Hakutulokset

1. T

¤¤¤LOKAMASSUT -08 Syyskuussa¤¤¤

Onnea kauhean paljon Nanna ja Triple! :flower: Näen kauheasti jo vauvaunia ja kun lukee juttuja täällä haluaisi oman nyytin jo syliinsä. Mutta eilisen terkkarin mukaan ei olla vielä lähelläkään synnytystä (ja onhan laskettuunkin siis vielä kuukausi aikaa) ja povasipa jo että yliajalle...
  2. T

Hei kaikki! Ja Satuselle oikein paljon onne :flower: On ollut niin paljon menoa, että palstailu on jäänyt vähemmälle ja luinkin nyt kaikki kirjoitukset putkeen, meni aika tovi :D Ja huomaa tuon huonomuistisuuden pahentuneen, oli kaikkea mihin piti kommentoida jotain, mutta ei nyt...
  3. T

Huomenta! Ja ensinnäkin onnea Ekalle ja tervetuloa kaikki uudet! =) Itse olen pyörinyt tiiviisti oman navan ympärillä, viikonloppuna oli vihkaisutilaisuus, joka oli pieni ja lämmin, mutta vaati kuitenkin järjestelyitä. Masussa meno oli melkein yhtä kova kuin sen ulkopuolella, vaavi...
  4. T

Oikein mahdottoman paljon onnea Naurukohtaus :flower: Ihana kuulla että teillä kaikki meni lopulta hyvin ja olette kotiutuneet =)
  5. T

Huomenta! Nyt vasta pääsin sängystä ylös, yleensä heräilen ennen seitsemää kun mies lähtee töihin, mutta viime yönä valvoin ihan ihmeellisesti kahdesta melkein viiteen... Hmpf, toivottavasti ei tule tavaksi... Yleensä vessareissujen jälkeen sammun kuin saunalyhty, mutta nyt pyöri kaikki asiat...
  6. T

En aikonut sanoa mitään, mutta täytyi tulla komppaamaan Onervaa kannanotossa. Itselläkin on jotenkin vaikea seurata ärtynyttä keskustelua kun on kokenut tämän pinon kannustavaksi ja sellaiseksi mistä kaikki saavat tukea odotukseensa. Kun nyt sitten puolin ja toisin käytetään vähän terävämpiä...
  7. T

***LOKAMASSUT -08 elokuussa***

Vauvan tärinästä mahassa sen verran, että se on ihan normaalia =) Vauva kuulemma pissaa silloin kun tärisee. Itsekin olin alussa ihmeissäni että miksi vauva menee värinähälytykselle mahassa ja tiedustelin asiaa neuvolassa, niin sanoivat tosiaan että pissatessa tärisee... BB:tä pitää varmaan...
  8. T

Huomenta! Ei ole tullut palstailtua vähään aikaan kun on pakko vältellä nettiä että tulisi luettua tentteihin :D Perhevalmennukseen mekin osallistuttiin eilen eka kertaa, ihan hyvältä vaikutti, kyllä minusta on mukava kuulla useammankin kerran asioista eri kantilta,vaikka luettua tietoa...
  9. T

nanna81 mietinkin, että olettekohan samassa ryhmässä :) Ja kiva kuulla että ei hirveitä missattu, ensi kerralla taidetaankin päästä sitten itse asiaan.
  10. T

Naurukohtaukselle täältäkin tsempit :flower: Taidatkin saada kunnian olla ensimmäinen "jakautunut" tästä ketjusta, jos ei ihmeitä satu :) Omaa napaa, neuvolassa kävin ja kaikki oli ok. Sokerit ehkä himppusen näyttävät nousemisen merkkejä, joten tarkkailen niitä nyt hiukan ahkerammin, vaikka...
  11. T

Huomenta! Täältä myös peukutukset Nannalle ja Naurukohtaukselle, että pikkuiset pysyisivät kyydissä vielä vähän aikaa :hug: Imetykseen sen verran, että itse aion mennä ihan oman tunteen mukaan, enkä stressata kumpaankaan suuntaan. Toki olen sitä mieltä, että rinnat on juuri sitä...
  12. T

Uups, unohdin kokonaan kuukauden vaihtumisen, kopsaan tähän viime kuun ketjuun aamulla laittamani viestin suoraan :) Huomenta! Naurukohtaus: Jaksamisia, sinulla tuntuu olevan nyt enemmän kuin tarpeeksi jaksamista yhdelle ihmiselle Sokeriasioiden kanssa painiskeleville myös...
  13. T

¤¤LOKAMASSUT -08 Heinäkuussa¤¤

Huomenta! Naurukohtaus: Jaksamista, sinulla tuntuu olevan nyt enemmän kuin tarpeeksi jaksamista yhdelle ihmiselle :hug: Sokeriasioiden kanssa painiskeleville myös tsemppiä, oma terkkarikin on "hyperventiloinut" miun sokerien kanssa, mutta eipä vielä ole sitä raskausajan diabetesta...
  14. T

Huomenia mammat! Kiva nanna että reissu meni mukavasti ja onnea siviilisäädyn vaihtumisesta :) Pitääkin heti kommentoida tuohon sokerirasitusasiaan, kun ilmeisesti samassa neuvolassa asioidaan eli minullekaan ei ole vielä puhuttu mitään koko sokerirasituksesta, vaikka olen alusta saakka...
  15. T

Heips lokamammat! Paljon juttua tullut, päälimmäisenä jäi vain mieleen puskakeskustelu =) Itse nyrhin minkä näen ja mies lupasi avittaa kun en enää itse onnistu... Ja aika hankalaa se onkin, linjat taitaa jäädä aika vinoon :D satunen89:nanna taisi tuolla aiemmin mainita lähtevänsä...
  16. T

Heippa kaikille! Galluppiin: Inhottavinta odotuksessa on uudet tuntemukset, joiden normaaliudesta ei voi olla varma ja sitten huolettaa. Ja sitten se, että lokakuuhun on vielä niin pitkä aika. Ihaninta puolestaan mahan kasvun seuraaminen ja liikkeiden tunteminen, myöskin se että alun...
  17. T

Kiitos jasmara =) Sieltähän ne tiedot löytyikin, luulin tosiaan virheellisesti että ne päätökset löytyy heti siitä aiemmin lähetettyjen kohdalta. Yllätyin vielä positiivisesti, olin kuitenkin tienannut vuonna 2006 sen verran että ei jää tuo äippäraha ihan minimiin...
  18. T

Oi, nyt oli tullut teksti ratkaistu tuonne Kelan asiontipalveluun eli ei kun pakkausta odottelemaan =) Minä kyllä luulin, että siihen tulisi jotain muutakin tekstiä, kai se silti on mennyt läpi... hmmm...Kovasti kuitenkin pakkausta odotan, että pääsee hipeltämään tavaroita. Reilun viikon päästä...
  19. T

Onnea Liina81 ja Nannalle hyvää reissua :flower: Täällä työnteko alkaa pikkuhiljaa puuduttaa, vielä ensi viikko olisi jaksettava ja sitten viikko lomaa. Oma olo on muuten ihan hyvä, mutta lonkat tahtoo jumittaa aina aika ajoin. En osaa oikein paikallistaa, että onko kyse iskias- kivusta...
  20. T

Huomenta! Ja kiitos kaikille tuesta, vaikka aikaa on kulunut näin paljon niin asiat on kummasti vielä pinnassa. suklaahirmu se on syysmasut se facebookin ryhmän nimi, sillä pitäisi löytyä :) Nyt töihin, Taralee ja Pätkä 23+5

Yhteistyössä