Kokemuksia Oran tuplista?

Mulla on oran tuplat ja uskon että 2v nukkuu niissä kun meidän 3.5v istuu joskus niissä. Nyt vaan harkitsen jo myyntiä kun muutettiin niin ei ole ollut käyttöä. Mies on niitä työnnelly mäkisissäkin maastoissa kun vaan renkaissa on hyvin ilmaa menee hyvin eteen päin.

touhupeppu
Meillä on Ora Landit. Meillä on se kuomu niin löysä, että kun pikkusen heilauttaa, niin menee alas. Oon tehny siihen patentin, eli laittanu narut jotka pitää sen ylhäällä. Toinen pitkä miinus on, kun vaihtaa selkänojan asentoa niin pitää pyörittää sellasta ruuvia(siis sillä ruuvilla kiristetään, että pysyy tietyssä asennossa). Minusta paljon monimutkaisempaa kuin esim. emmaljungissa, kun on vaan se rauta joka pitää tietyllä korkeudella. Ja varmasti kestävämpikin. Plussaa niissä on kapeus, tosi näppärät käsitellä. Itse tykkään myös pehmeistä jousista.

touhupeppu
Tuosta tilavuudesta... meidän rattaissa on korkea kuomu, siis selvästi korkeampi kuin esim emmaljunga twin ceroxeissa. Selkänoja on kans korkea, eli uskoisin että aika pitkään menevät. Meillä kaks vuotias ja vauva mahtuvat tosi hyvin. Leveyttäkin riittää ihan mukavasti, vaikka ovat kapeat rattaat. Hyvin kulkevat lumisellakin kelillä, ainakin mun mielestä. On varmasti jonkin verran painavammat kuin alumiinirunkoiset mutta en ole itse ainakaan pitänyt erityisen raskaina.

pulperi
Meillä on Easywalkerin tuplat (myy ainakin www.pikkupingviini.fi) ja ollaan tykätty. Ikäeroa meillä 1 v 10 kk. Tosi kevyet ovat, vaikka onkin ison näköiset. Meillä oli suurimpana ongelmana löytää sellaiset, mihin pitkä esikoinen mahtuu kuomun alle istumaan! Yllättävän pieniä on tiloiltaan ainakin Brion ja Emmaljungan tuplat. Easywalkereihin mahtuu ja jää hyvin vielä tilaa : )

Yhteistyössä