Hakutulokset

1. Kultapupu

G: monta lasta sinulla on?

Toisen LA loppukuussa, ikäeroksi tulossa ~1v2kk
  2. Kultapupu

Huhtikuun Hurmurit ~Huhtikuussa meidän kuu <3 <3 ~

Sini-Tuulia hirveästi onnea pojasta! :flower:
  3. Kultapupu

Paljon onnea tytöstä vilmuski! :flower: Onpas muuten tyttövoittoista sakkia syntynyt! Tytöt kiireisempiä? Vaikka vilmuskin prinsessa ei ilmeisesti kauheaa kiirettä sitten pitänytkään lopulta :p Bluediamondille tsemppiä täältä myös, että pääsisit nyt tositoimiin! :) (.) Eilen illalla...
  4. Kultapupu

Nyt on äippäpolikäynti takana päin ja olikin yllättävän nopea keissi :) Sf-mitaksi sai tämäkin lääkäri vain sen 29cm yhä edelleen mutta ultrauksen perusteella sitten painoarvioksi sain noin 2,5kg (2,4-2,5kg oli arviot). Veikkasi että laskettuna aikana olis hieman alle 3kg pötkylä :heart...
  5. Kultapupu

Saihan tässä muutaman viikon nauttiakin, eilen palasi liitoskivut. Käytiin aamusta muskarissa ja iltapäivällä mentiin vielä uimahalliin, joten taisi olla liikaa sitä nostelua ja kumartelua vaikka meillä tuollainen keijukainen onkin (jotain hyvää siinäkin että tehdään noita pienempiä vauvoja!)...
  6. Kultapupu

Mitä tekisit päärynöistä?

Päärynävispipuuro kun mulla on tää vispipuurohulluus nyt menossa. Ja mä oon tarjoillu vispipuuroa kermavaahdonkin kanssa jos haluaa juhlavampaa ;) Varsinkin kun jäi kakunteosta yli kermavaahtoa jossa oli vaniljarahkaa seassa, vedettiin miehen kanssa isot satsit kun oli niin sairaan hyvää. Tai...
  7. Kultapupu

Oi, onnea Wilmiss tytöstä :flower: Ja ei varmaan Sini-Tuulia sullakaan enää kauaa mee jos on tullut noin säännöllisesti supistuksia. Toivotaan niin :) Joo tuonne syntyneisiin voisi tehdä sitten sen seuraavan ketjun kun alkaa suurin osa vauvoista olla pihalla jne? Olisi kiva tosiaan munkin...
  8. Kultapupu

Mä oon myös miettinyt noita ehkäisyasioita. Mulle ei jostain syystä kumit käy, heti menee alapää rikki ja samanlaisia oireita kuin vaikka hiivatulehduksesta, mutta oireet menee ohi jättämällä kumin pois. En tiedä myytäiskö apteekissa jotain mitkä ei aiheuttais allergista reaktiota? Ollaan...
  9. Kultapupu

Huhtikuun Hurmurit 2014 ~ Helmi- ja Maaliskuussa ~

Voi hitsi, vilmuski, koita jaksaa siellä! :hug: Huomenna tulee täyteen 36+0 ja täytyy kyllä (taas) sanoa että tää viimeiset pari viikkoa on ollut raskauden parasta aikaa :whistle: Liitoskivut ja närästys muistuttelee vaan harvakseltaan ja välillä tietty tukalaa/väsyttää/lapsi painaa mahassa...
  10. Kultapupu

Yritättekö "ajoittaa" vauvan syntymän johonkin vuodenaikaan?

Ei olla ajoitettu, eka raskaus alkoi vasta kolme vuotta ehkäisyn jätöstä eli ei edes osattu odottaa oikeastaan että ilman apuja voitas raskautua. Toiselle annettiin sit aika nopeesti lupa tulla koska toivottiin pientä ikäeroa ja takaraivossa oli kuitenkin että tärppäämiseen voi mennä pitkäänkin...
  11. Kultapupu

Hirmusti onnea Karviaismarja :flower: Sielläkin on aika monta päivää kestänyt käynnistely! Nauti nyt ihanasta tytöstä ja tuu sit kertoo miten meni :) Ja vilmuskillakin jännät paikat, tsemppiä! :) Kohta on oikeasti jo huhtikuu :O :heart:
  12. Kultapupu

Mitä sulla on yöpöydälläsi? Ja miksi?

