40+ so what! (vol. 4)

Ihanaa rktt-aikaa koko pitkälle listalle! :heart: :heart:
Inia ja oivikki on se väärin, että ne lääkkeet tekee oireita, mistä sitä sitten erottaa ne oikeat oireet? Vaikka onko tuolla niin väliä.. kunhan se plussa tärähtää tikkuun!
Inia toivotaan että jakautuminen on jatkunut normaalisti. Sitä ei voi vielä tietää.. mutta on ihan hyvin voinut mennä kaikki hyvinkin. Joskus tulee myös onnistumisia. :hug:

Pinkkis :hug: Jaksuja tätiaikaan ja sitten nokka kohti uutta kiertoa!

nillan reissukokemuksia jännitän..

Raikasta syyspäivää kaikille, nyt sienimetsään :p

Pinkki69 ikävää kun täti taas hyökkäsi:hug:..toivotaan kuitenkin tärppiä pikaiseen, kenties seuraavalle kierrolle jo!! :) :heart:

Hemppaliinalle ++++ peukutukset!!:wave:

Inia
voimia, :hug: jaksa uskoa vaan plussaan kovasti!!:heart:

Rauhallista Sunnuntaita kaikille ja niitä ++++++ koko sydämmestäni toivon meille kaikille!!

mur-mur

Täällä näemmä jänniä päiviä monella, Peukkuja pitelen, että plussia tulisi! :wave: :flower:

Nillanillan tuliaisia myös odottelen! =) + toivoen!

Pahoittelut kaikille menkkojen kanssa painiville! :hug:

Hemppaliina : Toivottavasti testi plussaa osottaisi! =)

Oma napa: Ovistesti vasta haaleata plussaa näyttää, varmaan pe vahvana tai jo keskiviikkona. :heart:

Milloin testailette ovista? Minä kp:nä? eli tänään kp 10 täällä.

Ihana vkloppu takana : Tanssia, puolukkametsää ja pikkuvieraan hoitamista :heart:

Mukavaa sunnuntai pvn jatkoa kaikille! :D

Mahdotontako :heart:

Mahdotontako siulla näkyy olevankin sama tuo kierronväli kuin miulla :) ..minä alan testailemaan kp 9..vaikka minulla kyllä turhan aikaiseen, kun ovis on aina kp 13-15 välillä!

Noissa One Stepin ovistestin ohjeissa vain tuo suositus ja testailenpahan sitten, ihan vaikka testailun ilosta!!:p:LOL:

Ps. Miehän varmistan AINA tuolla CB: digitesterillä sitten kuitenkin vielä..One Stepit pakkaa miulle näyttämään aikas vaalea viivaa, vaikka ovis olisikin ovella..joten, varmistus kp 13-15 sitten digillä..ettei vaan Oili mennä hurista sitten huomaamatta ohitse-se kun niin nopsa liikkeissään..;)

..miekin sitä nillanillanin uutista täällä jännään..:).. sitten noita ylläri pylläreitä tähän mennessä-09, olisi ollut joka toinen kuukausi meidän palstalla!!:wave::heart:

Seurailen paljon myös muiden kuumeilijoiden juttuja, kirjoittelenkin välillä..siellä myös pitkäänkin kuumeilleita naisia ja iältään meitä huomattavasti nuorempiakin..ei siis aina tosiaankaan iästä ja vanhoista muniksista kiinni tämä raskautuminen..toivotaan ja koetetaan ottaa rennosti, se plussa saattaa yllättää meidät aivan täysin juuri silloin, kun vähiten sitä odotamme!!:heart:=)

Kuntorempastani..hyvin menee:D.. painoa tippunut -4.4kg/maanantaina tuleepi siitä 4vko:a kun aloitin!..kantapäätkin taas paremmat-ihanaa!!!!

mur-mur

Hemppaliinalle plussatuulia puhaltelen ja onnea klinikkakäynnille.   :whistle:  :flower: 

Pinkki69 :hug: tädistä. Pitikö sen nyt kuitenkin tulla. Onnea jatkoon.  :heart:

Inialle voima :hug: kovasti toivotaan, että sieltä se pieni ponnistaa. Älä vielä anna periksi tuntui miltä tuntui. :flower:

Mahdotontako toivotaan, että pian siitä viiva tummuu ja pääset pupuilemaan. ;)

Mitähän nillanillalle kuuluu täälläkin jännätään ????

