Hakutulokset

1. S

TOUKOKUUN TOIVOTUT tammikuussa

Heipat taas! Karkkia syö tämäkin mamma aivan kertakaikkisen liikaa...paino on varmasti noussut 7-8 kg, jos riittääkään!! Ens viikolla piinapenkkiin mittailemaan. Eihän se mitään haittaa, jos verenpaineet pysyy ok ja vauvalla kasvu tasasta. Samoin kävi viime raskaudessa, 24-25 kg nousi paino...
  2. S

Ultrassa kaikki vallan mainiosti. Siellä se pikkuinen poika potkiskeli ja teki linkkuveitsiä. Pippeli näkyi selvästi, ja ei kyllä siitä muuksi enää muutu! Joudun kuitenki menemään vielä uudelleen ultraan, koska istukka on asettunut aivan kohdun suulle. No, ongelmista pienin, onneksi vauva...
  3. S

Heippati! Huh, mikä lakun syönti kohtaus oli illalla...oli "aivan pakko" käydä ostamassa kotimatkalla ja ahdoin yli pussillisen kertaheitolla!!! Oli hyvää.. Huomenna on ultra! Jippii, toivottavasti kaikki hyvin ja jalat harallaan :) Lonkat on mullakin ollu oikeestaan kipeimmät, ja just...
  4. S

Heippa taas pitkästä aikaa! (Jokohan nyt kolmannella kerralla saa tän viestin ihan sivuille saakka enkä vaan sitä katoamaan...ärsyttävää!) Kaikki on täälläkin kunnossa, vauvan potkut tuntuu tomerasti jo mahan läpikin. Esikolta tuntu 23-24 rv, tältä jo nyt. MIkä lie sokeri-hirviö siellä kasvaa...
  5. S

TOUKOKUUN TOIVOTUT joulukuussa

Löytyihän sieltä ne :heart: äänet, hyvä jumpsutus kuului. Korttiin merkattu 146. Painoa oli tullut vain 400g /Vk, mulle varsin kohtuullinen tulos. Yhteensä on nyt noussut noin 3-4kg. Päikkäri, ymmärtääkseni pakkaamatontakin graavilohta voi syödä, jos oot varma sen tuoreudesta. Siksi itse...
  6. S

Hui, kohta on neuvola..Tunnen tosi huonosti liikkeitä, pariin päivään en just mitään. Toivottavasti kaikki on hyvin, eli syke kuuluisi. Palailen sitten kertomaan, mikä oli tilanne. Luin eilen jostakin ketjusta, et silliä saa syödä! Jes, joulu pelastettu! Appi tekee vielä itse graavilohet...
  7. S

paino nousee liian nopesti, mutta kun koko ajan on nälkä!!!

Pelkällä liikkumisella ei kyllä kuluta niin paljon energiaa, että siitä olisi ihmeemmin hyötyä painonhallinnassa. Varsinkin, kun ei pysty (ainakaan itse) kuin aika rauhalliseen kävelyyn jne. Jos vaan mitenkään annamanna kykenet, niin yritä olla ressaamatta painonnousua. Mun eka raskaus oli...
  8. S

Minäkään en yritä kadota minnekään, mut nää mun viestit ei vaan niin millään meinaa löytää tietään perille!!! Joudun aina kopioimaan viestit ja lähettää useamman kerran jne. Minä on tunne vielä(kään?) liikkeitä kunnolla, jotakin möyrimistä välilä vain. Mutta en mitään kunnon potkuja tai siis...

Yhteistyössä