Ootte te sitten ahkeria kirjottajia
Täällä kans kaikki ok, ainakin luulen niin. Ei oo mitään hämminkiä, ainakaan mistä olis oireita. Paitsi kaamea väsymys! Tänään kävin labrassa ja otettiin ne kilpparikokeet sekä Hb. Hb oli 121 joten en usko että se väsyttää, luulen että nyt on tuosta
kilpparin vajiksesta johtuvaa tää väsymys. No, viikon päästä on neuvola lääkäri niin sitten saan tietää vastaukset ja lääkäri sitten ottaa kantaa niihin. Jotkut olikin puhunu kilpparin vajaatoiminnasta ja niistä arvoista, mä oon vielä aika ulalla niiden arvojen kanssa kun en oo koskaan päässy käymään lääkärillä koko asian takia ja oon niin vähän aikaa vasta syöny lääkkeitä.
Mulla teki esikoisen raskaudessa aivan äärettömästi mieli satsumia, ne oli melkeen pakkomielle
Nyt kun ei oo hyviä satsumia, niin voi ou nou
En oikeen tykkää mandariineista, musta niissä on eroa.
Linea negrasta oli kans puhetta, mulle tuli esikoisesta ja hän on tyttö. En muutenkaan usko noihin mihinkään uskomuksiin
Mulla oli täysin poikamahakin! Mutta onhan niitä hauska lueskella ja arvuutella
Lauantaina olis kaveriporukan pikkujoulut, ja ai että mä odotan niin innolla, pääsee syömään hyvin ja hetkeksi pois kotoa, tuulettumaan!
Tänään mies soitti tuosta asuntoasiasta kuntaan ja ne aiko järkätä meille kesään mennessä kolmion tai neliön, ai että mä olen nyt kiitollinen. Kaksiossa tulee kyllä ahdasta. Tosin, jos esim. toukokuussa vasta päästään muutamaan, en aio siltikään siirtää esikoista omaan huoneeseen. Tulis liikaa muutosta, kun tässä keväällä on myös pinniksestä isojen sänkyyn siirto, tutista vierottaminen. Sitten jos vielä muutto ja omaan huoneeseen ihan yksin. Sitten tuleekin vauva, joka saakin nukkua äitin ja isän kanssa. Ei tule mitään, en halua esikoiselle sitä. Nukutaan sitten kaikki samassa ja siirretään vauva ja esikoinen yhtäaikaa sitten vaikka samaan huoneeseen.
Vieläkö pystytte nukkua mahallaan??
Mä en oo ikinä tykänny nukkua täysin mahallaan, mutta silleen puoliks mahallaan ja puoliks kyljellään nukun yleensä. Nyt ei voi kunnolla niinkään nukkua, ärsyttää kun saa pyöriä ja hyöriä sängyssä kauan ennenku uni tulee.
Joudutteko monta kertaa nousemaan vessaan yöllä?
Mä joudun ainakin sen 2 krt ja sitten joudun käydä vielä kun mies herää ja lähtee töihin, koska mä herään siihen ja sitten pissattaa niin etten saa unta. Ja sekös on kiva, kun käy vessassa ja tulee takas sänkyyn niin ei saa sitä hiton unta sitten ainakaan puoleen tuntiin
rasittavaa!
Ei tässä muuta, huomenna leivotaan pipareita tytön kanssa. Äsken vielä tein taikinaa jääkaappiin. Nyt nukkumaan!
CanWen 12+6 Huomenna poksuu!