Ihanaa sunnuntai-iltaa kaikille ja plussapuhureita. :whistle: :wave:

SS kiitos, kun muistutit meitä siitä, ettei tämän takia kannata unohtaa nauttia juuri tästä hetkestä. Yritän parhaani, mutta kun tuo olematon parisuhde ahdistaa, hirveä pelko jatkuvasti siitä, ettei tuo mies kauaa jaksa tätä projektia. Sori, kun valittelen, mutta tippa linssissä ollut asian takia pitkään... :headwall:

Hemppaliina sanoit meneväsi to klinikalle. Mitä silloin tapahtuu? Anteeksi tää suoruuteni, mutta kun näillä nimillä ei ole kasvoja, on ainakin mun vaikea yhdistää tarinaa ja kertojaa...

[/b]Inia kuten tuolla ylhäällä joku jo totesi: älä luovuta, vielä et voi tietää, miten on prosessi edennyt. Toivon ihan valtavasti, että saat positiivisia uutisia. Itselläni ei ole koskaan ollut mitään raskaanaolemistuntemuksia vata kuin ehkä viikolla 6-8 alkaen. Raskaudet ovat siinä mielessä olleet aina yllätyksiä :)

Mur-mur onnea kuntorempan johdosta. 4 kg on aika iso pudotus jo. Paljonko sulla on tavoitteena?

Tuossa puhuttiin myös noista ovisttesteistä. Itse teen vain niillä CB:n digitaalisilla, ettei tarvitse tulkita. Aloittelen jo kp 9. Ovis ollu kp 12-14 ja miestä tapaillu yl juuri noihin aikoihin, mutta ehkä ei ihan riittävästi. Nyt sitten yritetään sit kp 9 - kp 17. Josko tuo riittäisi niihin plussatuuliin =) Nyt on siis kp6 ja tuntemuksia jo munasarjoissa. Onkohan tämä ihan normaalia???

Kiitos muuten mun gynen lausunnon tulkinnoista. Itse en täysmaallikkona niitä tosiaan juuri osannut lukea.

Ja kannatan tuota täällä peräänkuulutettua asennetta, että nythän raskaudutaan.

Ihanaa iltaa kaikille. Kovasti lämpöä suhteisiinne ja raskauspölyä sadelkoon päällenne :heart:

Nilla ei ole vielä näköjään ennättänyt takaisin koneen ääreen + toivon hänen tuovan muoassaan.

Inia tosiaan peesaan muita, jotta ei voi tietää vaikka jakautuminen olisi jatkunutkin hyvin. Mutta ymmärrän hyvin, jos ei kovin korkealla toiveet ole, kun ei kaikki olleet niin hyvin kuin olisi ollut mahdollista. Kyllä se varasuunnitelma auttaa kummasti. Minulla on tuo ivf sitten tulossa jossain vaiheessa.

Hemppaliina juu testiä tekemään vaan!

Mur-Mur hienosti sujuu sulla tuo kuntoremppa, jatka vaan samaan tapaan.

Solakka silakka niin edellisellä kerralla nämä oireiden hiipuminen oli sitten se merkki, jotta ei onnistunut.

Mahdotontako puolukkat :p on hyviä, erityisesti pidän puolukka piirkasta ja mehusta.

Rktt kavereille hyvää mieltä odotteluun. =)

Iltaa naiset!
Kovin ollut kiireinen viikonloppu...tämä päivä mennyt lääkärissä, ystävämme loukkasi itsensä, keuhko kasassa, nyt leikattu :heart: .
Olin hänen tukenaan kun järkyttyi niin.
Katselin ohjelman Kadonneen jäljillä...itketti niiiii ku tyttö tapasi unkaril. isänsä :'( .
Kaikille oikein antoisaa ja mukavaa alkavaa viikkoa! :) , kirjoittelen taas kun paremmin aikaa.
gerpera :wave:

Leena65 Kiitos,=) tarkoitus olisi pudottaa -12kg. tuonne joulukuun puoleen väliin menessä. Aloin tämän kuntorempan ihan tuon raskaushaaveen kannustamana, jos se vaikka toisi tärpin tullessaan:heart:..ylipainoa on runsaanlaisesti ja tiedän painon putuamisen helpottavan raskautumista ja miun oloa muutenkin.;)

Minulla on kp 5 ja ajoittain tänään aivan pieniä tuntemuksia myöskin muniksissa-ne ovat niitä muniksien "kasvukipuja":D.. hiljaksiin siellä vaan follit kasvaa:heart:..älä siis huoli olleskaan, normaalia on. Minulla on joskus oikein kovatkin kivut ja alkuun luulin oviksen vain aikaiseen tulevan. Nyt paremmin perehtyneenä asiaan, tiedän oireiden/tuntemusten olevan muniksien kasvukipuja.

