40+ so what! (vol. 4)

Hei taas

Tätiä ei ole vielä näkynyt, onneksi? Itkenyt:'( olen aamupäivän, en olisi uskonut että ihan näin kovaa ottaa. Tuloksena tilasin ajan klinikalle tutkimuksiin. Ei ole aikaa hukattavana, pakko tosiasia hyväksyä.
Kilpparikokeet paljasti huonoja tuloksia, alkaa olemaan liikatoiminnan puolella. Lääkettä puolitablettia vähemmän.
Kyllä se pää täältä ylöskin nousee. :wave:
 
Inia paljon onnea kyytiläisestä! :flower: Siellä kohdussa on nyt hyvä ja rauhallinen paikka kehittyä.. on tämä silti niin ihmeellistä kemiaa, että ei sitä tiedä milloin tärppää. Toivon, että tarraa kiinni ja tuo plussan ++! Juu voin päivitellä vaikka vielä perjantain, niin jos jatkat siitä sitten.

mur-mur paranemista siihen kantapäävaivaan!

Hemppaliina :hug: tämä on raskasta. Päätään saa hakata seinään joka kuukausi :headwall: silti vaan toivo herää uudelleen, kun se palkinto on niin mahtava.
 
Inia, onnea kyytiläisestä. Tuosta passista kysyit, tuoresiirron jälkeen (jos siis ei ole tärpännyt) pidetään tosiaan yleensä yksi välikierto että munasarjat ja elimistö saavat levätä hetken välillä. Parantaa mahkuja. Passien välissä ei välikiertoa tarvitse pitää.
 
Kiitos kaikille satamäärin taas suurenmoisesta tuesta. Olette ihania! Pidän itseäni nyt sinkkuyrittäjänä, jolla tosin siittäjä omasta takaa. Miehen metsästykseen sitten vauvan jälkeen =)

Hysteria tsemppiä sinkkuyrittäjyyteen sullekin. Mitä gyne sanoi? Akup-ihmisen kertomukset kuulostivat lievästi sanottuna oudoilta.

Mimmimamma tarinasi kosketti tosi paljon. Ei ole helppo tilanne sullakaan. Kertoile, miten tilanne elää.

Inia mikä on kp-lista? :) Jotenkin varmaan liittyy kiertopäiviin, vai? Kyllä mut saa sinne lisätä. Ja inssi??? Kyllä mä nää alan termit aion oppia. Ja Inia, onnea matkaan!

Mulla siis kiertopäivä 2/25-27. Miehelle olen ehdotellut tapaamisia 15.-23.9. Muulloinhan ei edes nähdä... Pitäisikö nähdä jokaisena päivänä vai riittääkö joka toinen päivä? Entäs nuo yhdynnät sen Lh-huipun aikana, riittääkö, jos harrastetaan seksiä vain plus-päivänä? Joka tapauksessa hedelm.klinikalle 2½ viikon päästä.
 
Minä nyt olen ihan ??..kun alkoi vuoto ja kuukautisten aika vasta 12.9-miulla ne kun niin säännölliset..

Loop-hoidon jälkeen oli vuodon mahdollisuus 1-2vko:n päästä, runsaskin..eipä ole mitään näkynyt..nyt on maanantaista lähtien ollu v.....s, vilutus ja nyt selkäsärky-aivan tädin oireita ovat tavallisia.

Lasken tässä vaan, että ovis silloin aikaistuu, juuri ja juuri pystymme taas "yriystä" pistää pystyyn miehekkeeni kanssa, kun oli tuo pupustelukielto voimassa 21.9 asti.."Oili" tulollaan sitten 21-22.9..tarkaksi menee:p..mutta kun kovasti on jo odoteltu, että päästäis tykkäämään "silleen" toisistamme mieheni kanssa!! ;)

Lämmötkin on myös tippuneet,(miulla aina vuodon alkaessa putuaa ) joten kait tämä sitten täti-immeisen heiniä on!!:D

mur-mur
 
Leena65 suosittelen pupustelemaan pari päivää ennen ovista, ovishuipun aikaan ja pari sen jälkeen. =)..toiset lekurit suosittelee, että 1vko molemmin puolin-ennen ja jälkeen oviksen!!

