Kasvaako vauvoilla yleensä päässä tukkaa?

Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:
Alkuperäinen kirjoittaja Melukylän Mutsi:
Niin mullakin. :'( Suikussa lähtee ihan hulluna. On meinaan karvoja sitten joka helevetin paikassa! :xmas:
mä en uskalla enää ees harjata tukkaa kun siinä lähtee aina niin perhanasti haivenia. saa kattoa mikä kato käy sitten synnytyksen jälkeen.

TOISAALTA, niitä voisi kehrätä lankaa :saint:
Positiivistä ajattelua parhaimillaan. :LOL:

kierrätys on päivän sana :D

Niin mullakin. :'( Suikussa lähtee ihan hulluna. On meinaan karvoja sitten joka helevetin paikassa! :xmas:
mä en uskalla enää ees harjata tukkaa kun siinä lähtee aina niin perhanasti haivenia. saa kattoa mikä kato käy sitten synnytyksen jälkeen.

Mää voin ruveta kerään sulle karvaa. :saint:

Mää voin ruveta kerään sulle karvaa. :saint:
saisi erivärisiä lankoja kätevästi :D ja vaikka sitten peruukkia juniorille ja seniorille jos tarttee.

Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
kauhee kilpailu alko heti :LOL: "kyllä meidän lapsilla on aina ollu tosi kaunis,pitkä,tuuhee ja tumma tukkaa" :LOL:
Ehkä sitä vaan todistellaan että niitä pehkopäisiäkin vauvoja on olemassa ;)
Pitäiskö suomalaisten geenit tutkituttaa, jos löytyisi joku tukattomuutta aiheuttava geenimutaatio :whistle:
Meidän suvussa on takuulla tuo mutaatio: :LOL:

Ei kai sullakin :D
Ainakin puolittainen. :D Mun kutrejani ei hyvällä tahdollakaan voi sanoa tuuheiksi, ja raskaudet on verottanut niistäkin puolet. :whistle: Nooh, ainahan voi lyödä myssyn päähän. B)
No onneks on talvi joten myssyissä on vara valita :D .
Luojalle kiitos. :saint: Kesällä mää pidän sitten jotain hankkijan mainoslippistä. B)
Ja talvella järvisen pipo. Kai sulla on viel lapsuudestas tallessa ;)
Ei ole. :'( Pitää kai alkaa metsästään kirppareilta. B)

mikä on järvisen pipo?
:D

Pipo missä luki järvinen. Silloin kun sä synnyit sellanen keikkui yhden jos toisen päässä. Tais järvisen suksitehdas jakaa niitä kylkiäisinä suksien ostajille.
:| mä kun en tajunnu sillon vastasyntyneenä kauheasti rekisteröidä toisten pipoja :/ MUTTA onneksi nyt tiiän tämänkin! mä painelen tästä kyllä sohvalle miettimään järvisen pipoja, tukkakatoa ja tukattomia peikkoja. niin ja riemuitsemaan äitiyspäivärahapäätöksestä ja manaamaan tukalaa oloa. menee balanssiin tää päivä ihan täysin :wave:

mikä on järvisen pipo?
:D

Pipo missä luki järvinen. Silloin kun sä synnyit sellanen keikkui yhden jos toisen päässä. Tais järvisen suksitehdas jakaa niitä kylkiäisinä suksien ostajille.
:| mä kun en tajunnu sillon vastasyntyneenä kauheasti rekisteröidä toisten pipoja :/ MUTTA onneksi nyt tiiän tämänkin! mä painelen tästä kyllä sohvalle miettimään järvisen pipoja, tukkakatoa ja tukattomia peikkoja. niin ja riemuitsemaan äitiyspäivärahapäätöksestä ja manaamaan tukalaa oloa. menee balanssiin tää päivä ihan täysin :wave:
Saat anteeksi =) Se saatto olla tosin jo IN 70-luvunlopulla. Anyway, kamalannäkönen pipo :whistle:
Mä taidan lähteä viihdyttään noita blondeja ja juomaan pepsi maxia :wave:
Koitahan levätä :wave:

Mun lapsilla on ollut syntyessään tumma tuuhea tukka. Mutta sitten jossain muutaman kuukauden iässä alkaa tukka lähteä ja puolivuotiaana onkin ihan kalju (tai lyhyt siili). Ja sitten taas yksivuotiaana on tuuhea tukka. =)

Yhteistyössä