Emilyn Miusta sie taas vähättelet kovastikin KolmePrinsessaa kokemuksia. Jos itsellä on ollut sellainen tilanne että vauva on syntynyt ennen aikojaan ja joutunut olemaan keskoskaapissa, niin kyllä tulee varmasti tarve kertoa mielipiteensä sellaiselle joka ei jaksa makoilla sairaalassa, kun moinen uhka on päällä. Lisäksi siun kirjoituksista paistaa läpi asenteellisuus lääkäreitä ja sairaaloita kohtaan, vaikka suurimmaksi osaksi ihmiset sairaalassa saavat hyvää ja tarvitsemaansa hoitoa ja lämmintä ruokaa.
Ei se sairaala ehkä ole kiva paikka, mutta eiköhän siellä kaikki parhaansa tee äitien ja vauvojen eteen. Ehkä sielläkään henkilökunta ei jaksa olla kovin ystävällistä jos itsellä on valmiiksi sellainen asenne että kaikki tehdään vain kiusaksi.
Lisäksi jos joku napakasti tuo toisenlaista asianlaitaa esille niin sehän on vaan hyvä asia. Ei kaikkien aina tarvi olla sellaisia jees-miehiä. Juuri tuollainen "Kyllä sie itse parhaiten tiedät"-asenne saa joskus vaan näkemään punaista, varsinkin kun monikaan ei itse parhaiten tiedä.
Kiitos että sain vielä avautua ja anteeksi jos jonkun mieltä pahoitin.
Ei se sairaala ehkä ole kiva paikka, mutta eiköhän siellä kaikki parhaansa tee äitien ja vauvojen eteen. Ehkä sielläkään henkilökunta ei jaksa olla kovin ystävällistä jos itsellä on valmiiksi sellainen asenne että kaikki tehdään vain kiusaksi.
Lisäksi jos joku napakasti tuo toisenlaista asianlaitaa esille niin sehän on vaan hyvä asia. Ei kaikkien aina tarvi olla sellaisia jees-miehiä. Juuri tuollainen "Kyllä sie itse parhaiten tiedät"-asenne saa joskus vaan näkemään punaista, varsinkin kun monikaan ei itse parhaiten tiedä.
Kiitos että sain vielä avautua ja anteeksi jos jonkun mieltä pahoitin.