Miten usein äidille on käydä baarissa?

• Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
ap
Olen yksinhuoltaja äiti ja olen vuoden aikana käynyt 4kertaa baarissa, lapseni on 4v ja koko elämänsä aikana hän ei ole ollut 10kertaa yökylässä... Ystäväni mielestä tämä on liian usein :(.

Aivan.
Alkuperäinen kirjoittaja no:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja no:
mulla on 3 lasta 5v, 3v ja 1v ja käyn noin kerran 2 vuodessa
Sä ootkin ollut viime vuosina vain raskaana :D :D :D
no onhan tuossa ollut myös ei raskaana oloakin ;)
No joo, mutta kokoajan melkein imetys päällä. Että sen takia minä en ainakaan kävis, tai ainakaan alkoholia ottas... Mut kukin tavallaan.

minusta
No tää on vaan ihan mun mielipide, mut sellanen kerran kuussa vois vielä olla ok, riippuen baarikäyttäytymisestä ja tietty lasten iästä. Esim alle 1v:n äidiltä tämänkin tuntuu paljolta, mitä pienempi sen harvemmin. (Itse en ees olis pystyny käyä vauvavuotena, koska tissit olis räjähtäny ja tissien pumppaaminen baarin vessassa olis hieman saattanu latistaa tunnelmaa)
Ja taas se et jos aina vetää perseet niin sillon tietty kovin usein ei oo hyväks, mut jos on sellanen et juo muutaman ja tulee vielä ihmisten aikaan kotiin niin sithän sitä voi käydä useinkin. Niin ja siis, en tuomitse perseet olalle meininkiä, mut siinä vaan menee usein se seuraavaki päivä pilalle...

Mä olen aika lailla samoilla linjoilla, ku muutkin. Kerran viikossa on todella usein, kaksi kertaa kuussa aika usein. Kerran kuussa on kai jo ihan ok.
Neljä kertaa vuodessa ei kyllä todellakaan ole kovin usein.
Tietysti on myös merkitystä sillä, kuinka rankkoja illat on. On se kai kuitenkin parempi käydä vaikka pari kolme kertaa kuussa ihan parilla kuin vaikka kerran kuussa vetää aivan hirveet sekoilulärvit.
Mutta tietty helposti saattaa välillä mennä överiksi, kun harvoin käy (kokemusta on :ashamed:)

ap
Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Käynkö mä teidän mielestä liian usein?
no 4 kertaa vuodessa ei ole liian usein :)
Kiitos :) Tuli huono omatunto, kun ystäväni paheksui kun olin baarissa... Olen ollut 3.5v yksinhuoltaja, lapseni isä on ei pidä yhteyttä lapseen joten omaa aikaa ei paljon ole. Nyt kyllä olen pienen ajan kuluessa käynyt pari kertaa, kun on ollut ystävillä juhlia...

tt
sehän riippuu ihan mitä siel baarissa tekee ja niin edelleen. Mun mielestä ei ole paljon jos joka viikonloppu käy vaikka yhtenä iltana tanssimassa,selvinpäin ja jos muitakaan "harrastuksia" ei ole. Kellään tuskin olis mitään sitä vastaan jos äiti käy kerran viikossa jossain jumpassa...

Mut sit se tuntuu paljolta jos pitää joka viikonloppu juoda kännit jne.

Toisaalta, mulla ei lapset edes huomaa et äiti on jossain käyny,ku lähden ku ovat nukahtaneet ja olen kotona kun heräävät ja koskaan en ole ollut toimintakyvyttömässä krapulassa... Niin ja mä käyn itte melkeen joka kuukausi.

mä kävin ei-raskaanaollessa esikoisen ensimmäisen vuoden aikana n. 5 kertaa baarissa. olin kotona joka kerran jo yhdentoista maissa, ei vaan pystynyt/jaksanut olla pidempään :LOL:
ja hirveitä kännejäkään en vetänyt kertaakaan.

mun mielestä en käynyt liikaa baarissa.

ehkä joka tai joka toinen viikonloppu olisi liikaa mulle. mutta kukin tavallaan.

vieras
Mulla on tuttava joka käy noin 5kertaa vuodessa baarissa,ja muuten hyppääkin joka viikonloppu kavereillana juomassa.Ei laske olevansa liikaa menossa,kun käy kuitenkin vain 5kertaa baarissa.

"mamma"
En tajua mikä siinä baarissa käymisessä on niin suuri ongelma? Itse olen 19-vuotis 1-vuotiaan pojan äiti ja käyn baarissa tanssimassa melkein jokaviikonloppuna. Lapsi alkaa nukkumaan 21.00 ja minä lähden baariin 22.00, isä jää lapsen kanssa kotia..keneltä se on poissa?? =D Lapsihan nukkuu sen aikaa kun äiti baarissa tanssii ja aamulla herään lapsen kanssa ihan normaalisti niinkuin joka aamu. Itse ajattelen niin, että mulla on oikeus äitinä käydä edes kerran viikossa tekemässä omia juttuja muutaman tunnin ajan sillä olenhan kuitenkin lapsen kanssa aika lailla 24/7 ja lapsikin on tyytyväinen kun äiti jaksaa pirteänä ja iloisena leikkiä lapsen kanssa..voisimpa veikata, että jos en välillä saisi mennä tuulettumaan niiin jo olis hermot kireellä ja sehän se vasta lapseen vaikuttaiskin.
Mutta tapansa kullakin, näin meillä!
Ja tosiaan melkein sama asia käytkö jossain zumba tunneilla pari kertaa viikossa vai käytkö sitten baarissa tanssimassa sen kerran viikossa..saman ajan siinä on lapsen luota pois..

Yhteistyössä