Illanjatkoja!!!:wave: ..mie lähden syömään pari lämppäriä-on jemmassa aivan sitä varten kalorivajetta:D NAMI NAMI..:p

((muoks)) gerpera
Mie vollasin myös, kun kyseistä ohjelmaa katselin..jos en olisi aivan 100% varma, voisin luulla olevani raskaana kun niin herkistelin.. :) ..ovis vain lähestyy ja pistää hormoonit hyrräämään!

mur-mur

Huomenia
Leena, en tiedä itsekään mitä siellä klinikalla oikein tehdään ensimmäisellä kerralla. Katsotaan varmaankin paikkojen kunto ja näkyykö estettä mahdolliselle raskautumiselle ym. Gynen kerkesin itselleni tilaamaan jo muualta mutta peruin sen, tutkitaanhan minut klinikallakin.
Minulla kilpirauhasen vajaatoiminta tekee raskaaksi tulon vielä vaikeammaksi, ei pelkkä ikä riitä :/ . Arvot heittelee ikävästi koko ajan.
Mur-mur kuntoremppaa minunkin on pakko aloittaa, tehtävä kaikki mahdollinen että raskautuisi :D . Hienosti on painosi pudonnut, eikös sitä sanota että kilo per viikko on hyvä...
Minkä nimisiä nee ovistestit oikein oli? Meni taas jossain vaiheessa ohi..
Aurinkoista maanantaita

Hei vaan ja huomenta!!!!!!!!!!!!!!

Olen aikas pitkän aikaa malttanut olla pois näiltä sivuilta, kun on tuota tekemistä ja miettimistä ja odottamista............ =) Mutta nyt tässä työkoneella voi hetkeksi poiketa linjalta......

Mitäs tänne oikein kuuluu???????? Paljon on ainakin uutta porukkaa, muhkeaa.... Eikö jo yksi positiivinen juttu ole se, että niin moni haaveilee pikkunyyteistä taantumasta huolimatta... ;) ... kun täällä on näköjään alettu etsimään elämän positiivisia puolia epätoivosta huolimatta. SS, Mur-mur , Leena65 ja kumppanit: pitäkää lippu korkealla, toivon teille kaikkea hyvää ja kaunista :hug:

Kaikkea hyvää ja mukavaa syksyn jatkoa toivotan kaikille muillekin yli 4-kymppisille. Minä luen kyllä joskus teidän kuulumisia, mutta keskityn nyt tähän olennaisempaan asiaan..... ;) enkä useinkaan malta koneen äärelle kotona istua. Pitäkää itsestänne huolta ja antakaa syksyn värien hyväillä silmiänne, sekin tuo voimia (= vitamiineja) pimeään vuodenaikaan.

:wave: Syksyn raikkain terveisin Karpalot :heart:

pyrstötähti
Olipa kiva kuulla Karpalon terveiset, se antakoon kaikille lujan vahvistuksen siitä että niitä ihmeitä tapahtuu, kaikkea hyvää karpalolle, olisit voinut vähän kyllä raottaa salaperäisyyden verhoa ja kertoa miten pikku-karpalo kehittyy :heart:

Mur-murin painotsemppaus on hieno juttu ja erityisen ihanaa ettei sinulla vakavampaa löytynyt. Mutta sitä jäin vaan miettimään,että miten miehesi hoidetaan, kondyloomahan tarttuu suojaamattomassa yhdynnässä ja jos sinut on hoidettu niin saatko sen samoin tein uudelleen? Oliko lääkärireissulla tästä mitään puhetta?

