Vai ovatko SUOMALAISET vauva yleensä aina kaljuja? Ainakin itse törmäilen joka paikassa kuulapäisiin vauvoihin tai jopa yli 1 vuotiaisiin tukattomiin.
niin meilläkin molemmilla ja ihan suomalaisia ollaan!Alkuperäinen kirjoittaja meillä tukkaa kovasti:meidän pojulla ainakin oli syntyessään jo pitkä musta tukka
En mä voi uskoa että suurimmalla osalla suomalaisita on heikko tukka, koska mitä itse muistelen lapsuuttani, niin ne haituvakutriset blondit oli kuitenkin aika vähemmistönä. Suurimmalla osalla oli jonkin sortin ruskea tukka.Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:mutta suomalaisillahan on usein heikko tukka ja se nàkyy myòs suomalaisilla vauvoilla.
No höh..Tottakai tarvii mainita jos sitä karvaa päässä kasvaa..Kun ei kaikilla kasva.Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:kauhee kilpailu alko heti "kyllä meidän lapsilla on aina ollu tosi kaunis,pitkä,tuuhee ja tumma tukkaa"
Ehkä sitä vaan todistellaan että niitä pehkopäisiäkin vauvoja on olemassaAlkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:kauhee kilpailu alko heti "kyllä meidän lapsilla on aina ollu tosi kaunis,pitkä,tuuhee ja tumma tukkaa"
Meidän suvussa on takuulla tuo mutaatio:Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:Ehkä sitä vaan todistellaan että niitä pehkopäisiäkin vauvoja on olemassaAlkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:kauhee kilpailu alko heti "kyllä meidän lapsilla on aina ollu tosi kaunis,pitkä,tuuhee ja tumma tukkaa"
Pitäiskö suomalaisten geenit tutkituttaa, jos löytyisi joku tukattomuutta aiheuttava geenimutaatio
Ei kai sullakinAlkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Meidän suvussa on takuulla tuo mutaatio:Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:Ehkä sitä vaan todistellaan että niitä pehkopäisiäkin vauvoja on olemassaAlkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:kauhee kilpailu alko heti "kyllä meidän lapsilla on aina ollu tosi kaunis,pitkä,tuuhee ja tumma tukkaa"
Pitäiskö suomalaisten geenit tutkituttaa, jos löytyisi joku tukattomuutta aiheuttava geenimutaatio
yli 10 vuotta tààllà elàneenà sitàvastoin voin vakuuttaa ettà suomalisten keskivertotukka on heikko (ei tarkoita ettà olisivat mitenkààn rumempia tai huonompia, hum!). vertauskohteena siis esim italiaAlkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:En mä voi uskoa että suurimmalla osalla suomalaisita on heikko tukka, koska mitä itse muistelen lapsuuttani, niin ne haituvakutriset blondit oli kuitenkin aika vähemmistönä. Suurimmalla osalla oli jonkin sortin ruskea tukka.Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:mutta suomalaisillahan on usein heikko tukka ja se nàkyy myòs suomalaisilla vauvoilla.
Meidän vauvat on kaikki olleet pehkopäitä ja jokaisen kohdalla ollaan saatu kuulla aina ihmettelyjä miten valtavasti sitä tukkaa on. Siitä huolimatta että lasten isä kuuluu blondienkastiin, tosin vahvatukkaisten sellaisten.