Hakutulokset

1. C

**** kesäkuun kullanmurut 2011 - marraskuussa****

Tähän lapsettomuus juttuun tulin minäkin kommentoimaan. Ja toivon että sannikki saa asian selvitettyä ja voitte edelleen olla ystäviä. Kenellekkään ei ikinä pitäisi toivoa keskenmenoa! Luulisi jo ystäväsi tietävän miten pahalta se tuntuu, mutta ehkä siksi juuri toivookin sinunkin kokevan...
  2. C

Nopeesti vielä kerkesin tänne tänään kurkkimaan, vaikka sisko onkin kylässä (: Meillä oli tänään ultra, ja kaikki oli kuin olikin hyvin :heart: Yksi sydän siellä vahvasti pamppaili ja sikiön koko vastasi just eikä päivälleen mun kiertoa. Kaikki siis paremmin kuin hyvin ja nyt voin iloita ihan...
  3. C

Mitä olet ehtinyt tehdä aamun aikana?

Tiskannut, pyyhkinyt vähän pölyjä, pessyt keittiön tasot, ruokkinut marsut ja kissan, imuroinut ja esikoiselle tein aamupalan. Nyt aamupalaa itselle ja sit koiran kanssa lenkille, aamupissalla kävi jo :) Me ollaankin oltu hereillä jo seittemästä asti -.-
  4. C

Ajattelimpas vähän kirjotella myös, onhan sitä tullut oltua hiljaa jopa muutama päivä :) Ikäerosta meille tulisi ikäeroksi 2v6kk. Ihanaa kun on kesävauva tulossa, kunhan ei tule liian kuumaa kesää. Varmasti helpottaa alkua esikoisenkin kannalta kun on helppo liikkua ulos ja sisään...
  5. C

Miksi monet antavat lapsilleen niin hirveästi lahjoja?

Me ei osteta montaa lahjaa, pari ostamme itse, sit poika saa isovanhemmilta ja tädeiltä sekä enolta. Ei todellakaan ole tärkeää saada kasapäin lahjoja, joita ei sitten edes kerkeä käyttmään. Ei lahjojen lukumäärän pitäis kenelläkään korvata sitä yhdessäoloa, enkä usko että korvaakaan vaikka...
  6. C

Iltaa vaan kaikille! Repäsykivuista tulin vaan kommentoimaan ja kyselemään. Mulla on kanssa ollut semmosta vihlomista alavatsalla, aika kovaakin, ja on tullut vaikka oon kävellyt ihan rauhallisesti ja hitaasti. Mulla siis ei koskaan oo mitään sen kummempia menkkakipuja ollut, pientä...
  7. C

Pyyter-2: Mä en ole vielä käynyt ultrassa, nyt siis rv 6+2. Eilen soitin ja varasin ajan alkuraskauden ultraan ja oisin saanut jo tälle päivälle, mut otin kumminkin ens viikon tiistaille, sillois viikkoja pitäis olla siis 7+2. Koska sulla ois ultra? Jännittää kyllä tosi paljon toi ultra...
  8. C

Montako keskenmenoa olet saanut?

Esikoinen 01/09 Km (7. vko) 03/10 Ja nyt raskaana 6+1, saa nähdä miten käy. Onko muilla ollut oireettomia nämä keskenmenneet raskaudet?
  9. C

Heips! Nyt on mullekkin eka ultra varattu, se ois sit ens viikon tiistaina jolloin viikkoja pitäis olla 7+2 :) Toisin kun pelkäsin, niin ei taida ollaakkaan mikään super kallis. 20min erikoislääkärillä maksaa alkaen 55€ -> mut siitähän saa sen kela korvauksen. 30 min on sit jo alk. 80€...
  10. C

Hötky esikoisen äiti olen, ja kysyn ;)

Ei kannata mun mielestä huolestua :) Meillä esikoinen oli tosi helppo tapaus ja on edelleenkin, kohta täyttää 2v. Alusta asti söi ja nukkui hyvin, ei mitään turhia kitinöitä. Itkua saattoi kuulla sen pari kertaa viikkoon, jos sitäkään. Liekkö olin vaan nopea reagoimaan, mutta en kyllä turhaan...

Yhteistyössä