40+ so what! (vol. 4)

Vähän on alkanut masentamaan tuo kato... jos samaa tahtia jatkuu, niin ehkä siellä pari-kolme ois siirto/pakastuskelpoista... huonosti jos käy niin ei mitään. En oo vielä mitään päättänyt, kun ei tiedä vielä alkioiden laadusta. Tai siis yksi hyvä tai pari huonompaa, ois toive, saa nähdä mitä lääkäri sanoo. Mutta näköjään tää on tällaista vuoristorataa, eilen olin iloinen että munia saatiin, nyt sitten masentaa ja huolettaa, onko niissä yhtään elinkelpoista. Saa nähä kuin huomenna!

SS, harmi kun oireet katosivat, mutta eihän se vielä ole kirkossa kuulutettu, etteikö jotain ois tapahtunut...

Olen ollut täältä pois vain mutaman päivän ja jo valtavasti tapahtunut. Erityisesti lämmitti kaikki se tuki, jota teiltä sain. Uskomattoman ihania naisia! Valitettavasti en vielä "tunne" teitä niin, että osaisin antaa kannustavaa tukea ja palautetta teille. Huomaan myös, että mulla ei ole mitään asiantuntemusta tällä saralla :), sillä nää tekstit vilahtelee termejä, joita en (vielä) tunne.

Kerroin aiemmin tuosta miesystävästäni, joka lähtee, jollen saa lasta. Nyt on olo niin ahdistunut, että pitää purkaa tätä tänne. Olen nyk miestä tapaillut 1½ vuotta. Tapaamme harvoin emmekä "seurustele", meillä on jonkinlainen lämminhenkinen suhde, mutta mies haluaa tapailla rauhassa myös muita naisia. Lasta haluaa mun kanssa, mutta lapsi ei välttäm muuttaisi tilannettamme mihinkään suuntaa, emme esim. ole muuttamassa yhteen. Itseäni tämä tilanne ahdistaa ja surettaa, sillä minulla on voimakkaita tunteita miestä kohtaan. Hänellä ei ole (ilmiselvästi) niin vahvoja tunteita minua kohtaan. Olen itkeskellyt tilannetta tänään jo moneen otteeseen. Itkua on riittänyt varmasti siksi, että menkat alkoivat ja pettymys oli hirveä. Koska haluan niin valtavasti lasta ja ikääkin on, olen takertunut mieheen kynsin hampain. En halua menettää sitä ainutta ihmistä, joka voi tässä tilanteessa tehdä minut raskaaksi. Ulkopuolisesta tämä tilanne kuulostaa varmaan perverssiltä, mutta olen jo totutellut ajatukseen yh-äitiydestä. itse asiassa olen ollut yh-äiti vuodesta 2001...

Mulla on itselläni suht säännöllinen kierto n. 25-27 päivää. Vuotoa n. 5 päivää. Ovulaatiotestit näyttävät plussaa ja munarakkuloita kypsyy. Vielä ei siis ole tärpännyt. Lapsettomuusklinikalle aika kuun lopussa, johon tämä mies (vai vaan siittäjä) tulee mukaan. Niin ja mulla siis 2 lasta aiemmin, miehellä 4.... Osaatteko kertoa, mitä klinikalla tehdään aluksi? Viim gynekäynillä tehty uä (kaikki ok), papa ja infektiotestit ok.

Mulla oli aiemmin kuparikierukka, joka poistettiin toukokuussa. Sen jälkeen mulla ollut välivuotoja, vuotoa yhdynnän jälkeen jne. Nyt oli eka kierto, ettei välivuotoa ollut eikä kuukautisia edeltävää tihkuvuotoa myöskään. Voiko kuparikierukkakin sekoittaa kiertoa jollain tavoin?

Sori, tästä sekavasta viestistä. Kirjoitan hirveällä kiireellä töiden lomassa :) Yritän jossain vaiheessa panuetua teidän mielenkiintoisiin tarinoihin paremmin. Nyt huomasin Mukavaa iltaa kaikille!Hysterian kirjoituksen eli tervetuloa munkin puolesta tänne.

