Aurinkoista huomenta !!
Inialle kopallinen tarrasukkia kainaloon!!
Leena on löytänyt oikean asenteen =)
Pinkille plussatoivotus tikutukseen +++++++++
Parisuhdeasioista: Tunnen parikin sinkkuraskautujaa, toisella poika nyt viisivuotias. He eivät mistään hinnasta halunneet "miestä ristikseen", mutta lapsen kyllä. Koeputkihedelmöitys oli heidän tapansa lisääntyä ja ovat onnellisia äitejä molemmat nykyisin.
Syy moiseen oli, että he olivat nähneet ympärillään niin paljon onnettomia pareja, uskottomuutta, epärehellisyyttä ym ym ..., että he huomasivat selviytyvänsä elämästä ilman miehenkutaleitakin.
No, itse en pärjäisi ilman miestäni. Hän on perheenpää, joka pitää asiat pystyssä minun kaverina ja on ihana, että lapsellamme on äiti ja isä, jotka rakastavat. Ja onhan se kiva olla joku, jonka kainaloon illalla nukahtaa :heart: :heart:
Mutta asiat ei aina ole kaikille niin helppoja, siksi onkin kiva kuulla, että
Leena et ole ihan surun syövereihin vajoamassa
vaan katsot eteenpäin.
No, tulipa pitkä filosofinen vuodatus.
ON: pikkuhiljaa tässä aletaan simppoja matkaan laitella. Minulla on ovuloinut monessa kierrossa jo 12 tai 13 kp, joten pitää varmistella siihen jo
Olen vain ollut vähän kipeänä ja väsynyt, enkä jaksanut eilen illalla ajatellakaan lakanan pöyhintää, mies vain hyväntahtoisesti antoi iltahalauksen. Mutta jospa tänä iltana olisi voimat tallella
Ja mur-mur: jos lämmöt ei laskenutkaan, niiin vieläkö olisi mahdollista, että...hmmmm?
Täällä on nyt paljon jänniä juttuja menossa, että ei meinaa perässä pysyä. Mutta tsemppausta kaikille kaikissa yrityksissä!!!
Toivottelee Murmukka ja lähtee lenkille (aivan pilvetön taivas)