Hakutulokset

1. M

Sopeutumisvaikeuksia ja ystävien puute uudella paikkakunnalla

Tuttu tunne kun ei ole ketään tuuttu kuin mies. Minä olen asunut nut toisella paikka kunnalla 8.5v. Oma suku ja ystävät asuvat toisella puolella suomea. Täällä tunsin oloni varsin yksinäiseksi ekana vuonna, mutta myös edelleen. Vaikka pääsin töihin ja olen ollut kahdessa paikassa mukaan on...
  2. M

Kokemuksia Oran tuplista?

Mulla on oran tuplat ja uskon että 2v nukkuu niissä kun meidän 3.5v istuu joskus niissä. Nyt vaan harkitsen jo myyntiä kun muutettiin niin ei ole ollut käyttöä. Mies on niitä työnnelly mäkisissäkin maastoissa kun vaan renkaissa on hyvin ilmaa menee hyvin eteen päin.
  3. M

mitä tekisitte?

laitoin takas
  4. M

mitä tekisitte?

On mun esikoisella ja itselläni että laita yv:tä =) tulemaan jos haluat vaihtaa ajatuksia. Kuopuksella on liikuntavamma.
  5. M

mitä tekisitte?

Mä olen alkanu miettiä töihin paluuta syksyllä mutta muutamia asioita tartee selvittää ennen kun menen. Mulla on kaksi lasta toinen täyttää kesällä 4v ja toinen 2v. Nuorinmainen on erityislapsi joka tarvitsee oman henkilökohtaisen avustajan mennessään hoitoon. Toinen on että minun olisi...
  6. M

Paras kylpylä?

Ehdottakaa jotain kylpylää ihan länsirannikolle ei jaksaisi ajaa mutta saa sieltäkin kehua niin tehdään suunnitelmat uusiksi. Meillä lapset 3.5v ja 1v10kk erityislapsi eli koko ajan kannettava mutta nauttii lotraamisesta.
  7. M

kylpylä?

Luin kyllä noita vanhoja mutta ehdotelkaas mulle jotain kylpylää ei ihan länsirannikolta asti mutta kuitenkin jostain. Lapset 3.5v ja 1v10kk mutta hän erityislapsi eli kannettava koko ajan.
  8. M

Rauman suunnalta ketään?

Kiitos! Mä olen joskus arvellu että olisit raumalt jossain keskustelussa ja on siksi nimimerkki jääny mieleen. =)
  9. M

Rauman suunnalta ketään?

nosto :wave:
  10. M

Rauman suunnalta ketään?

Olen tässä miettinyt että palaisinko takaisin lasten kanssa koti juurilleni. Täällä ei enää huvittaisi olla; avioliitto tökkii ja pahasti, ystäviä on nollaa muutama kaveri löytyy jne. Mutta kun kuopus on erityislapsi ja tarvitsee useasti neurologin kontrolli käyntejä. Mihin sairaalaan raumalta...
  11. M

esimies sanoi...

12. M

Etsitään kadonneita ystäviä

:wave: :wave: :wave:
  13. M

Kasvaako vauvoilla yleensä päässä tukkaa?

Meillä poika totesi perhekerhossa kun silitti nuken päätä jolla ei tukkaa ja sitten vauvan päätä että samanlainen. meillä oli saman ikäinen tyttö kun tämä vauva ja hänellä kun oli jo tukkaa.
  14. M

Etsitään kadonneita ystäviä

Mulla on kadoksissa Nina R (tyttösukunimi) käytiin turussa talouskoulua -96 ja tiet erkanivat.Törmäiltiin uudestaan porissa -97 tuli opiskelemaan fysioterapeutiksi muistaakseni. Sitten kun muutin pois katosi kokonaan. Palasiko takaisin turkuun tai jotain.Pikkuveli pelaa jäkistä...
  15. M

LAIHDUTTAJAT 2008

Mites eka kuukausi on sujut teillä? Itsellä -4.6kg nämä kilot tippunu ruokavaliolla kun liikkumaan olen pääsy itsekseen vaan 3krt. Tsemppiä kaikille laihdutukseen ja kerrotaa saavutuksista. Ja jos joku kaipaa tsemppausta niin tsempataan! :wave:
  16. M

Crosstrainer

Nosto :wave:
  17. M

IltasatuG

Mä luin sellasta kurjaa jossa satu jokaiselle vuoden päivälle. Nyt poika 3.5v on itse innostunu "lukee" kirjoja selaa niitä ja keksii kuvista juttuja ääneen mut nyt kahtena iltana on selaillu lasten keittokirjoja 4kpl ja suunnitelee niistä synttäreitään jotka ovat vasta kesällä. =)
  18. M

Crosstrainer

Kiitos! Sun vastausta vähän odotinkin kun luin joskus jostain juoksumatto-ketjussa että sulla olis crosstrainer. :)
  19. M

Crosstrainer

Kenellä teistä on crosstrainer? [list]minkä hintanen? merkki? Mistä ostettu? Huonot/hyvät puolet? Haluan sellasen mutta mikä niistä on hyvä? Ihan Hobby hallin siellä on monta vaihtoehtoo vai urheiluliikkeestä?

Yhteistyössä