LAIHDUTTAJAT 2008

Mites eka kuukausi on sujut teillä?
Itsellä -4.6kg nämä kilot tippunu ruokavaliolla kun liikkumaan olen pääsy itsekseen vaan 3krt. Tsemppiä kaikille laihdutukseen ja kerrotaa saavutuksista. Ja jos joku kaipaa tsemppausta niin tsempataan!
:wave:
 
Oon nyt pari viikkoa ollut vähän tiukemmalla kuurilla ja muutama kilo on lähtenyt ja useat housut tuntuvat jo pikkusen löysiltä! :D
Liikuntaa oon lisännyt ja kasviksia syönyt hurjasti, makeat herkut jääneet kivasti pois, mut silloin kun mieli tekee niin sallin jotakin pientä hyvää itelleni. :)
 
No jos nyt sillai ruokavaliolla koittais vähän saada tippumaan ja näin tänään vauvalehden sivulla mainoksen jostain valmisteesta jonka pitäis auttaa painon hallinnassa että josko sitä testais :whistle:
 
Viimeviikko oli tasan plus-0 :headwall:
Ottaa pattiin, varsinkin kun ryhmän vetäjä sanoi, että se johtuu siitä, etten oo syöny kaikkia pisteitä |O
Äskön sit söin riisikakkuja, mut niistäkään ei tullu kun 3 pistettä ja tänään oon sit syöny yhteensä 10. 12 pitäis vielä syödä, enkä jaksais. Siis jos joku tois mulle jotain valmista syötävää, niin kyllä se alas menis, mutta en jaksa tehdä mitään.
 

Yhteistyössä