Juu ja joka päivä on uuden tutkimuksen mukaan pare, koska siittiöt pysyvät näin laadukkaina/elinvoimaisina..mutta siten taas siimahäntiä vähemmän per "laaki" ;) ..joten, kait se joka toinen on ihan passeli.:D..voi kun jaksaisi itse niin useasti, ei enää tällä emännällä puhti riitä:LOL:..liekkö miehelläkään sitten..

mur-mur
 
Ämy
Minulle voi laittaa sinne listaan että tänään kp1 ja tuo kierto näkyy olevan siis 26-28. No minun kohdalla asia oli hyvä että vuoto tuli niin tässä kierrossa päästään siis itse asiaan, lopultakin!

Tsempit kaikille, missä vaiheessa olettekin!
Ämy
 
Inia, onnea nyt hurjasti kyytiläisestä. olet nyt sitten todistetusti erittäin raskaana...ajattele!! :heart: ja Oivikillakin Taimi matkassa. Hih!

Solakka Silakka..pahus :hug: Riivatun täti. Jäi nyt sitten se salaraskaus tällä yrityksellä toteutumatta. Voi pöh. Mutta hyvä jos pääsette pian uuteen yritykseen. Meillä nyt tullee ainakin yksi luomukierto väliin kun en taida inssiä enää haluta yrittää. Ja tiedä sitten päästäisinköhän edes IVF:ää edes seuraavaan kiertoon tekemään. Kyllä näissä hoidoissa rasittavinta on tosiaan se kalenterin kyttäys :ashamed:

Mur-mur taisi vaan täsmäyttää kiertonsa kutsumalla tädin vähän etukäteen kaffelle..ettei vaan menis hyviä yrityspäiviä yhtään hukkaan kun tuo seuraava ovis noin nappiin osuu teidän pupustelukiellon loppumisen kanssa :D

Meitä alkaa olla täällä tosiaan niin paljon (tai ainakin ollaan puheliasta sakkia...), että ihan mahdotonta kaikkia asioita kommentoida vaikka viestejä lukiessa moni "hirmu tärkeä asia" tuleekin mieleen. Täällä on ollut paljon ihanaa keskustelua parisuhteesta tai sen puuttumisesta. Itsekin jotenkin vielä samaistan itseni sinkkuyrittäjiin, vaikka mulla nyt mies onkin. Vuosikausia kuitenkin elin yksin edellisen suhteen päätyttyä ja tunsin vauvakuumetta. Rohkeus ja tieto ei vaan riittänyt lähteä yksin sitä yrittämään. Jos oisin päätynyt jollekin tän palstan kaltaiselle niin kuka tietää vaikka olisin rohkaistunutkin. Harmittaa nyt niin, että niinä hedelmällisempinä vuosina en edes yrittänyt tulla raskaaksi...nyt ehkä mahkut on jo menneet :'(

ON juilii ja selkää kanssa. Täti se siellä kyttäilee. Ostin kyllä tänään testin ja aamulla testaan jos ei vuoto sitä ennen ala. Luget sitä taitaa nyt pidättää. Yleensä kyllä käy niin, että kun apteekista saapastelee kotiin niin jo lurahtaa ekat punaiset pöksyyn ennenkun testipakkausta ehtii kassista kaivaa... :kieh:

Tsempitykset kaikille!