Yleensä vaan vesipullo/-lasi ja puhelin. Miehen puolella lisäksi kelloradioauringonnousulamppumikälie ja akkareita. Mullakin kirjoja käden ulottuvilla mutta harvemmin nykyään jaksan lukea kun pääsen petiin asti.
  13. Kultapupu

G:Pidätkö kihla ja vihkisormustasi?

En ole pitänyt pariin vuoteen, kun putoo sormesta. Laihdutin ~40kg vihkimistä seuranneen vuoden aikana. Sormuksia en ole vaan saanut pienennettyä (kihlasormusta ei kultaliikkeen mukaan edes saa pienennettyä). Lihosin tuossa raskauksien välissä 15kg ja nyt toisessa raskaudessa tullut tähän...
  14. Kultapupu

Eli mulla on sitten äitiyspoliklinikalla ultra ensi perjantaina 4.4. jossa tarkistetaan sitä sikiön kasvua kun se lääkäri sai mitan sinne alakäyrälle taas. Eli tosiaan kolmas lähete meni nyt läpi. Ihan jännää kuulla että minkä kokoinen vauva siellä tällä kertaa on, kunhan ne ei keksi siellä...
  15. Kultapupu

Onnea melin tytöstä :flower: Ja tsemppiä Karviaismarjalle! Ja Miwwi hurjalta kuulosti, voimia nyt toipumiseen (henkisesti ja fyysisesti)! Onneksi kuitenkin syntyi terve vauva eikä pahempaa päässyt käymään. Hups miten paljon toi kello taas on :whistle: Kävin eilen 35+0 neuvolalääkärissä...
  16. Kultapupu

Onnea Miwwille pikkuprinsessasta! :flower: Täällähän pitää nyt oikein alkaa päivystää kun heti sattuu ja tapahtuu kun ei käy katsomassa! ;) Ylihuomenna olis neuvolalääkäri ja stressaan erityisesti sitä painoa taas. Viikko viime neuvolan jälkeen oli pysynyt paino samassa ja torstaina oli...
  17. Kultapupu

Voi että miten suloinen poika Yönenkeli :heart: Ja synnytyskin meni ilmeisesti ihan hyvin. Nauttikaa pikkuveikasta! :) Iih, ei mene enää pitkää niin meilläkin on tuollainen pienokainen =) (.) Eipä ole onneksi enää samanlaisia supistuksia ollut mitä silloin yhtenä yönä. En nyt voi väittää...
  18. Kultapupu

Joo eilen tosiaan poksui se 34+0 ja sen kunniaksi sitten yöllä supistelikin vähän kipeämmin :$ Päivällä oli niitä supistusjomotteluja mitä tässä nyt on jo pidempään ollut, ei mitään huolestuttavaa. Illalla sit ennen nukkumaanmenoa tulikin useampi vähän kipeämpi supistus. Yöllä heräsin 2 maissa...
  19. Kultapupu

Yönenkeli onnea pienestä miehenalusta! :flower: :hug: Ohhoh, nytkö ne jo alkaa tulemaan :p Samat fiilikset kuin äippylillä, juurihan me plussattiin! :D Karviaismarja mulla aloitettiin se käynnistys esikoisen kanssa silloin rv37-38 (en taas muista että milloin se tarkalleen oli)...
  20. Kultapupu

Täällä on kanssa yksi joka on täysin rinnoin nauttinut keväisestä, ihanasta ilmasta :cool: Pieni flunssa ja liitoskivutkaan eivät ole saaneet mua jäämään kotiin. Ollaan käyty kävelyillä ja esikoisen kanssa hiekkalaatikolla kun sekin osaa jo hieman touhuta siellä. Ilmasto on myös nostattanut...

Yhteistyössä