7,26 minä arposin tuohon saalis jahtiin, joten aika läheltä liippasi :)

Alkuperäinen kirjoittaja Inia:
No, sainhan vihdoin klinikalta jonkun langan päähän! Aika kato on käynyt, 8 hedelmöittynyt normaalisti. Mutta so far so god... Silti vielä joutuu jännäämään, päästäänkö huomenna siirtoon asti... yhtä jännäämistä tää on. Ja täytyy myöntää, kyllä sellainen tunneodotus on kuitenkin korkealla, vaikka järki kovasti toppuutteleekin ja valmistautuu jo uusiin hoitoihin...
eli mielestäni edelleen hyvä saalis. Nyt pidän sitten varpaat ja peukut pystyssä, että saadan siirrettyä toivomasi verran noit tyyppejä. Itse suosittelen 2, koska tässä 40 + iässä ne voi toinen toistaan tukea, vaikkakin toisen tie lopuu kesken. Mutta, kun tuo alkuvaihe on vaikeinta, jos vaan mahdollista niin valitse kaksi. Tietenkin oma valintasi se on, mutta palsta kaverin neuvo ;) http://kaksplus.fi/keskustelu/t1494824 tässä hieman linkkiä tuohon non top alkiohin. Jossa toinen jäi ja toinen lopetti matkan. Mitä mieltä olet.....aika positiivista tulosta syntynyt ;)
Ps. pari tyyppiä jäisi sinulla sitten pakkaseen tulevaisuutta varten. Eikö teitä ole jo tarpeeksi kidutettu :)?

Oliko oivikkilla INSSI tänään. Taisi hurahtaa tuo tieto ohi....iik! Tässä huomaa tuon omanapaisuuden.
Peukutukset sinulle!!! Elämä hymyilee sinulle :) siitä olen varma.

Kyllä nyt plussa tässä taitaa pärähtää aika monelle...:) hengessä mukana

oma napaa lopuksi... kuulema minä olen tunteeton nainen, joka ei ymmärrä mieheni tarpeita tulla isäksi. En voinut muuta, kun hymyillä hänen tämän kerottuaan, koska se ei ole totta. Katsotaan koska hän tekee lopullisen päätöksen asiasta. Siemenet saatiin keskustelun jälkeen ainakin hyvään kätköön tulevaa ovista varten :)

Hysterialle vinkki kirjoita teksti ensin, lähetä se ja sen jälkeen korjaa virheet muokkaamalla. Välillä pidät isoa ruutua auki ( helpompi lukea) ja välillä korjaat virheet tuohon pieneen ruutuun.

mimmimamma

Nyt omaan napaa ja sitten luen teidän keskustelut. Tänään alkoi minulla se työväenpoiston venyttely jumppa, joten en ole aiemmin ennättänyt tänne. Tänään oli siis inssi ja hyvin onnistui ajoitus, turhaan pelkäsin =) . Nyt olen siis rktt jee!! :D ( pp 0 ) . Nyt kaikki on korkeimman kädessä.

Onnea paljon oivikki! :flower: Lisään sut rktt-listalle, mikä onkin nyt pitkä. Paljon on piinattavaa! Paljon pirteää mieltä sinulle ja positiivista odottelua pari viikkoa!

Huomenna varmaan itse putoan pois, niiiin selvät tätioireet jo. Mullakin alkaa huomenna opiston jumppa. Aloitin lisäksi reippaan kävelyn, laitoin jo sykemittariin harjotusohjelman ja sehän komentelee minua heti lenkille, lähettämällä viestin, jos meinaan laistaa viikko-ohjelmasta ;) Sain tuon laitteen lahjaksi ja se oikeestaan tekee kävelystäkin mielekkäämpää, kun voi tarkistaa sykkeen korkeutta ja kulutettuja kaloreita ym. :heart:

No niin vähän lisää.

Hemppaliina pahoittelut negasta :hug:

Leena :hug: tädin tulosta.

Hysteria peesaan muita, gyne varmaan jyvä juttu.

Annekristiina kiva kuulla, että voi raskautua vaikka onkin hoikka, itse olen siitäkin sterssanut välillä.