Pinkkis
 
Täällä tapahtuu niin paljon, etten pysy teksteissä mukana, ateeksi. :ashamed: No en kyllä ehdi usein käymäänkään sivuilla, vuorotyö ja sen haitat tai hyödyt :D

Solakka-silakka: Pahoittelut tädistä! :hug:
Pinkkis: Sinulla uskon edelleen olevan mahdollisuuksia! :heart:
Kaikille joilla kyytiläinen nyt tosistettavasti matkassa paljon plussatuulia puhaltelen, jotta pinomme yrjöklubilaisten suhteen saisi jatkoa! :saint:

Plussatuulia muutoinkin kaikille pinoon, koitetaan saada plussia syksyn aikana mahdollisimman monia! :heart:

Meillä viim km kierrossa pupusteltiin joka pv noin 8na pvnä-iltana, aika rankkaa, kahdessa edellisessä plussakierossa ovista ennen pari pvää, ovispvnä ja seuraavana vielä ja riittivät plussaan, mutta ei enempään...

Täällä siis kp 6 ja halut kauhiat,äsken sain mehen houkuteltua yhteistoimiin;=) :heart:

Mukavaa loppuviikkoa kaikille, kiireinen loppuvk tulossa, joten menee varmaan ensi vkoon kirjoittelut taas;=)

Nillanilla: Toivottavasti tuot plussan tullessasi! :heart:

Mahdotontako :heart:

 
Solakka silakka :headwall: voi viipale, :hug: Toivotaan onnea kuitenkin tähän alkaneeseen kiertoon! Luomuna tai inssillä!

Liiza niin ne ajatukset muuttuvat kierron ajankohdan mukaan, hyvä, että ostit testin jo jemmaan, jos käy houkutus oikein kovaksi, niin on käden ulottuvilla. Peukutukset sinulle

Mur-Mur harmi, jotta jalkakipu uusi. No, tarkka ajoitus on teillä, onnea alkaneeseen kiertoon.

Ämylle
myös onnea alkaneeseen kiertoon!

Leena inssi = inseminaatio

Pinkki kovasti jännään täällä sitä sinun testi tulosta.

Inia ihanaa, pääsitte siirtoon ja saitte ainakin 4 solua pakkaseen. Nyt kovasti toivon, että löytää pieni sieltä sopivan sopin minne kiinnittyä ja sitten 9 kk kuluttua syntyy teille iloksi. :heart: Kiva olla yhtaikaa rktt.

Gerbera hienosti onnistui sinulta tuo kuvan siirto, kaunista on teillä päin. :wave:

Kaikille rktt kavereille ++++++++

muok. kiitos kaikille kannustuksesta!
 
Ämy kyllä siitä tädin tulosta voi joskus olla iloakin(harvemmin tosin )..hienoa kuitenkin, nyt pääsette vaavia "työstämään":heart: ja kohta piinailet tuolla rktt-listalla:D

Hemppaliina lämpöinen:hug: puhkun ja puhallan tädin matkoihinsa siun nurkiltais, PHUUUIIII!!!:whistle:

Pinkki69 pien peukut ja varpahat siulle pystyssä, että + pärähtäis ja näin ollen tätsykkä jäis pitkälle lomalle!!:wave:

..nyt mie vähän jotain "yöpalaa" puraisen-tänään jäänytkin evästäminen vähäisenlaiseksi..sitten jos koittais unen päästä saada kiinni, Öitä!!:wave:..ai niin, ei ne miun lämmöt laskeneetkaan:/ ..luulen tämän vuodon johtuvan tuosta loop-hoidosta, mutta eipä sillä niin väliä, vuodellaan(inhaa kudosnestettä :x ) sitten urakalla-rätti pöksyssä onkin jo kuljettu yli 2.5vko:a!!:p

mur-mur
 
Kyllä tosiaan on aktiivinen porukka! Kirjotuksia tulee tosi tiuhaan, olen lukenut kyllä, kommentointi on taas niin hiiiiidassssssta.... :|

Pinkkis Joko sie testailit? Mulla on kanssa tuo täti väijynyt usein apteekin takapihalla. Sitten se hyökkää kun on pissinyt tikkuun...

