Hakutulokset

1. C

Lasten lähellä tupakointi

Ite en polta tupakkaa, enkä oo koskaan polttanutkaan, niin on helppo sanoa etten pidä siitä että lasten lähellä poltetaan. Sen verran aikuinen ihminen voi kattoa missä polttaa, ettei joudu lapsi suoraan sitä savua hengittämään. Mutta en kyllä pidä niin pahan jos joku sauhuttelee samalla kun...
  2. C

****Kesäkuun Kullanmurut 2011 - Lokakuussa***

Iltoja! Tänään näin jo muuten kaupoissa ensimmäisiä joulukoristeita, vai johtuneeko siitä että en oo aijemmin nähnyt kun on pari viikkoa tullu oltua vaan kotossalla, ulkoiltua ja käytyä lähikaupassa :) Ei tää kuvotus millään anna periks, maha täynnä oksennusta ja koko ajan saa nieleskellä...
  3. C

Clov: Onnea ja tervetuloa! Meidän esikoinen syntyi naistenklinikalla, ja ei ole muuta kuin hyvää sanottavaa paikasta. Oltiin perhehuoneessa ja hoitajat ja kaikki henkilökunta oli tosi ihania ja ystävällisiä. Jorvista ei tosiaan ole kokemusta, mutta siitä voi sit taas joku muu kertoa. Meillä on...
  4. C

Joku kysy aikasemmin noista raskausviikoista, että onko seitsemännellä viikolla kun on rv.6+?. Niin tosiaan, sillon sanotaan että on menossa 7.vikko ja taas 7+? on menossa 8.viikko ja niin eteenpäin :) Ja mullakin on yks kysymys, onko täällä kenelläkään muulla myoomia kohdussa? Mulla...
  5. C

tuoli Sillon kun mulla oli km 6+? niin vuoto alkoi aamupäivällä kirkkaana ja melko runsaana ja alkuillasta tuli jo hyytymiä yms. Vuoto koesti n.5 päivää yhteensä. En siis mennyt lääkäriin, sillä kaikki tuli kuitenkin niin "reippaasti" ulos ja ei ollut kipuja. Joten ei kai sitä välttämättä tarvii...
  6. C

RixutinMinkä merkkisellä testillä oot tehnyt? Mä tosiaan oon testannu vaan kerran ja apteekin omalla. Sillon oli viikkoja 4+2 menkoista laskettuna. Sekin oli päiväpissasta, en vaan malttanu odottaa ja pissahätä oli valtava reilun kolmen tunnin pidätyksen jälkeen. Viiva alko tosiaan muodostua...
  7. C

Pakko vielä jatkaa, että on näköjään täällä kesäkuisissakin tulossa yhdet kaksoset. En aikasemmin huomannutkaan, nyt vasta tutkailin listaa tarkemmin :) Voi kun sattuis omallekkin kohdalle. Oon meinaan itse kaksonen ja toivoisin siis meille myös kaksosia, mutta sittenhän se nähdään. Suvusta...
  8. C

Kirjottelempa nyt taas tylsyyden iskiessä ja esikoisen nukkuessa. Mun avaimet unohtukin sitten miehen takin taskuun, joten tänään on koirien aamulenkitys ja kauppareissu hoidettu kokonaan kävellen, siis esikoinenkin on kävellyt, kun ei niitä rattaita saa varastosta ilman avaimia. Ja voi sitä...
  9. C

tänään ruokana??

Meillä tänään listalla Kanawokkia, nam! Nopeeta tehdä, tosi hyvää ja halpaa :) Ja lisäks ainoota ruokaa jota voin kuvitella syöväni tän pahoinvoinnin keskellä..
  10. C

Iltapäivää kaikille! Oliki paljon luettavaa, kun en oo koko viikonloppuna käynyt palstalla. Onko tosiaan niin, että jos on pahoinvointia niin on pienempi riski saada keskenmeno? Toi kuulostaa kyllä mun korvissa paremmalle ku hyvälle, koska olo on todella kurja pitkin päivää. Äsken oli...
  11. C

Huomenia kaikille! Sen verran, että on näköjään jäänyt mun tiedot tolta uudeltakin listalta pois, eli sit kun taas päivitellään niin sinne vois laitta mun tiedot, ois kiva olla mukana :) Cik, LA 26.6, 2. lapsi, sairaalana NKL. Viime raskaudessa mua kyllä väsytti tosi paljon, niinkun monia...
  12. C

