Hakutulokset

1. C

*!!!!! Kesäkuun kullan murut 2011 joulukuussa !!!!*

Sanikki: Toivotaan että kaikki on hyvin, tulehan kertomaan sitten kuulumisia neuvolan jälkeen :) Meillä ei vielä miehen vanhemmat tiedä ensi kesän tulokkaasta. Mies on aika haluton kertomaan koska tiedetään molemmat mikä ryöpytys anopilta on tulossa! Jouluaattona ollaan sitten miehen tädin...
  2. C

Täällä oli kanssa neuvolalääkäri tänään aamulla, ja kyllä sinne saikin juosta kiireen kanssa. Meiltä on pari kilsaa neuvolalle ja aikaa oli 15min. Toppahousuissa sit kipitin minkä kerkesin ja just olin ajallaan. Kaikki oli oikeen hyvin, sydänäänet oli vahvat, joskin ne löyty, katos, löyty ja...
  3. C

Pinotaan raskausviikot!

13+1 :heart: Ja mahan kasvua odottelen kovasti. Toinen tulossa, niin varmaan tulee näkyviin lähiviikkoina. Nyt vaan pientä pömpötystä :)
  4. C

Noniin, nyt kerroin sitten tulevasta vauvasta omille vanhemmilleni ja molemmat oli tosi ilosia! Itsellä pääs oikeen itku kun oon niin jännittäny ensin että vauvalla on kaikki ok ja sit tietty tämä salailu ennen np-ultraa. No pirauttihan siinä äitikin pikku itkut ja toisteli vaan että ihanaa...
  5. C

Ajan kuluks ajattelin sitten itsekkin vastailla kysymyksiin, kun niitä on niin paljon tullut tänne :) Alkoholista: Ei tee tiukkaa ollenkaan. Esikoisen (2v.) syntymän jälkeen olen vaan kerran juonut ja olo oli aivan k-a-m-a-l-a sen jälkeen seuraavana aamuna, joten pelkkä alkoholin maku saa...
  6. C

Kesä/ Heinäkuu vauvat 2011 :) ?

Täälläpä on hiljasta :) Meillä la muuttui ja uusi on nyt sitten 19.6. Mä voisin ainakin kirjotella tuolla kerhossa jos joku sinne tosiaan sellasen perustais. Cik ja Pipa 12+4
  7. C

Ihanaa, nyt voin minäkin huokasta helpotuksesta. Np-ultrassa kaikki hyvin :heart: Vauva vastasi viikkoja 12+4 (menkkojen mukaan tänään 11+4). Uusi LA siis 19.6. Kätilö sanoi että tämän mukaan nyt mennään laskuissa, kun kaks eri aikaa oon jo saanut, niin tämä niistä on sitten kai se varmin...
  8. C

Mimmimami Mulla on kanssa huomenna se np-ultra ja jännittää ihan sikana jo! Mitenhän tulee uni ens yönä. Moneltako sulla on se? Mulla on 12.30, eli onneks en joudu koko päivää odottamaan. Aamu menee nopeesti kun ulkoilen esikon kanssa, käydään kaupassa ja tehdään ruoka. Eipä jää niin aikaa...
  9. C

Keskenmenon kokeneet hoi!

Tuntui etten halua edes tavata koko kaveria ja kuunnella hänen odotus ja vauva juttujaan. Olin todella kateellinen, surullinen ja katkera. Oli todella vaikea nähdä kaverin vauva ekaa kertaa, pitkään siirsin tapaamista. Kaveri oli onneksi ymmärtäväinen ja ei hehkuttanut sen kummemmin odotus...
  10. C

Kyllä osaakin tuo taapero olla sulonen

Oi, ihana pikkunen! :heart: Pakko kertoa myös. Meillä poika alkaa välillä läpsiä poskelle, huvikseen kai vaan ja katsoakseen että mitäs siihen sanot. Ja ainahan mä totean että "ei saa, äitiä sattuu! Nätisti voi halia, silittää ja antaa pusua." Heti poika takertuu kaulaan ja pusuttaa, vaikka...
  11. C

Raksita mitkä näistä sisaruksista sulla on!