Noista muniksien kasvukivuista täällä puhuttiin, olen miettinyt että jos oviskivut vielä vanhemmiten pahenevat en tiedä mitä tehdä. Joudun ottamaan särkylääkettä muutamana päivänä ja lotina on sitä luokkaa että voisi oikeasti luulla että vanhalla kanalla hautuu kennon täydeltä munia joka kuukausi. Onko teillä muilla kovaa kipuilua oviksen aikaan, siis ei mitään pikkusärkyä vaan kipu säteilee peräloosteriin asti ja vaatii lääkitystä. Ja feromonien tuoksu on sitä luokkaa että olen muutaman turhan gynereissun tehnyt kun olen ollut ihan varma että joku inha tulehdus täytyy olla kun alakerta tosiaan lemahtaa omaan nenään. Mutta ei mitään ole löytynyt, lapsellinen taannoin googletti että se johtuisi feromoneista.
Mutta jos joku tietäisi mikä helpottaisi (paitsi särkylääke) noitten vanhojen munien kypsytystä
poppakonstitkin kelpaavat, taas on pari päivää niin hirveitä kipuja että hymyt hyytyy

Kaikille tasapuolisesti onnea ja älkää lakatko haaveilemasta, jollakin aina kuitenkin tärppää ja siinä todennäköisyysprosentit sitten lentää romukoppaa! :heart:

Murmur Hyvä ettei ollut mitään kasvainta, kyllä tämä kohta iloksi muuttuu! Mahtavat nuo sun painonpudotusluvut!!! Itselläni on miinusta nyt huhtikussta 3,2kg... Yritän ja sitten taas luovutan.. oon sellanen jojo.. :|

Voi kun saataisi pian plussaa tälle palstalle! Täällä on kp 2 menossa, eilen aukes hanat. Plääh. Tähän alkaa turtua jo. Onneksi on loma. =)

pyrstiksestä oli mukava kuulla! Vaikka ne peräloosterin kivut eivät ole mukavat. Mulla oli kovat kivut samalla osastolla lauantaina. (Tikku näytti ovista perjantaina, mutta lauantaina se ovis sitten oikeasti tuli.) Kovasti kyllä juili joka kolosta tuolla alakerrassa. Pahinta kipua ei onneksi kestänyt kuin joitakin tunteja, mutta sekin aika oli pakko kävellä takakenossa ja varoa askeliaan. Oli nimittäin aivan järkyt tärähdyskivut joka askeleella.

Aurinkoista alkanutta viikkoa!!

Heti omaa napaa tässä..

TK-lääkäri soitteli verikokeiden tuloksia: Prolaktiini 593.5/Kilppari 14/Pieni verenkuva 2.41 ja hemppa yli 130..niin kuin huomaatte, on Prolaktiini miulla koholla runsaasti :( ..voi kuulemma johtua stressistä..ai, minulla vai??.. ;) NO TIETENKIN MIULLA ON STRESSIÄ!!!! |O ..perskules sentään..mutta nuo muut ihan ok.
Kaunihisti kun hälle haastelin ja annoin ymmärtää hänen ammattitaitonsa :whistle: ..juu, silloin hän sanoi, että katsellaanpas tuo FSH ja tutkitaan/eristetään? Prolaktiinista sellainen "pidemmän kaavan" juttu (olikohan Makroprolaktiini??? )..hip hei, ei tarttekkaan siis omassa pussukasta nyt maksella useata kymmentä eurosta!! =)

Kehoitti käymään labrassa oviksen jälkeen-luteaalivaiheessa, jotta näkee kuinka korkeat ovat arvot, ne kun laskevat selkeästi oviksesta--> 4.7-21.5 U/I tasolle--> 1.7-7.7 U/I

Käynkin heti kohta oviksen jälkeen ja pidättehän peukkuja sitten, että arvot on alle 8!!!! :)

Kuuloni taas äärimmilleen virittelin, että sain selvää mitä lääkäri "mumisee"..harmi tuollaiset lääkärit, joilla tuo ulosanti niin mahdottoman huono :/ ..

Pyrstis miehen kondyloomaa ei hoideta mitenkään, ellei ole selkeitä ihomuutoksia/syyliä esim. "hepissä" :p ..hällä ei ole minkäänmoista.. Tätä kyselinkin jo lääkäriltä ja kysyn tarkasti vielä kertaalleen, kunhan saan loop-hoidon vastaukset ihan paprulle!!

Hemppaliina

Tilailin ovistestit täältä-->

http://www.kotitesti.fi/liuskaovulaatiotesti_cat_4241.html

..heillä on monasti noita pakettitarjouksia.. =)
Mie edelleenkin kuulutan CB:n digitestin perään, kellä esim. ovista on vaikea tikutella/metsästellä..ei tarvitse viivojen vahvuuksia vertailla!!