Vaihteleeko femedassa eri lääkäreillä toi hinnasto, että kuinka paljon alkuraskauden ultra maksaa? Ja kukahan mahtaa olla halvin? Ei 90€ nyt niin pahalta kuulosta (paljonko kela korvaus on/ saako sitä edes?).. Toisaalta taas se on ihan hitosti, mutta saispa ainakin varmuuden! Epätietosuus on...
  13. C

Kiitos ja hauska kun on muitakin nuoria pikkukakkosen odottajia, vielä näinkin saman ikäsiä :) Oi että mikä kuvotus iski yht`äkkiä, aivan kamala olo! Onko muilla ollut pahoinvointia iltpäivällä tai jopa illalla? Esikkoa odottaessa ei ollut mitään oireita, keskenmenneessä oli palelua, mutta...
  14. C

Miten olinkin niin hölmö että kirjotin tonne syyskuun pinoon ja ilmotin itteni :D Uus yritys siis! LA 26.6.11(nyt siis rv 4+2) ja toista lasta odotan. Km oli 03/2010. Ihan uskomaton fiilis! Meinasin että jokohan uskallan testin tehdä ja vielä päivä pissasta, mutta niin vaan pärähti todella...
  15. C

****Kesäkuun Kullanmurut 2011 - syyskuussa***

Ahaa, näitä keskäkuisten omia löytyy näköjään useampikin :) Ilmottaudun siis mukaan, nyt menossa rv 4+2 ja LA 26.6.2011. Sairaalana NKL ja toista lasta odotan. Itse olen tammikuussa 22v täyttävä ja esikoinenkin täyttää tammikuussa 2v :) Tosi epätodellinen olo, että raskaana sitä nyt...
  16. C

KESÄKUISTEN ODOTTAJAT 2011 - Joko löytyy muita? :)

Ilmottaudun mukaan, LA 26.6.11(nyt siis rv 4+2) ja toista lasta odotan. Km oli 03/2010. Ihan uskomaton fiilis! Meinasin että jokohan uskallan testin tehdä ja vielä päivä pissasta, mutta niin vaan pärähti todella vahva plussa. Oon ihan onnesta soikeena ja ilon itkua saa pidätellä, niin kovasti...
  17. C

Minkärotuisia koiria

Meillä on belgianpaimenkoira groenendael uros 8kk ja vanhaenglanninbulldoggi narttu 1v. (: Bulldoggi kestää hyvin lapsen käsittelyn, ei korvaansa lotkauta. Belggari vahtii ylikaiken tuota meidän poikaa, ei varmasti päästä silmistään ja koittaa tuoda lähemmäksi meitä jos välimatka kasvaa liian...
  18. C

kuinka usein teillä siivotaan?

Joka päivä saa imuroida, kun karvaa levittämässä on kaks koiraa ja kissa, mutta tässä vähän lintsaan ja imuroin vaan alakerran, koska toinen koirista on aina alhaalla ja toinen ylhäällä vaan yöllä. Lattioiden pesu, vessojen ja kylppärin pesu, pölyjen pyyhintä, koko kämpän imurointi + ovien ja...
  19. C

en ymmärrä miksi jotkut ostaa kävelemään opettelevalle sellasen pehmokypärän.

Jos joku nyt ei tajunnut, niin mun viimeisin teksti oli kommentti tähän. Niin että aina pitää saada joku pysyvä vamma että kannattaa käyttää esim. kypärää? Ei kyse nyt ole siitä. Ihan hyvinhän sen vauvan voi jättää yksin hoitopöydälle, koska eihän siihen kukkaan kuole jos siitä putoaa. Hohhoo...
  20. C

en ymmärrä miksi jotkut ostaa kävelemään opettelevalle sellasen pehmokypärän.

Niin että aina pitää saada joku pysyvä vamma että kannattaa käyttää esim. kypärää? Ei kyse nyt ole siitä. Ihan hyvinhän sen vauvan voi jättää yksin hoitopöydälle, koska eihän siihen kukkaan kuole jos siitä putoaa. Hohhoo... Ja Horuksen silmää komppailen!

Yhteistyössä