ap
Olen yksinhuoltaja äiti ja olen vuoden aikana käynyt 4kertaa baarissa, lapseni on 4v ja koko elämänsä aikana hän ei ole ollut 10kertaa yökylässä... Ystäväni mielestä tämä on liian usein .
Sä ootkin ollut viime vuosina vain raskaanaAlkuperäinen kirjoittaja no:mulla on 3 lasta 5v, 3v ja 1v ja käyn noin kerran 2 vuodessa
no onhan tuossa ollut myös ei raskaana oloakinAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Sä ootkin ollut viime vuosina vain raskaanaAlkuperäinen kirjoittaja no:mulla on 3 lasta 5v, 3v ja 1v ja käyn noin kerran 2 vuodessa
no 4 kertaa vuodessa ei ole liian useinAlkuperäinen kirjoittaja ap:Käynkö mä teidän mielestä liian usein?
No joo, mutta kokoajan melkein imetys päällä. Että sen takia minä en ainakaan kävis, tai ainakaan alkoholia ottas... Mut kukin tavallaan.Alkuperäinen kirjoittaja no:no onhan tuossa ollut myös ei raskaana oloakinAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Sä ootkin ollut viime vuosina vain raskaanaAlkuperäinen kirjoittaja no:mulla on 3 lasta 5v, 3v ja 1v ja käyn noin kerran 2 vuodessa
Kiitos Tuli huono omatunto, kun ystäväni paheksui kun olin baarissa... Olen ollut 3.5v yksinhuoltaja, lapseni isä on ei pidä yhteyttä lapseen joten omaa aikaa ei paljon ole. Nyt kyllä olen pienen ajan kuluessa käynyt pari kertaa, kun on ollut ystävillä juhlia...Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:no 4 kertaa vuodessa ei ole liian useinAlkuperäinen kirjoittaja ap:Käynkö mä teidän mielestä liian usein?
No jos nyt puhutaan ihan uh uuuuuuuuuukzqZZZZZZZZZZZZZZZZZZZAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Voi jeesus mitä tekopyhyyttä,kuinka usein on sopivaa isän käydä baareissa?
jaaha, tuolla 5kk oli näköjään ihan oma mielipiteensä asiastaAlkuperäinen kirjoittaja lennia:No jos nyt puhutaan ihan uh uuuuuuuuuukzqZZZZZZZZZZZZZZZZZZZAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Voi jeesus mitä tekopyhyyttä,kuinka usein on sopivaa isän käydä baareissa?