Inia Mahtavaa että saitte kyytiläisen! Tarraa ja liisteriä sinne!!! :heart: Ja ihan hyvin jäi pakkaseenkin. :flower:

Mur-mur Juu rätti pöksyyn vaan, ei kai se auta itku markkinoilla :| Kohta pääsette pupustelemaan, eikö ole ihanaa!!! :)

hemppaliina hus täti hus!!! Hyvä että sait tuon klinikka-ajan varattua. Se helpottaa kun tosiaan TEKEE jotain asian hyväksi. Meillä ei mies halua, hälle tämä vauva-asia on "tulee jos on tullakseen". Meillä ei ole yhteistä lasta, mutta nämä lapset mitä meillä kummallakin on, ovat kuitenkin tavallaan meidän yhteisiä kun yhdessä heistä huolehditaan. Mutta kyllä vaan olisi se vauva niiiiin tervetullut!!! :attn:

ite Niin se vaan niin kirkas ja puhdas nega tuli herkkään testiin että taisi tämä kierto olla sitten tässä taas. Pakkohan se oli aamulla testata :ashamed: Nuo luget on niin himputin kalliitakin, eipähän tarvi turhaan niitä sitten käyttää, säästetään taas seuraavaan kiertoon... Odotan kyllä tuhrua ainakin, vaikka olenkin satavarma tämän kierron suhteen jo. mälsääääääää.
 
Aurinkoista huomenta !!

Inialle kopallinen tarrasukkia kainaloon!!

Leena on löytänyt oikean asenteen =)

Pinkille plussatoivotus tikutukseen +++++++++

Parisuhdeasioista: Tunnen parikin sinkkuraskautujaa, toisella poika nyt viisivuotias. He eivät mistään hinnasta halunneet "miestä ristikseen", mutta lapsen kyllä. Koeputkihedelmöitys oli heidän tapansa lisääntyä ja ovat onnellisia äitejä molemmat nykyisin.
Syy moiseen oli, että he olivat nähneet ympärillään niin paljon onnettomia pareja, uskottomuutta, epärehellisyyttä ym ym ..., että he huomasivat selviytyvänsä elämästä ilman miehenkutaleitakin.

No, itse en pärjäisi ilman miestäni. Hän on perheenpää, joka pitää asiat pystyssä minun kaverina ja on ihana, että lapsellamme on äiti ja isä, jotka rakastavat. Ja onhan se kiva olla joku, jonka kainaloon illalla nukahtaa :heart: :heart:

Mutta asiat ei aina ole kaikille niin helppoja, siksi onkin kiva kuulla, että Leena et ole ihan surun syövereihin vajoamassa ;) vaan katsot eteenpäin.

No, tulipa pitkä filosofinen vuodatus.

ON: pikkuhiljaa tässä aletaan simppoja matkaan laitella. Minulla on ovuloinut monessa kierrossa jo 12 tai 13 kp, joten pitää varmistella siihen jo ;)
Olen vain ollut vähän kipeänä ja väsynyt, enkä jaksanut eilen illalla ajatellakaan lakanan pöyhintää, mies vain hyväntahtoisesti antoi iltahalauksen. Mutta jospa tänä iltana olisi voimat tallella :p

Ja mur-mur: jos lämmöt ei laskenutkaan, niiin vieläkö olisi mahdollista, että...hmmmm? :)

Täällä on nyt paljon jänniä juttuja menossa, että ei meinaa perässä pysyä. Mutta tsemppausta kaikille kaikissa yrityksissä!!!

Toivottelee Murmukka ja lähtee lenkille (aivan pilvetön taivas)
 
Hemppaliina :hug: negasta pahoittelut.

