin, mutta tässä kuussa ei ole ollut mitään, minkä pitäisi ovulaatioon vaikuttaa. Silti en ole tuntenut ovista.

Voiko siis keskenmeno muuttaa ovulaatiotuntemuksia? Aiemmin tunsin ihan selkeästi joka kp14 pahat vatsakrampit. Nyt ei mitään. Ei yhtään mitään.

Vai onko keskenmeno vienyt multa ovulaatiot?

Vai enkö jostain muusta syystä ovuloi ollenkaan?

Ahdistaa ihan hävyttömästi ja olen jo luovuttamassa koko lapsen saannin kanssa kokonaan. Turhauttaa harrastaa seksiä joka toinen päivä kun tuntuu että se on ihan turhaa. (onhan se toki kivaa, muttamutta..)

Menkat ainakin viimeksi tuli melkein ajallaan, 1-2päivää myöhässä. Eli kierto ei silti venynyt vaikken todnäk ovuloinutkaan. Oon käsittänyt että yleensä jos on esim pcos niin kiertokin venyy.

Hitonhitonhitto. Sanoinko jo että ahdistaa?

ujm MÄ NIIN TIEDÄN TON AHDISTUKSEN!!

Mulla joka kierrossa kans kunnon ovulaatikivut ja ovisplussan olen saanut just kp 13-14. Tässä kierrossa ovistestit ollut negaa kp 13 lähtien ja ovisoireita EI OLE!! Mulla alkoi eilinen aamu itkulla, kun tajusin ovulaation jäävän välistä. Miehen kanssa ollaan just sit tässä kuussa panostettu ja sit kehtaa ovulaatio olla tulematta!! Ei kovin kiva fiilis. Tänään jo hiukan olen toipunut tosta, mutta kyllä ottaa päähän kunnolla ja HARMITTAA!! :'(

Ette ikinä usko! Mulla oli testipaketti jo melkein kädessä, kun yks kaveri tuli selän takaa ja moikkasi. No ei siinä, laastarit oli onneksi testien yläpuolella ja koitin siinä änkyttää, että laastaria tässä oon etsimässä. :LOL: No mutta, eiköhän tämä kaveri sitten jatkanut jutustelua kassalle asti, joten testi jäi tältä erää kauppaan.. Ärsyttää. No, ajattelin jos huomenna pääsisi sängystä ajoissa ylös niin ehtisin käydä hakemassa testin paremmalla onnella. :) Vaikka mullahan on huomenna vasta dpo11, joten ei sillä nyt sellaista kiirettä ole, mut mieli vaan on malttamaton!

Viimeksi muokattu:
Ujm ja jks14 tosi harmi jos ovulaatio jäänyt väliin. Eiks se voi joskus jäädäkin väliin ilman mitään suurempaa syytäkin? Toivottavasti seuraavassa kierrossa teillä tärppää. Wivi, Kaneli ja Bella mä niin toivon teille plussia!

ujm
Kyllähän se joskus voi jäädä väliin, mutta mulla tää on kolmas kierto keskenmenon jälkeen enkä kertaakaan oo sitä tuntenut. Aika epätodennäköstä et yhtäkkiä kellontarkalleen tullut ovis jäis kolme kertaa putkeen pois ilman syytä..

Miulla tuli noiden david ovulaatiotestejen mukana pari pientä raskaustestiä. Testasin sitten silläkin negan. Joopa joo. En usko enää tään kierron suhteen onnistumiseen vaan toivon että ne menkat sieltä alkaisivat että päästäisiin uuteen kiertoon.

wiville ja Bellalle paljon plussatuulia :)

Eilen aloin oksentaan, ripulia ei onneks oo tullu. Täälä on sellanen tauti liikkeellä. Selkä ja vatta on olleet jo kaks päivää tulessa. Yleensä kun menkat alkaa niin kipu kestää noin 10 minsaa. Aamulla tein kuuden aikaan testin, näytti musta negalta. Testi jäi pöydälle ja nyt 11 aikaan siinä oli kaks viivaa.

Yhteistyössä