Tässä vielä linkki valmistajan sivuille-->

http://www.clearblue.com/fi/clearblue-digitaalinen-ovulaatiotesti.php
..miksikähän ei suomessa myytävissä testeissä ole tuota "hymy naamaa"..on vain "täysi sarvi" kun LH-huippu havaittu..tuo hymynaama olisi kiva =)

Karpalo67 ..voi kun kiva kuulla siustakin :wave: ..mites masu-onko kasvanut??:heart: .. ja kuinka olet voinut!!??

liiza :hug:..pahoitteluni tädin hyökkäyksestä..kuule, jatka vaan sitkeästi sitä painon pudottamista, "hitaasti hyvä tulee"..Tsemppiä ja mukavaa lomailua!!!!! :wave:

..meillä aivan ihanainen auringonpaiste täällä
..kyllä tekee mielelle nannaa!!

..laittelen noita plussa säteitä teillekin..hupsista heijaa, sinne läksi!!!:wave:

mur-mur

Morouu!

No niin, nyt on ovisteltu ja simppoja talletettu koko viikonloppu :D
Ovis oli eilen, eli tässä kierrossa siis kp 13, ei siis liian aikaisin joten ehkä nyt oli kunnolla kehittynyt munis.

Ja kuten muistatte, olen päättänyt tässä kierrossa raskautua "tahdonvoimalla", ihan leikillä kokeilumielessä, sillä kaikki keinothan on sallittuja niin sodassa, rakkaudessa ja raskautumisessa :saint:

Niinpä uskon, että sisälläni matkaa kohti kohdun lämpöä hedelmöittynyt munasolu B) ja muutaman päivän päästä alkavat iki-ihanat raskausoireet, joita ei ole miesmuistiin ollutkaan.

Pistetään tämä nyt fiktiivis-tieteellisen tutkimuksen piikkiin tahdonvoimalla aikaansaatuun raskautumiseen. :D :D Eihän sitä koskaan tiedä, miten tässä tärppi käy. Ja jos tärppi käy, olen antanut teille uuuden kokeilumenetelmän ja voimme tehdä raskautumisen historiaa...

"raskautumisprofessori" Murmukka

Gerbera olipa ikävä juttu tuo ystäväsi onnettomuus. Toivotaan, että paranee pian. :hug:

Liiza :hug: tädistä. Se rähmäkäpälä ei sitten osaa pysyä pois.

Mur-mur pidetään peukkuja sinulle. Hyvä ettei tarvinnut itse maksella kaikkea. Hienosti olet painoa pudotellut. :heart:

Murmukka nyt puhalletaan sinulle ++++ tuulia. Hyvä tutkimus sinulla käynnissä. Pitäisköhän liittyä tutkimusryhmään. =)

Pyrstötähdelle ja Karpalolle myös hyvää syksyä. Karpalolle onnellista odotusta. Pyrstötähti toivottavasti saat apua noihin kipuihin.

mur-mur Kyllä tosiaan paistaa savossa lämpimästi aurinko B) Tässähän alkaa aivan hormoonit hyrräämään, kuten keväällä :p Sen huomaa kanoistakin.. kaakattavat kovalla äänellä ja kukko säestää kiekumalla.. ei vielä ole tullut ekaa munaa, mutta kaikista isoin kana tekee jo kukon kanssa yhdessä pesää heinien sekaan ja melkein voisin veikata, että tällä viikolla pyörähtää eka muna.. sen verran omituista niiden käytös.. pitääkin hankkia valemuna, että saa sieltä munan sitten varastaa..

Liiza pahoittelut tädistä, mutta ihanaa lomaa ja rennosti sitten uuteen kiertoon..!

Murmukka onnea oviksesta ja ihanaa piinisaikaa.. :heart:

Pyrstis mukava kuulla sinustakin, voisit käydä useamminkin :heart: Jospa ne munikset siellä ilmottelee kipujen muodossa olemassaolostaan ja yrittää kertoa, että hei nainen nyt on ovis, hanki siemeniä! ;)

Karpalo ihanaa syksyä sinulle, kiva kuulla sinustakin!

Mites meidän piinalaiset jaksaa piinassaan?