Inia onnea matkaan ja pienelle paljon tarrasukkia. :heart:

Mur-mur harmi jos kantapäät vieläkin vihoittelee. :'(

Solakka Silakka voi harmin paikka. Pahoittelut. Toivotaan, että seuraava kerta toden.
sanoo. :hug:

Liiza pahoittelut negasta , vaan testasitko liian aikaisin. Välttis ei tarkkakaan testi näytä ennenkuin kuukautiset on olleet jo viikon myöhässä. :hug:

Ämy hyvä, että pääset kohta yrittämään. :flower:
 
Anne Kristiina. Olenkin varmaan lukenut toiselta palstalta sinun mummoudesta, vaan kun ei kaikkia aina jaksa muistaa. Ikävä tapaus pojan perheessä käynyt. Minultahan kuoli vauva aikanaan 13 päivän ikäisenä. Elämä antaa ja elämä ottaa. Kaikki ei ikävä kyllä mene aina niinkuin toivoisi. Mukavaa, että heillä se Lucas poika nyt. Hyvää syksyä sinulle ja perheellesi. :hug:
 
Kiitos gerpera enkeleistä ja kaikille muillekin tsempeistä!!!

Kyllä oli eilen jotenkin niin väsynyt, helpottunut ja pettynyt, että itku tuli. Kyllä tuo hoito on henkisesti rankkaa, silleen ihanaa että se on (melkein) ohi! Ainakin pahin vaihe. Mutta pettynyt olen, kun pelkään ettei noista 2-soluisista alkioista ole mihinkään. 2-soluisia ne pakkaseen menijätkin olivat, ja sitten sulatettaessa katsotaan jatkuuko jakautuminen. Eli ei ole edes varmaa pääseekö PASsiin. Muutoin on sellainen olo, että tyhmää kun pitää vielä noita progesteroneja sisään sujautella, ihan turhaahan se on... Ei kovin toiveikas olo... :ashamed:
 
Huomenta Pinkki joko testailit?

Ämy tervetuloa nyt tositoimiin, plussaonnea sinulle :flower:

Inia :hug: Katsellaan pari viikkoa mitä tapahtuu.. Ei kai ne olis siirtänyt sitä yhtäkään jos ei toiveita olis..?

Liizalle pahoittelut negasta :hug: :headwall: :headwall:

Murmukka ahkeraa ovisjumppaa sinne!

Mukavaa päivää kaikille!
 
Voi, miten ihanaa oli nähdä oma nimi tuolla listalla. Kiitos sulle Solakka Silakka siitä. Miehelle olen jo tehnyt varauksen tekstivietillä 15.-23.9. :LOL: Tosin, ei ole vaivautunut vastaamaan mun viestiini. Laskin, että ovis mahd. siinä 19.-21.9.

Kauan te muuten olette luomuna yrittäneet tai aiotte yrittää ennen kuin mietitte muita vaihtoehtoja? Mulla lienee tulossa 4.vars yrityskerta luomuna.

Jännää seurailla, miten tilanne täällä elää. Kaikille toivon todella paljon onnea ja plussia jne jne. :heart:
 
:flower: Aurinkoista Torstaita! :flower: :wave:

Miusta on mukavaa, kun palsta on "eläväinen" ja paljon keskustelun tynkää pukkaapi!:D
Aina ei tietty jaksa kommentoida-eikä tarttekkaan!! Kiva on lukeakin vain välistä, mitä muille kuuluu.

Murmukka
lämpöjeni laskemisella tarkoitin oikeiden kuukautisten alkamista. Oviksen aikaan ne nousee ja pysyy korkealla niin pitkään, kun vuoto alkaa-siitäpä juuri nyt yritän kattella, että ovatko oikiat menkat, vaiko ei..:p..pirukkaan nyt ota selvää..:eek:

Lämmöt tuntuu sahailevan ees, sun taas:/ ..mutta nyt miut saapi laitella kuitenkin tuonne listaan--> KP 2/28-Kaunis kiitos SS:lle päivityksistä!!:)

liiza harmitus tuo nega, sen aina nähdessään masentuu hetkeksi :( ..mutta ei ole tosiaan vielä kirkossa kuulutettu, kun ei täti immeinen ole saapunut..odotellaanpa vielä hetki, jospa se eksyisi just tällä kertaa..