Liiza
juu on se vaikea pitää ne kätöset erossa niistä testeistä.

uudi hyvä, kun pyysit sen testin niin saat sitten lisää tietoa siitä ovulaatiosta.

Pinkki ja solakka silakka vielä täällä jännäilen teidän puolesta.

Inia mahtava munia olit! Eipä ihme, jos vähän oli hankalaa istua. Nyt ihan tosi kovasti toivon sinulle huomiseksi hyviä uutisia. :heart: Itsellä oli limakalvo hyvä ja olin kaksi follia kasvanut!

Mimmimamma kiitos!

Solakka silakka kylläpä sattui ihana nimipäivä tälle päivälle! Kiitos päivityksestä. Juu toivottavasti menee positiivisissa merkeissä tää piinailu. Kiva kun sinunkin jumppa alkaa, hauska tuo sykemittari, joka viestittelee, jos lenkki unohtuu :D

Hyvä yötä kaikille!

Muoks Leena rktt= raskaana kunnes toisin todistetaan

Annekristiina kiva kuulla sinusta ja kiitos ++ toivotuksista. Onnea mummille minunkin puolestani. Onko tuorekin asia??? Kivaa syksyä sinulle ja perheellesi.    :heart:  :wave:

Hemppaliina pahoittelut negasta. :hug:

Inia paljon onnea matkaan huomiselle. Varmasti sieltä löytyy hyviäkin yksilöitä vielä. Toivotaan kovasti.

Oivikki kiva kuulla, että kaikki meni hyvin. Onnea piinailuun ja tervetuloa RKTT listalle.

Mur-mur ei ole kyllä mulla biologia hallussa, kun ei ole koskaan tarvinnut, näitä asioita ajatella. Minä luulin, että limis liian ohut. Enhän minä pölhö :headwall: ajatellut, että se kasvaa vielä ja sitten tietysti poistuu jos ei tule raskaaksi. Toivotaan, että saat apua vaikkapa siitä ultrasta sitten.

Leena65 :hug: negasta. Ikävä, että sinulla on paha mieli ja noin hankala tilanne. Älä anna polkea itseäsi ei ole reilua, että mies tapailee muita samalla. Sinä ansaitset jotain parempaa. Rakkauden, joka on vain sinua varten. Toivottavasti asiaan tulee selvyyttä pian. Ei ole perverssiä, ihan normaaleja tunteita, kun biologinen kello tikittää ja vielä haluaisi lapsen ja kovasti vielä välitätkin hänestä. :heart:

Rktt tarkoittaa raskaana kunnes toisin todistetaan.

Pinkkis onnea testaukseen.

SS vielä toivotaan kovasti.

Mimmimamma tsemppiä. Oli ikävästi sanottu sinulle, älä huoli. :hug:

annnekristiina Hyvä kuulla että 3 pvän vuoto ja hoikkuus ei ole total-este, niin kuin akulekuri sanoi. Ja sullakin ne lapset on loppuun asti tulleet. Ja lisää tulee, ihan varmana :) :) :)

Inia Tsemppiä sulle siirtoon! :hug: Joo, gynistä kuuntelen huomenna, toivottavasti sanoo jotain kannustavaa eikä latista niin ku akun jutut. Mulla ei ole stressiä liiasta liikunnasta, vaan pikemminkin päinvastoin! Hoikka on riuumiinrakenne ollut aina silloinkin kun en mitään tee, niin kuin nyt. Pitäisi kyllä. Stressiä on lähinnä tästä onnettomasta elämästä :'( Mutta juu, gynistä uskon enemmän kuin tätä akua, varsinkin kun gyne on suomalainen ja oletettavasti puhuu sujuvaa suomea ;) Täällä 40+-osastolla tunnen olevani enemmän kotonani kuin sinkkuketjuissa, kumminkin. Ja täällä ainakin yhdistää tää ikä, mikä ei tee vauvajutuista mitenkään helppoa. Tosin ei se ole helppoa ilman miestäkään. :( Mutta jos teille vain sopii, niin hengailen säännöllisen epäsäännöllisesti täällä teidän seassa..