Murmukka "raskautumisproffa" :D Tekisinkös miekin noin hienon päätöksen, ihan vain tästä lonkalta-JUUUH?!!.. ;) ..kivalta kuulostaa tuo sinun päätös ja "tutkimustyö"..kyllä oikia asennoituminen varmaan auttaa, tai ainakaan ei ole pahitteeksi :wave:

Mie kovasti taas "kuukkelia" käytin, kun tutkin noita Prolaktiini arvoja ja raskautumista..miun arvot ei onneksi ole vielä luokkaa 1000 U/I tai enempi..seuraavan kerran kun menen labraan, olen ollut valveilla vähintään 2-3h, viimeiksi hikiseen 1h ja hirmu kiireellä..(stressiä? ) :/

Kuulemma jos halutaan tarkat arvot, pitäisi ottaa testi 3krt aina tunnin välein!!

..onhan tässä ollunna tuota "ressiä"-->Loop-hoito/pupustelu tauko/noihin labrakokeisiin pääsy jne. jne..

Pikkasen vain tuo yleislääkärin "osaaminen" tässä hedelmällisyys asiassa epäillyttää..aionkin pyytää vielä vastaukset ihan A4 paprulle, että voin viisaammalta kysyä tarkemmin, esim. gyneltä. =)

mur-mur

Mur-mur...eihän tuo sinun prolaktiinisi kai mitenkään ihan hirveän korkea arvo ole...eikös ohjeyläraja ole n. 500? No en minä noista kyllä tiedä...onko sitten tuommoinen nousu merkittävä. Ja tiedätkös mitä klinikan ohjeessa sanottiin prolaktiinin mittaamisesta!! Siellä kehotettiin välttämään rintojen koskettelua ennen mittausta koska se nostaa arvoa. Hahaa!! Siellä on taidettu pupustelukiellon aikana hiplata tisuja sitten vähän enempi...näpeille pitäs ukkokultaa läpsäistä :LOL:

Täällä kp 2...voi että tää on tylsä vaihe kiertoa...ei voi kun rättiä vaihtaa ja unelmoida jostakin muusta... :headwall:

Jäikö se Nillis nyt vielä toiselle kierrokselle tai poimimaan puolukoita siellä vaelluksella vai miksi ei tule päästämään meitä jännityksestä...

Pinkkis

Tervehisiä Lapista ja uusille tulokkaille tervetuloa mukaan jännäilemään

Pikaisesti kahlasin läpi juttunne joku asia meni ohikorvien ja joku asia jäi mieleen...

INIA no niin nyt on eka punktio ja tuoresiirto sitten koettu. Hyvinhän se meni eikö niin? Nyt vain mielikuvaharjoitukset mukaan tuohon kiinittymisvaiheeseen. Paljon, paljon onnea että + sieltä sinulle tulisi. Minulla Luget aiheuttaa jojo ilmiön tuohon rintojen turpoamiseen aamulla pinkeet illalla löysät tai toisin päin ota siittä sitten selvää mitä tarkoittaa!

OIVIKKI ihanaa että sinäkin olet rktt listalla, paljon plussaa sinulle

PINKKIS, LIZA pahoittelut tädin vierailuista, uutta kierrosta kohti vain! ja kaikki muutkin jotka ovat saaneet tädin vierailulle :hug:

PAINONPUDOTTAJILLE tsempitykset kilojen lähtemiseen

Mitä vielä? mulla vielä ajatus lapissa ja kauniissa maisemissa. Kroppa ja jalat ihansti rentona kävelemisestä. En vielä ole etelässä ollenkaan :LOL: olisin voinut vaikka jäädä sinne mutta velvollisuudet kutsuu. Jospa se lottovoitto joskus tupsahtaisi omaan taskuun niin tää tyttö singahtaa kyl lappiin ;) Minulla siis ei ollut testejä mukana reissussa mutta kertakäyttökäsineet ovat oiva keksintö! mitä nyt kaksi kertaa luge pallero sormista kirposi jonnekkin mättäille :LOL: en ole vieläkään testannut siis olen onnellisesti vielä rktt! ja sitä mielikuvaharjoittelua kyllä toteutan koko ajan. Odotellaan, odotellaan mitä tuleva näyttää käykö täti kylään vai ei :saint:

Mukavaa työviikkoa kaikille, itsellä se kyllä käynistyy hitaanlaisesti, kunhan tähän etelän pyöritykseen taas tottuu :wave: :wave:

Mulla ämpäritolkulla puolukoita just tein vispipuuroa ja maha sitä pullollaan vai onkohan siellä sittenkin jotain muuta????

Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

liiza (43).....................kp2/25............yk17........4.
Pinkki69 (40)..............kp2/26-28.........y.n.2v......1.
mur-mur (44)..............kp6/28............yk6..........3.
Ämy (40).....................kp6/26-28...........yk1.........4.
Solakka Silakka (40)..kp6/25-27........yk13........1.
Leena65 (44)..............kp7/25-27........yk4........3./1.yht.
Mahdotontako..............kp11/28..............yk1..........1.yht.
Hastu39 (39)...............kp13/25-29........y.13v.........3.
Murmukka (43)...........kp14/28.............y.4v...........2.
Päikki (40)..................kp14/?...............y.2v.........2.
Jadette (39)...............kp16/28-30.........yk8...........3.
mimmimamma (47)....kp16/28..............?.............4./1. yht.
gerpera (48)...............kp18/28-30..........yk4.........3./1. yht.
oivikki (41)..................kp18/23-27.........yk7...........1.
Taikakuu (41).............kp19/27-32.........?.............2./1.yht.
Uudi (46)....................kp19/24-26........yk8..........3./1.yht.
Inia (42).................kp19/26-30.......yk12....1.
ikiemo (44).................kp24/20-50........y?..........4.
Sariella09 (43)............kp30/40............yk?..........5./1.yht.
nillanilla (42)..............kp33/28-33........yk6.........1.
pääpilvissä (46).........kp34/25-43........?............1.yht.
Hemppaliina (46).......kp42/28-30.........y.01/09....2./1.yht.
star-67 (42)................kp67/26-33(-39)...yk7.........3.

:flower: Tauolla :flower:
siira, lumeton

Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/27 = 8,91 Pino alkanut 21.2.2008 --> 20.1.2009 mennessä "tavoite" = 8 (mukana laskuissa ei ole kadonneet lampaat, taustailijat, reilusti "alaikäiset" ja poistuneet)

RKTT
nillanilla (42)..........pp18
Sariella09 (43).......dpo12
Uudi (46).................dpo7
gerpera (48)............dpo6
oivikki (41)...............pp6
Inia (42)....................pp5
Päikki (40)................dpo2
Murmukka (43)..........dpo1
[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1; seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0; sitten dpo1, jne.; hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.

Plussanneet

eli yrjöklubilaiset:

torpeedo (42)..17.4.2008/kp24...yk1..poika 30.12.2008

Mari66 (41)......9.6.2008/kp37.....y1,5v....poika 5.2.2009

päivänkakkara67 (41)..11.7.2008/kp40....................

mimuli (42).....30.7.2008/kp29..........yk4.......poika 31.3.2009

äittä-67 (40).......15.9.2008/kp29.....yk1....................

Karpalo67 (42)..........22.4.2009.................

velmuliina74 (34)......2.5.2009/kp24 (/24-30), yk7......6. /1.yht......LA 14.01.10

OnniMaija (41)......11.5.2009/kp31 (/28-30), yk3........5. ......LA 16.01.2010

tirulii (40)...........15.5.2009/kp27/pp10.......1./1.yht.......LA24.01.2010

Mukana myös:
Taustajännäilijät / Taukoilijat
äitijo2x, anjamarita, Saara10, Minni007, Matsalu, haave3, babo67, sinisyys, kenzie64, lapsellinen67, Karpalo67, äippä67, Pilvenpyörä, vilmaville, Pömppöli ja baby5

Pinon jättäneet:

touhu tenava, AinoEmilia, Plättä, pyrstötähti, Nuusku, Kirsikka68, Höpisijä, Elina67, ruujakengu, Mussukka67, Hellu1, einiinvaan, Rva Pikkumyy, gitte, Pennanen, annastiina, Riikkaliisa, kane, keijukka, dinosaurus61

40+ SO WHAT (VOL. 3)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1225015
40+ SO WHAT (VOL. 2)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1091269
YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1.
http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636

[/quote]

nillanilla, kuulostaapas rennolta tuo sun olo, reissu on varmaan ollut ihana! Kyllä mäkin Lappiin lähtisin, jos voisin... muuta MILLON sulla on testipäivä? Jep, IVF ei ollut niin paha kuin pelkäsin. Tosin viime yö ja tää päivä on olleet ekat normaalit, siis ei oo tullut selkäkipuja, munikset vissiin jo sitten toipuneet/toipumassa.

:wave: Pyrstis! Ikävä kyllä en osaa noissa oviskivuissa auttaa, mä en ainakaan tajua mitään nippailuja. Joskus tajuaa ovisajan kun haluttaa niin kovasti...

Yhteistyössä