Kivaa ja jännittävää on teitä tsemppailla, mutta ihana päästä taas itsekkin vaavintekopuuhii!!:D:heart:


TEILLE KAIKILLE YHTEISESTI IHANAISTA PÄIVÄÄ JA PAAAALJOOOON ++++++++ SYYSKUULLE!!!!


mur-mur
 



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

mur-mur (44)..............kp2/28............yk6..........3.
Ämy (40).....................kp2/26-28...........yk1.........4.
Solakka Silakka (40)..kp2/25-27........yk13........1.
Leena65 (44)..............kp3/25-27........yk4........3./1.yht.
Mahdotontako..............kp7/28..............yk1..........1.yht.
Hastu39 (39)...............kp9/25-29........y.13v.........3.
Murmukka (43)...........kp10/28.............y.4v...........2.
Päikki (40)..................kp10/?...............y.2v.........2.
Jadette (39)...............kp12/28-30.........yk8...........3.
mimmimamma (47)....kp12/28..............?.............4./1. yht.
gerpera (48)...............kp14/28-30..........yk4.........3./1. yht.
oivikki (41)..................kp14/23-27.........yk7...........1.
Taikakuu (41).............kp15/27-32.........?.............2./1.yht.
Uudi (46)....................kp15/24-26........yk8..........3./1.yht.
Inia (42).................kp15/26-30.......yk12....1.
ikiemo (44).................kp20/20-50........y?..........4.
liiza (43).....................kp23/25............yk16........4.
Sariella09 (43)............kp26/40............yk?..........5./1.yht.
mur-mur (44)..............kp26/28............yk6..........3.
Pinkki69 (40)..............kp28/26-28.........y.n.2v......1.
nillanilla (42)..............kp29/28-33........yk6.........1.
pääpilvissä (46).........kp30/25-43........?............1.yht.
Hemppaliina (46).......kp38/28-30.........y.01/09....2./1.yht.
star-67 (42)................kp63/26-33(-39)...yk7.........3.

:flower: Tauolla :flower:
siira, lumeton


Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/27 = 8,91 Pino alkanut 21.2.2008 --> 20.1.2009 mennessä "tavoite" = 8 (mukana laskuissa ei ole kadonneet lampaat, taustailijat, reilusti "alaikäiset" ja poistuneet)



RKTT
nillanilla (42)..........pp14
liiza (43).................dpo10
Sariella09 (43)..........dpo8
Uudi (46)....................dpo3
gerpera (48)...............dpo2
oivikki (41)..................pp2
Inia (42).................pp1
[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1; seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0; sitten dpo1, jne.; hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.

Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:




torpeedo (42)..17.4.2008/kp24...yk1..poika 30.12.2008

Mari66 (41)......9.6.2008/kp37.....y1,5v....poika 5.2.2009

päivänkakkara67 (41)..11.7.2008/kp40....................

mimuli (42).....30.7.2008/kp29..........yk4.......poika 31.3.2009

äittä-67 (40).......15.9.2008/kp29.....yk1....................

Karpalo67 (42)..........22.4.2009.................

velmuliina74 (34)......2.5.2009/kp24 (/24-30), yk7......6. /1.yht......LA 14.01.10

OnniMaija (41)......11.5.2009/kp31 (/28-30), yk3........5. ......LA 16.01.2010

tirulii (40)...........15.5.2009/kp27/pp10.......1./1.yht.......LA24.01.2010





Mukana myös:
Taustajännäilijät / Taukoilijat
äitijo2x, anjamarita, Saara10, Minni007, Matsalu, haave3, babo67, sinisyys, kenzie64, lapsellinen67, Karpalo67, äippä67, Pilvenpyörä, vilmaville, Pömppöli ja baby5


Pinon jättäneet:

touhu tenava, AinoEmilia, Plättä, pyrstötähti, Nuusku, Kirsikka68, Höpisijä, Elina67, ruujakengu, Mussukka67, Hellu1, einiinvaan, Rva Pikkumyy, gitte, Pennanen, annastiina, Riikkaliisa, kane, keijukka, dinosaurus61