[x] pikkusisko [ ] pikkusiskopuoli [x] pikkuveli [ ] pikkuvelipuoli [ ] isosisko [ ] isosiskopuoli [x] isoveli [ ] isovelipuoli [ ] kaksoisveli [x] kaksoissisko [ ] identtinen kaksoissisarus
  12. C

Kesä/ Heinäkuu vauvat 2011 :) ?

Täällä myös yksi kesäkuinen! LA 26.6 ja toinen lapsi tulossa. Ollaan vantaalta ja ikää mulla 22v. :)
  13. C

Mihin ikään asti lapsesi on nukkunut ulkona rattaissa?

Meillä poika lopetti rattaissa ja ulkona nukkumisen 1v7kk iässä, eli viime kesänä koska ulkona oli aivan liian kuuma. Ajattelin että jatkan kuitenkin ulkona nukuttamista syksyn tullen, mutta useemman kerran viikossa poika herää siihen että joku naapurin muksu kiljuu meidän oven edessä ja...
  14. C

G: Mitä sinä harrastit pienenä ja mitä hyötyä/iloa lapsuuden harrastuksista on ollut aikuisena?

Pianonsoittoa, siitä on ainakin se hyöty että voidaan nyt lapsen kanssa soittaa ja laulaa lastenlauluja ja esikoinen on todella kinnostunut pianosta, vaikka on vasta 2v. Ratsastus, tai onhan mulla hevonen edelleen mutta on ylläpidossa ensi kesään saakka. Siitä on kai ollut sitten se hyöty...
  15. C

**** kesäkuun kullanmurut 2011 - marraskuussa****

Onnea kaikille joilla oli hyviä ultra kuulumisia ja tervetuloa rinderella! Vihdoinkin, siis vihdoinkin sain ajan sinne np-ultraan, joka on siis 9.12! Viime tiistaina oli eka neuvola mut perjantaina oli jo tipahtanut toi kirje postilaatikkoon, eli nopeeta toimintaa! Oon vaan hukannu...
  16. C

Entäs milloin se eka äitiysneuvola aika pitäisi varata ja mille raskausviikolle se tulee?

Soitin muutaman päivän päästä siitä varhaisultrasta, halusin varmistua että siellä on joku ja sydän sykkii ennen kun varaan nvla aikaa. Ekan ajan sain rv 9+. Keskenmennestä ei ollut kiva soittaa neuvolaa edeltävänä päivänä että en tulekkaan.. Kyllä sieltä aina sen ajan kerkeää saamaan...
  17. C

Ihania ultra kuvia ja kuulumisia monella! Odotan jo todella että itsekkin pääsis ja varmistuisi tilanne masussa :) Kuinka kauan muuten muilla on mennyt että on saanut ajan sinne np-ultraan? Siis siitä kun th on laittanut lähetteen menemään? Tiistaina mulla oli aamulla se eka neuvola, ja...
  18. C

Minkäs rotuisia koiria palstalaisilla on?

Belgianpaimenkoira groenendael uros löytyy meiltä. Parhaita puolia: Uskomattoman pitkä pinna lapsen roikkuessa karvoissa, vahtii lasta ja omaa perhettään, avoin, iloinen ja rohkea, kiltti kaikille, ei lähde karvaa, helppo kouluttaa ja on uskomattoman innostunut ja motivoitunut kun treenaillaan...
  19. C

Heips pitkästä aikaa! Tänään mulla olikin se jo pitkään odotettu eka neuvola. Sydänääniä ei vielä kuunneltu ja laittoi lähetteen np-ultraan ja labraan. Toivottavasti sen ajan saa pian :) Painokaan ei mulla ollut noussu onneks yhtään, vaikka pelkäsinkin että ois tullu pari kiloa lisää...
  20. C

*** Heinäkuun Onnenhiput 2011 Marraskuussa***

Heips! Tuolta kesäkuisista tulin tänne sen verran kirjottelemaan, kun joku oli kysynyt pk-seudulla halpaa paikkaa joka tekee alkuraskauden ultria. Itse siis kävin myyrmäessä (myyrmannin 3. kerros) Pikku Jätissä, hintaa ultralla oli kela korvauksen jälkeen 84€. Eli ei paha. Käynkin tällä...

Yhteistyössä