Hakutulokset

1. M

40+ so what! (vol. 4)

Nillanilla: Voi itku, niinkö siinä sitten kävi :'( Nyt tuntuu vähän keljulle, kun niin jo hehkutettiin ja "tehtiin" sulle raskaus omin luvin. Itsellä ainakin tuntuu haljulle, kun kaverit ovat "varmoja" minun raskautumisestani, vaikka itse olen ollut aina melko varma ettei mikään ole koskaan...
  2. M

40+ so what! (vol. 4)

SS: Varovainen olen minäkin tunnustelemaan paikkojani :ashamed: Ihan vaan nätisti kokeilen, missä se luuraa, en siis sormeile kohdunsuuta pöpöjen pelossa, ihan vaan syrjästä. Pesen kuitenkin aina käteni ensin, jota ukko ei kyllä tee ja sehän se vasta siellä ronklaakin :laugh: :laugh...
  3. M

40+ so what! (vol. 4)

Olipa ihana aamu taas, aurinko paistaa ja ilmassa valkoinen utu, siis tosi kaunista!! Voi, Nilla, kerro jo!!!!!!!!!!!! ON: hehkutusta tekee mieli nyt jo tehdä: kn jo nyt ylhäällä ja kova, että raskaana tässä kohta ollaan!!! Tiedän kyllä, että monella kn nousee just negakierrossa ylös...
  4. M

40+ so what! (vol. 4)

Kiitos, Inia, että laitoit minut rktt-riville! Nyt jännäys tuntuu kaksinverroin kivemmalle! Kylläpä jännittää tuo Nillan salaperäisyys =) Oiskohan hänellä kuitenkin jotain tiedossa, mutta pitää meidät loppuun asti jännityksessä. Nillalle paljon tarrasukkia kainaloon!! Mur-mur: Ei me nyt...
  5. M

40+ so what! (vol. 4)

Morouu! No niin, nyt on ovisteltu ja simppoja talletettu koko viikonloppu :D Ovis oli eilen, eli tässä kierrossa siis kp 13, ei siis liian aikaisin joten ehkä nyt oli kunnolla kehittynyt munis. Ja kuten muistatte, olen päättänyt tässä kierrossa raskautua "tahdonvoimalla", ihan leikillä...
  6. M

40+ so what! (vol. 4)

Sanovat (minun gyne mm.), että vaihtareita lähestyttäessä kuukautisvuoto runsastuu ja kiertokin voi lyhetä, koska munasolut valmistuvat nopeammin. Minulla oli ennen kierto tasan 28 päivää ja ovuloin 13.-14 kp. Nyt on pitkän aikaa ollut ovulaatio jo 12. joskus jopa 11 kp. Myös kuukautiset siis...
  7. M

40+ so what! (vol. 4)

Moroloiskis kaikille!! Ihana syysilma ulkona näin aamusta, piristi käydä posti hakemassa. Mur-murille jaksamista :hug:. Hyviä uutisiahan nuo kuitenkin olivat, että ei kasvainta. Viikko on pitkä aikaa odottaa, mutta jospa sitten tulisi helpottavampaa tietoa. Inialle rauhallista mieltä...
  8. M

40+ so what! (vol. 4)

No, voi helkutti, Pinkki 69, minä kun luulin, että kohta se Pinkki tuo hyviä uutisia :( Uudi: minulla vähän samat mietteet ku sinulla, ei taida minunkaan munasolut enää niitä tuoreimpia olla :x , joten toivo aika utopiaa. Niinpä tänään päätinkin, että tämä kierto katotaan ja sitten laitatan...
  9. M

40+ so what! (vol. 4)

:hug: Inialle paljon voimahaleja :hug: Nyt ei voi muuta kuin odotella. Solakka Silakkaa peesaten: aina on toivoa ja muista: maasta se pienikin ponnistaa, myös 2-soluiset! :)
  10. M

40+ so what! (vol. 4)

Aurinkoista huomenta !! Inialle kopallinen tarrasukkia kainaloon!! Leena on löytänyt oikean asenteen =) Pinkille plussatoivotus tikutukseen +++++++++ Parisuhdeasioista: Tunnen parikin sinkkuraskautujaa, toisella poika nyt viisivuotias. He eivät mistään hinnasta halunneet "miestä...
  11. M

tehään iso halaus ketju tästä, katsotaan kuinka monta

Haleja Sinulle, joka juuri nyt kaipaat rutistusta :hug: :heart: :hug: :heart: :hug: :heart: :hug:
  12. M

40+ so what! (vol. 4)

Niin, no. Pitää vielä vähän muokata... kun aamullinen tekstini tuntui niin tylylle. Olemme todella onnellinen perhe nykyisin, niinkuin olimme onnellisia muutenkin silloin kahden ollessamme mieheni kanssa. Ehkä silloiset jahkailuni menivät armottoman vauvakuuumeen piikkiin ja olisimme kahden...
  13. M

40+ so what! (vol. 4)

Huomenta! Kylläpä täällä on alakuloinen tilanne. Ymmärrän tuskanne, Leena65 ja Mimmimamma. Itse olin jättää mieheni, kun esikoista ei alkanut kuulua muutaman vuoden jälkeen. Tiesin olevani itsekäs, mutta myös vauvan kaipuu oli niin suunnaton. Rakastin/rakastan kuitenkin miestäni yli kaiken...
  14. M

40+ so what! (vol. 4)

Huomenia kaikille :wave: Päikki: Onhan niitä "haamuviivoja" ollut, lie olleet sitten oikeita vai kuviteltuja, tiedä häntä. Yksi tuulimuna oli neljä vuotta sitten, sen jälkeen vain niitä haamuja. Jossain vaiheessa, ehkä pari vuotta sitten kävin gynellä tarkistamassa tilanteen, että rakkuloita...
  15. M

40+ so what! (vol. 4)

Hei kaikille! Mahtuisiko mukaan joukkoon mukavaan? Olen kohta 43v. kuusivuotiaan pojan äiti ja iltatähti olisi kovasti haaveissa. Isolta ja osin mahdottomalta haaveeltahan se tuntuu, mutta yritän pitää toivoa vielä yllä. Täällä tuntuu olevan tosi mahtava porukka ja tsempitys korkealla...

Yhteistyössä