Uudi. Eihän minua (enkä usko että ketään muutakaan) tietenkään loukkaa sinun akupunktioajatukset. Oon tän kyseisen kokemuksen vuoksi kanssa vähän samaa mieltä - ainakin tästä akusta. Aion kyllä kokeilla vielä toista akua jossain vaiheessa.

Voimia ja rauhaa kaikille.
:hug:

Hysteria toivotaan hyviä uutisia huomiselta käynniltä. Hengaile vaan mukana, kyllä tänne sopii. Minusta ainakin mukavaa, kun on paljon lähelle samanikäisiä. Ollaan vähän kuin samassa veneessä kaikki. :heart:

Kiitos uudi ja mimmimamma ja kaikki muutkin. Leenan tavoin koitan minäkin perhtyä teihin, mutta te olette niin pirkuleen vilkkaita ja nopeita keskustelijoita, että vaikka minäkään en ihan hämäläinen ole, niin ihmettelen miten itse pysytte itsenne perässä =) :) :heart: :heart: (syrämet ja muut hymiöjuttuset pakkautui jostain syystä kaikki tänne loppuun, vaikka tarjoitus oli sijoitella niitä muuallekin.)

Hastu39 noista hedelmöitys hoitojutuista en osaa sanoa mitään, mutta täällä monta muuta, jotka osaavat =) ..ja kyllähän se niin on, että tuolta TK-lekurilta sain minäkin lähetteet vain: kilppari, pieni verenkuva ja prolaktiini testiin..mainitsi ihan, että muihin ei anneta :( ..puhuin siis lääkärille, että vaavi haaveissa ja haluan tietää miten esim. munikset vielä toimii ja ovuloinko oikiasti.

Pinkki69 no, voi harmitus jos se täti taas pääsee yllättämään :( lämmin :hug:..toivon kuitenkin, että eksyis ruojake.. ;)

SS :hug: .. odottelehan kuitenkin vielä..jos se täti hyvinkin eksyis, kun on jo nuo illatkin niin pimeitä.. ;)

Inia äläs nyt, sie niin hyvin olit "muninut", kyllä noista joku alkaa varppina itämään ja sen 9kk!!!:heart:

Leena65 tuli niin suru olo, kun luin kirjoitustasi.. :( ..ymmärrän täysin tuon biologisen kellon tikityksen ja kovan lapsen kaipuusi..mutta onko tuo mies sen arvoinen??..hän kaipaa kovasti myös biologista lasta, mutta onko hänelle nyt pääasia vain se, että lapsen tekee JOKU nainen-kuka vaan..ei siis juuri SINÄ??!!..en oikein osaa ajatuksiani pukea kirjoitukseksi..jotenkin tuntuu, että hän käyttää sinua hyväksi ja olet vain HYVÄ jos lapsen pystyisit hänelle synnyttämään..en tiedä..enempää en kommentoi, etten vain sinua loukkaa sanoillani/kirjoituksellani-tarkoitus ei todellakaan ole!!..toivon sinulle voimia paljon, mihin sitten päädytkin:hug:
..ja nuo muut ladyt osaavat paremmin kertoilla, mitä klinkalla ekaksi tehdään-miulla ole hujun hajuakaan, kun luomuna pakerran ;)

mimmimammuska jaksuja siulle myöskin vaikeassa elämäntilanteessasi..asiat pakkaa aina jotenkin järjestymään, tiedäthän sen?:hug:..muista arvostaa itseäsi, eihän ihminen voi olla vain aina antavana osapuolena, saadakin täytyy myöskin-se juuri sitä oikeata välittämistä!!..juu, hyvä että simpat kuitenkin otit taltehen.. :p:whistle::D

Ihanaa Oivikki!! Nyt siulle toivon 9kk:tta kestävää hautomis aikaa!!:wave::heart:

Hysteria "hengaile" täällä vaan niin pitkään tai usein kuin haluat!!!!!:wave::heart:

((muoks)) mie jo niin kovasti odotan, että päästään mieheni kanssa "tosi toimiin" ja sitten pääsen taas RKTT listalle piinailemaan ittiäni-IHANAA!!!!!!:D...Ai niin, miulla myös vuoto kestää n 3vrk ja ei enää niin niagaramaisesti vuotele..mutta tarpeeksi kuitenkin, kun pitää välistä laitella 2 sidettä perätysten:p..niin, tai sit mulla vaan on niin ISO "takapersaus":LOL:

Tässä vielä kaikille yhteisesti, erittäin vahvaa ja "siittävää" ++++++ pölyä

mur-mur

Ei ole ihan tuore tuo mummous, Lucas täytti 2 v keväällä. Poikani vaimo on saman ikäinen kuin minä :) Pojalleni vaikeinta oli minun raskauteni koska heidän toinen lapsi syntyi ennen aikaisena raskaana ollessani ja sai äidiltään bakteerin ja menehtyi päivän ikäisenä :ashamed:

Hyvää ja Aurinkoista viikkoa kaikille!

Huh, annekristiina. Onpa teillä ollut iloja mutta myös suruja :( :hug:

Voi gerpera miten ihana maisema! Meiltä puuttuu vesielementti ja se on tällaiselle meren rannalla syntyneelle ollut opettelun paikka.

oivikille vielä mukavaa rktt-aikaa ja Inia varmaan kertoo myöhemmin miten kävi tänään.. :heart:

ON itse heräsin tänään, kun jo tiedostettu toivomaton vieras saapui taloon! :headwall: Eli kp1. Soitin jo kilinikalle ja yritämme ehkä jo tähän kiertoon uutta inssiä, mutta katsotaan nyt miten mies saa vaihdettua työvuoron, kun matkaan menee toista tuntia ja miten mulla ovisplussat nousee. Tähdätään ensi viikon perjantaille, joka on vasta kp10. Jos miehen työvuoronvaihto ei onnaa, mennään luomusti ainakin pari kk. Lokakuun ovis menee syyslomaviikolle ja klinikka ei ole auki siinä. On tämä yhtä suunnittelua...

Mukavaa viikkoa kaikille.. :flower:

Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

Solakka Silakka (40)..kp1/25-27........yk13........1
Mahdotontako..............kp6/28..............yk1..........1.yht.
Hastu39 (39)...............kp8/25-29........y.13v.........3.
Murmukka (43)...........kp9/28.............y.4v...........2.
Päikki (40)..................kp9/?...............y.2v.........2.
Jadette (39)...............kp11/28-30.........yk8...........3.
mimmimamma (47)....kp11/28..............?.............4./1. yht.
gerpera (48)...............kp13/28-30..........yk4.........3./1. yht.
oivikki (41)..................kp13/23-27.........yk7...........1.
Taikakuu (41).............kp14/27-32.........?.............2./1.yht.
Uudi (46)....................kp14/24-26........yk8..........3./1.yht.
Inia (42).................kp14/26-30.......yk12....1.
ikiemo (44).................kp19/20-50........y?..........4.
liiza (43).....................kp22/25............yk16........4.
Sariella09 (43)............kp25/40............yk?..........5./1.yht.
mur-mur (44)..............kp25/28............yk6..........3.
Ämy (40).....................kp26/28.............yk0.........4.
Pinkki69 (40)..............kp27/26-28.........y.n.2v......1.
nillanilla (42)..............kp28/28-33........yk6.........1.
pääpilvissä (46).........kp29/25-43........?............1.yht.
Hemppaliina (46).......kp37/28-30.........y.01/09....2./1.yht.
star-67 (42)................kp62/26-33(-39)...yk7.........3.

:flower: Tauolla :flower:
siira, lumeton

Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/27 = 8,91 Pino alkanut 21.2.2008 --> 20.1.2009 mennessä "tavoite" = 8 (mukana laskuissa ei ole kadonneet lampaat, taustailijat, reilusti "alaikäiset" ja poistuneet)

RKTT
Pinkki69 (40)..........pp15
nillanilla (42)..........pp13
liiza (43)...............dpo9
Sariella09 (43)..........dpo7
Uudi (46)....................dpo2
gerpera (48)...............dpo1
oivikki (41)..................pp1
Inia (42).................pp0
[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1; seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0; sitten dpo1, jne.; hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.

Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:

torpeedo (42)..17.4.2008/kp24...yk1..poika 30.12.2008

Mari66 (41)......9.6.2008/kp37.....y1,5v....poika 5.2.2009

päivänkakkara67 (41)..11.7.2008/kp40....................

mimuli (42).....30.7.2008/kp29..........yk4.......poika 31.3.2009

äittä-67 (40).......15.9.2008/kp29.....yk1....................

Karpalo67 (42)..........22.4.2009.................

velmuliina74 (34)......2.5.2009/kp24 (/24-30), yk7......6. /1.yht......LA 14.01.10

OnniMaija (41)......11.5.2009/kp31 (/28-30), yk3........5. ......LA 16.01.2010

tirulii (40)...........15.5.2009/kp27/pp10.......1./1.yht.......LA24.01.2010

Mukana myös:
Taustajännäilijät / Taukoilijat
äitijo2x, anjamarita, Saara10, Minni007, Matsalu, haave3, babo67, sinisyys, kenzie64, lapsellinen67, Karpalo67, äippä67, Pilvenpyörä, vilmaville, Pömppöli ja baby5

Pinon jättäneet:

touhu tenava, AinoEmilia, Plättä, pyrstötähti, Nuusku, Kirsikka68, Höpisijä, Elina67, ruujakengu, Mussukka67, Hellu1, einiinvaan, Rva Pikkumyy, gitte, Pennanen, annastiina, Riikkaliisa, kane, keijukka, dinosaurus61

40+ SO WHAT (VOL. 3)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1225015
40+ SO WHAT (VOL. 2)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1091269
YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1.
http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636

SS Kiitos päivityksestä ja tätipahoittelut... :hug: Voi kurjuus. Toivotaan että työvuoron vaihto onnistuu, kyllä se on monen mutkan takana joskus tämä vauvan haaveilu.

Annekristiina Sinulla on tosiaan ollut iloja ja suruja perheessä. Minäkin tunnen onnellisia pareja joissa on suuri ikäero ja juuri noin päin kun poikasi tapauksessa. :heart:

Leena Voi kun kurja tilanne tuon miehen kanssa. Tuntuu epäreilulta, todella. Voi kun jokin selvyys löytyisi, ja kyllä sitä nyyttiä sinulle toivon! Niin kuin meille kaikille! :heart:

ite: Hain lisää lugeja ja niinhän se testikin tarttui näppeihin, taivas miten se polttelee tuossa mutta EN testaa vielä. Heitin just pois sen viime kierrosta saadun haamuhaamun, vanhan testin. Katsoin vielä että kyllä siinä viivaa näkyi. Se tuli näillä kietopäivillä... Ja minun kun ei pitänyt piinailla tässä kierrossa, olen ihan hermoheikko! :whistle:

annekristiinanyt mie muistankin tuolla toisalla sinun kirjoittaneen mummoudesta ja m uustakin..tuo vaavin menetys ollut todella raskas asia, itse en osaa edes kuvitella miten raskas..mutta, ihanaa kun pieni Lucas poikanen nyt heillä!:heart:

SS :hug: täti ruojake:(..jospa se seuraava kerta onkin se "tärppikerta" ..aina pitää toivoa olla..

liiza voi että, siulla nyt jännät paikat :) ..nyt kovat peukutukset täältä lähteepi ja vielä +++++ sätehiä päälle

gerpera täällä juuri samanmoinen keli kuin teillä, vettä ei noi ihanasti kylläkään..kade olen hieman.. ;)

ON..ei ne miun kantapäät parantuneet, hehkutin liian aikaseen :( ..silikonityynyt kantapään alla alkuun tuntui auttavan, mutta nyt taas kipuilee niin kovin..saakeli sanon mie, pakko on ensi viikolla käydä lekurissa, kun en päse kohta enää kävelemään minnekkään..kyllä on kakka vaiva!!|O

Kaunista päivänjatkoa ja syksyisiä +++++ joka mökkiin!!

mur-mur

Leena65 jäi niin mieltäni painamaan..toivottavasti en sinua mielipiteelläni loukannut!?
..jotenkin vain halusin kommentoida, mikä tunne miulle tuli..mutta eihän noita juttuja voi aina yksinkertaistaa..se parisuhde, kuin elämäkin on useamman asian summa ja mikä on toisesta ihan ok, voi toisesta tuntua taas oudolta ja ei niin kivalta..ehkä ei siis pidä arvostella liian kärkkäästi.

