esimies sanoi...

• Viestiketjun aloittaja sivusta kuullut
  • Ensimmäinen viesti
sivusta kuullut
Eräs työkaveri on raskaana, melkein puolessa välissä menossa. Hän ei ollut edellisessä vuorossa nostanut 20 kilon painoista juttua (Sillon tällöin pitää nostaa ko. juttu, ei edes joka vuorossa). Esimies nosti sitten itse seuraavassa vuorossa ja sanoi että onko se nyt olevinaan niin paksuna ettei voinut edes tätä nostaa...... Itsekin olisin varmaan raskaana olessa jättänyt nostamatta.

vieras
Mulla ei oo esimies kans antanu nostella raskaana ollessa. Sano, että jos tarttee hakee jotain painavii, pitää laittaa joku muu tai jos käy niin, et esim. kaljaa tarttee kellarist kantaa, otan pussin ja siihen sen verran, ettei tuu liiaksi painoa. Ja mun maha ei ees näkyny.

pimpula
mie olin raskaana ollessani ihan normitöissä ja nostelin sen tuhannen laatikkoa joka päivä, toinen paino enemmän ja toinen vähemmän. ni ja hommissa siis kaupassa, liha-eines ryhmässä. oli vaan nosteltava.

poks
Alkuperäinen kirjoittaja pimpula:
mie olin raskaana ollessani ihan normitöissä ja nostelin sen tuhannen laatikkoa joka päivä, toinen paino enemmän ja toinen vähemmän. ni ja hommissa siis kaupassa, liha-eines ryhmässä. oli vaan nosteltava.
tyhmää riskeerata edes

pimpula
Alkuperäinen kirjoittaja poks:
tyhmää riskeerata edes

mitäs muuta voi tehdä? esimies ei siirrä toisiin hommiin, ei anna kaveria avuks ja lääkäri ei ymmärrä työn raskautta. eikä raskaus sitä paitsi ole sairaus, ni kauan ku voi tehdä hommansa ni ne vaan on tehtävä. ja kaikki meni molemmilla kerroilla ihan ok.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja poks:
tyhmää riskeerata edes

mitäs muuta voi tehdä? esimies ei siirrä toisiin hommiin, ei anna kaveria avuks ja lääkäri ei ymmärrä työn raskautta. eikä raskaus sitä paitsi ole sairaus, ni kauan ku voi tehdä hommansa ni ne vaan on tehtävä. ja kaikki meni molemmilla kerroilla ihan ok.
.
oma on vika jos ei osaa puolia pitää.oisit vaikka vaihtanut lääkäriä.ei olekkaan sairaus mutta ei sillä tarvi leikkiä

Nalletar
Hölmöä esimieheltä sanoa tuollaista ääneen, olkoon mitä miletä hyvänsä. Mutta onhan se vähän niin, että työnsä pitäisi pystyä hoitamaan tai olla sitten sairaslomalla. Mä hoidin viime raskaudessa vanhuksia ja kaikenlaisia nosteluita joutui välillä tekemään. Ei siinä oikein vaihtoehtoja ole, kun ei voi potilaita jättää hoitamatta ja henkilökuntaa on vähän. Hyväkuntoinen kyllä olin ja jaksoin ä.lomaan asti töissä olla.

Yhteistyössä