KESÄKUISTEN ODOTTAJAT 2011 - Joko löytyy muita? :)

Tänään tuli vahva plussa tikkuun, näillä näkymin viikkoja on 4+5 ja laskettu aika olisi 11.6.2011

Takana on
Esikoinen synt. 07/08
Keskenmennyt unelma 04/09 rv 11+9

Nyt sydämmessä onnea sekä pelkoa tulevia viikkoja kohtaan,
toivotellaan masukillemme tarrasukkia!:flower:

No täällä toinen. Laskettuaika 18.6.11 ja tämä olisi viides lapsi. Oireita ei ole mitään, ei sitten yhtään mitään. Muuta kuin testissä 2 viivaa. Joten välillä on todella epätodellinen olo. Ei noista muistakaan kauheesti ole oireita ollut,mutten näin oireetonta muista. Joskus saattaa ihan hiukan olla huono olo ja jumpassa ei meinaa millään jaksaa vanhaa tahtia.

Täällä yksi.. =), kolmatta odottava.
Laskettu aika on näillä mun tiedoilla joko 11.6 tai 13.6. Mun kierto on isolla skaalalla ja pitkään ollu kk aluissa tiputtelua joten hieman vaikee ollu laske että mistä kuuluu merkata kk alkaminen. Sen jälkeen kun tehtiin sähkösilmukka hoito niin meni rytmit sekaisin ja vuodot. Laskettu aika taitaa selvitä varmemmaksi vasta sitten joskus ultrassa.
Niin ja minä plussasin lauantai aamuna =)

täältä löytyy yksi. pitkitin raskaustestin tekemistä maanantaihin ja plussaahan se näytti.
meillä odotellaan viidettä lasta. laskettu aika on näillä näkymin 25.6.2011.

aivan järkyttävä olo. onko teillä kenelläkään ollut jo huonoa oloa?

olen jokaisessa raskaudessa oksentanut 24/7 ensimmäiset kolmekuukautta.

Hej hej,
täällä olis myös yksi kesäkuussa syntyvä( la 13.6.2011 tienoilla):heart:, mikäli kaikki vain hyvin menee. Esikoista odottelen ja rv 5+2 tällä hetkellä menossa.

Suurempia vaivoja ei vielä ole ilmaantunut,suurta nälkääja pientä nippailua ja jomotusta lukuunottamatta. Jännällä odottelen tulevia viikoja, että tuleeko pahoinvointi rumbaa....

Täällä mennään nyt rv 5+1. clomeilla saanut alkunsa, joten ultraa odotellaan. Toinen lapsi kyseessä, esikoinen s.5/09.

Ei mitään erityisempiä oireita, paitsi pissatusta ja outoa tunnetta alavatsalla.

Cik
Ilmottaudun mukaan, LA 26.6.11(nyt siis rv 4+2) ja toista lasta odotan. Km oli 03/2010.
Ihan uskomaton fiilis! Meinasin että jokohan uskallan testin tehdä ja vielä päivä pissasta, mutta niin vaan pärähti todella vahva plussa. Oon ihan onnesta soikeena ja ilon itkua saa pidätellä, niin kovasti tätä ollaan toivottu ja odotettu. Toivottavasti tällä kertaa kaikki menee hyvin loppuun saakka <3
Minkä ikäisiä muut odottajat on ja mistä päin?
Itsellä ikää tammikuussa 22v, poika täyttää myös tammikuussa 2v, ja Vantaalta ollaan :)

HEI täältä löytyy yksi lisää! :) Ikää 22v, ja ensimmäinen raskaus kyseessä.
rv 10+6, ensimmäinen ultra viikon päästä...todella jännittävää! =)

Ei löydy lähipiiristä ketään, kuka olisi "samassa veneessä" / kenen kanssa voisi kunnolla keskustella, joten olisi mukava tarinoida ja jakaa kokemuksia. Joten kirjoitelkaahan ihmeessä jotain! :)

Yhteistyössä