Hakutulokset

1. harmaaja

Tyhjä olo...

:hug:
  2. harmaaja

Voiko menkat jotenkin lopettaa kokonaan? Kellään mitään tietoa?

Mulla on ollu hormonikierukka nyt 4kk ja vuotoja on edelleen. Juuri runsaiden ja kivuliaiden kuukautisten takia otin kierukan, mutta ainakaan vielä ei ole kuukautiset loppuneet, toivon tosissaan et loppuisivat kokonaan, inhottavaa kun vuotaa viikkotolkulla. :/
  3. harmaaja

Koska saa viedä tarhaan?

No jos mies ei pysty hoitamaan niin tietysti olisin kotona lapsen kanssa ja odottaisin että paranee, jos vie liian aikasin hoitoon niin voi pahentua ja tässähän on viikonloppu edessä, kerkeää neljä päivää kotona levätä niin jaksaa sitten maanantaina hoidossa.
  4. harmaaja

Koska saa viedä tarhaan?

Eikö lapsen isä voi olla vuorostaan kotona lapsen kanssa jos työnantaja kerran paheksuu? Me on miehen kans vuoroteltu, jos on ollut jompi kumpi lapsista kipee.
  5. harmaaja

Mihin ryhmään ootte viimeksi liittyneet naamakirjassa?

Laita mies asialle, mene itse perässä ja minun nuoruudessani 100 markalla sai 16 kaljaa ja muovipussin. :laugh:
  6. harmaaja

Miten usein äidille on käydä baarissa?

Mä käyn 1-2 krt/kk, ja se on mun mielestä ihan riittävä määrä. :)
  7. harmaaja

Se on sitten avioeron paikka.

Onko sulla monta sisarusta? :) Mein Äiti oli kans 17v kun sai mut. :wave: Meit on yhteensä neljä sisarusta ja uus pikkuveikka tahi -sisko syntyy ens kesänä. :heart:
  8. harmaaja

Se on sitten avioeron paikka.

Onko pitkiäkin avioliittoja takana? Meidän äidillä on kans ollu useampi miesystävä, mut naimisiin ei ole mennyt kuin yhdesti.
  9. harmaaja

G: Mikä sun ÄITISI ETUNIMI on?

Kirsi
  10. harmaaja

Niinhän siinä sitten kävi..

Onnea! :flower:
  11. harmaaja

Hammaslääkärissä käyty kuopuksen kanssa

Meidän tytöllä on kaksi reikää hampaissaan ja ensi kuussa pitäisi mennä hammaslääkäriin, mutta luulen että tyttö ei avaa suutaan kun pelkää käydä hammashoitolassa niin kamalasti. :/ Tsemppiä teille, onhan tuo huomattavasti parempi vaihtoehto kuin se että väkisellä yrittäisivät paikata. :)
  12. harmaaja

Minusta tulee sitten isosisko

Se riippuu miten se on tehty, senhän voi tosiaan purkaa halutessaan. :)
  13. harmaaja

Minä tosiaan aiemmin kirjoitin täällä että äidilleni on tehty steriilisaatio eikä hän voisi enää tulla raskaaksi, mutta tänään äitini kertoi, että oli käynyt syksyllä avaamassa steriilisaatiossa laitetut solmut ja on raskaana. :)
  14. harmaaja

Muut sisarukseni ovat jo yli kakskymppisiä. :)
  15. harmaaja

Kiitokset! :flower: Onhan tuo aika yllättävää saada pikkuveli tai -sisko näin vanhana vielä. ;) muoks. Äiti on 45v. :heart:
  16. harmaaja

Jo neljännen kerran! :D Ikäeroksi tulee 28 vuotta! :o :whistle: :xmas:
  17. harmaaja

Potkikaa mut pihalle täältä!!

Oon koulussa ja palstailen vaan täällä :saint: vaik pitäis tehdä hirsirakentamisen tehtäviä, ei jaksais! :snotty:
  18. harmaaja

Pituutesi?

172cm
  19. harmaaja

Miesten kuvat pinoon, Savanna aloitti komealla miehellä... Onko jollain laittaa vielä komeammasta kuva? Omasta siis :D

No elä laita. Piti tulla vaan kommentoimaan et minäpä en laitakkaan.. Eikö oo muuta tekemistä?

Yhteistyössä