Toivon siulle kaikkea hyvää ja varsinkin sitä pikkuista:heart: :)

mur-mur

Onpas täällä paljon taas juttua! Kiva kiva!

SS, :'( kun se täti nyt tuli! :hug: ja jaksamista pettymykseen. On se hoitojen jälkeen aina suurempi.

Meillä oli alkiot jakautuneet vähän hitaanlaisesti (2-soluisia, kun tänään pitäis olla 4), mutta silti vain yksi otettiin kyytiin. Katsotaan nyt näin tämä kokeilukierros. 4 meni pakkaseen, kahta huonoa viljellään vielä huomiseen, mutta siis todennäköisesti roskiin nekin menevät. No, ehkä noilla neljällä voi jopa PASsiin päästä, jos selviävät pakastuksesta. Mutta ensi kierrossa ei tehdä passiakaan, olin vähän yllättynyt. Miten teillä muilla joilla IVF-kokemusta, onko pidetty yksi välikierto ennen passia?

Mutta nyt siis lähimpänä raskautta kuin ikinä tähän asti... Toisaalta onnellinen ja helpottunut, että siirtoon asti päästiin, toisaalta vähän surettaa että ei noi solut ihan hyviä taida enää olla. No, nyt kaksi viikkoa piinailua, tänään mulla pp0.

SS, jaksaisitko vielä pari päivää päivittää, mä voisin sitten taas viikonloppuna aloittaa?

Hemppis, :hug: negasta! Mutta ei ole tullut vielä täti kylään? Siis toivoa on!

Leena, onpa sulla kurja tilanne tuo miehen kanssa! Harmi ettei teidän tunteet mene yksiin! Mutta hyvähän se on, jos hän toimii edes "siittäjänä", jos sinäkin kovasti lasta haluat. Kyllä asiat jotenkin järjestyy! Ja jos ei miehen kanssa onnistu, niin kyllä yksinkin voi lapsen hankkia! Jaksamista! Nuo klinikoitten käytännöt vaihtelee, mutta infektioverikokeet (myös HIV) on kai pakollisia. Kilpirauhasarvojakin ne kai katsoo (mutta nää saa kai myös terveyskeskuksesta). Niin, ja testit ei saa olla yli vuoden vanhoja. Et ole muuten tuolla kp-listalla, ilmoittele jos sinne haluat!

Hystis, tottakai sä kuumeilet täällä meidän kanssa! Kerroin noista sinkkukerhoista, kun kyselit miten yleensä muut yrittelee, että jos haluat sieltä saisit muiden kokemuksia. Mutta ei sua minnekään täältä päästetä, vaikka siellä kävisitkin! Eikä me pysytäkään itsemme perässä (olipa hauskasti sanottu
:LOL: ), kyllä tässä iässä meno on niin kovaa! Eikä aluksi voikaan kaikkia muistaa, ei mekään muisteta teitä "uusia" niin hyvin. Mutta mitä enemmän kirjoittelette, sitä paremmin jäätte mieleen, kun muodostuu sellainen "nettipersoonallisuus". Miten gyne meni?

oivikki, ihanaa kun oli hyvä ajoitus! Myös työväenpoiston jumppa kuulostaa hauskalta =) Jos näin lama-aikaan jumpaten annettas potkuja ;)

mimmimamma, hyvä kun on simpat tallessa! Sitten vaan rktt-listalle!

..meillä poikanen käy jumppaamassa, kun mamma ei "niin" innostunut siitä itse, vaikka hyvää tekis :p ..se on sellainen "kiitäjävoikka" ja kivaa tuntui olevan, kun toisenkin kerran haluaa mennä. Vetäjänä tanssinopettajaksi opiskeleva, mukava nuori nainen:) hänellä nyt 3xvko pientä harrastustoimintaa ja se riittääkin siihen asti, kun eska ensi syksynä alkaa-silloinhan mie jo vaavin kanssa sitten kotosalla olen.. ;) :D :heart:..toivotaan siis..

Yhteistyössä