40+ SO WHAT (VOL. 3)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1225015
40+ SO WHAT (VOL. 2)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1091269
YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1.
http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636
 
mur-mur päivitin sinun kp:t listalle mutta jätin yk:t vielä 6, kun eihän teillä vielä ollut yritystä.. korjaan jos väärin. Joo, ei ne lämmöt kauhean luotettava mittari ole. Ja ne voi olla koholla muustakin syystä, kuin oviksen jälkeisestä elämästä, vaikka joku tulehdus tai flunssan poikanen meinaa tulla, vaikka ei edes tiedettäis semmosesta, niin kroppa korjaa jo tilannetta. Onko sulla siinä kantapäässä tulehdus, sehän voi ehkä kanssa nostaa lämpöä??

Leena edellisessä suhteessa tulin heti raskaaksi, mutta se keskeytettiin. Olin sillloin 23-v. Jonkin ajan kuluttua suhde vakiintui ja yritettiin lasta n. 4 vuotta, ennenkuin mentiin testeihin. Tuloksena olikin miehen kovasti huonontunut sperma, siittiöt kuoli ennenkuin ehti labraan.. mutta hoitoihin ei menty, koska muutettiin paikkakunnalta ja asia jäi taka-alalle. 13 vuoden jälkeen suhde oli yhtä hulluutta ja lopulta erottiin. Tuosta ajasta minulle jäi tajuntaan se, että olen loppuikäni lapseton. Nyt uudessa suhteessa olen ollut 1,5 vuotta ja molemminpuolinen vauvakuume nousi heti, kun ehkäisystä edes puhuttiin. Lasta ei ole kummallakaan ennestään. Yhdessä oltiin asuttu puoli vuotta, kun jo marssittiin viime talvena testeihin ja mitään vikaa ei löytynyt. Nyt ollaan asuttu 11 kk yhdessä ja eka tulokseton inssi takana. :headwall: Mutta ei me vielä luovuteta!
 
Leena Minulla on kaksi lasta edellisestä liitosta (20 ja 24 vuotiaat). Nyt uudessa liitossa ja miehelläni ei lapsia. Yhteinen olis kyllä ihana, mutta tämä ikä pääsi jo näinkin korkealle, että eipä siellä elämää paljon taida meikäläisen munasarjoissa olla. 8 kuukautta on jo yritetty melkein.
Yksityispuolella siemenneste tutkimus on kohta käsillä ja minulla verikoe. Tietää vähän missä mennään. Ei tarvi turhaan kuumeilla, jos ei mahiksia.
 
Moi.

Joo..aamulla testattu odotusten mukainen putipuhdas nega. Luget ne vaan vuotoa viivytti. No lopetin ne tänään eli tätiä tässä sitten vaan odotellaan...SS, voitko poistaa minut rktt-listalta, mutta kp-päivitys tullee huomenna tai joskus...

Enpä tiedä miten tästä eteenpäin. Täytyy jutella miehen kanssa. Voi olla ettei hoitoja ole varaa jatkaa, mutta jos jatketaan niin minä haluaisin vielä IVF:n kokeilla. Siinä näkee sitten lopulta onko asia niinkuin epäilen et mun munikset on jo hapantunu. Mutta luomuplussaan en usko enää hetkeäkään..tuloksettomia yrityskertoja on nyt "kakskyt jotain"...en ole enää edes laskenut :headwall:

Jos nyt jotain postiivista tästäkin asiasta etsii, niin elämässä on nyt niin monta muutakin asiaa auki/sekasin, että varmaan ihan hyvä ettei se plussa tähän rakoon pärähtänyt. Vaan oispa se tietty suojannu irtisanomiselta töissä :kieh:

Lähden rapsuttelemaan heppoja! :heart: :heart:

Pinkkis
 

Yhteistyössä