Jep...tänään oli tämä herra viides aviomies tuonut avioeropaperit allekirjoitettavaksi ja lähtenyt sitten sen nimmarin saatuaan toimittamaan niitä eteenpäin, minne ne sitten ikinä toimittaa kuuluukaan.Alkuperäinen kirjoittaja BKM:No jopas.
44v eli aika haipakkaa on rouva (kohta ex-sellainen) pitänyt. Ensimmäisen kerran meni naimisiin vissiin parikymppisenä ja sen jälkeen on aika tasaiseen tahtiin tullut ja mennyt noita liittoja.Alkuperäinen kirjoittaja wh:Minkä verran sun äidillä on ikää?
Ensimmäinen liitto oli varmaan maksimissaan 2 vuotta, toinen taisi olla samanmittainen. Kolmas oli alta sen 2v ja neljäs oli varmaan alle vuoden. Tää neljäs oli muutenkin täysin naurettava (joskin kyllä nuo muutkin sitä ovat tainneet olla) sillä avioliiton auvoiseen satamaan taidettiin tuolloin purjehtia noin 3kk ensitapaamisen jälkeen.Alkuperäinen kirjoittaja harmaaja:Onko pitkiäkin avioliittoja takana? Meidän äidillä on kans ollu useampi miesystävä, mut naimisiin ei ole mennyt kuin yhdesti.
Mä olen saanut alkuni ennen sitä ensimmäistä liittoa.Alkuperäinen kirjoittaja hmmI:anteeksi ap että kysyn mutta monennestako liitosta itse olet? :ashamed:
Taitaa olla sulla vähän erinmoinen äiti, kun mulla :saint:Alkuperäinen kirjoittaja ImpiEllenAnna:Mun äiti täytti just 43v ja on ollut 24v naimisissa.
onpas sulla nuori äiti!Alkuperäinen kirjoittaja chef:44v eli aika haipakkaa on rouva (kohta ex-sellainen) pitänyt. Ensimmäisen kerran meni naimisiin vissiin parikymppisenä ja sen jälkeen on aika tasaiseen tahtiin tullut ja mennyt noita liittoja.Alkuperäinen kirjoittaja wh:Minkä verran sun äidillä on ikää?
26v olen itse...äidillä oli ikää 17v kun synnyin. Eli siinäkin suhteessa hän on hyvin ehtiväinen ihminen.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:minkä ikäinen itse olet jos äitiskin on noin nuori?mä oon luullu sua vanhemmaks...
No mutta kun äidille se merkkaa tai on ainakin joskus merkannut omien sanojensa mukaan. Eli se tässä on se kummastuttavin asia.Alkuperäinen kirjoittaja Seikkailija Dora:voisin hyvin olla itekin. mulle ei avioliitto merkkaa juuri mitään. se kun ei pysyvää oo. mun mielestä on vaan yks tapa juhlia yhteiseloa.
Juu, niinhän se on aika nuori. Ja siis myös henkisesti.Alkuperäinen kirjoittaja täti 47v.:onpas sulla nuori äiti!Alkuperäinen kirjoittaja chef:44v eli aika haipakkaa on rouva (kohta ex-sellainen) pitänyt. Ensimmäisen kerran meni naimisiin vissiin parikymppisenä ja sen jälkeen on aika tasaiseen tahtiin tullut ja mennyt noita liittoja.Alkuperäinen kirjoittaja wh:Minkä verran sun äidillä on ikää?
Miten kauas omena on pudonnut puusta?Alkuperäinen kirjoittaja chef:Aika hyvin...jo viides kerta. Kyllä mein äiti on sitten ehtiväinen
Mä en moista ymmärrä, mutta ehkä mun ei tarvitsekkaan.
No kyllä se jonkin matkaa on pudonnut...mulla kun on meneillään vasta se ihan ensimmäinen avioliitto, eikä ainakaan toistaiseksi sille loppua näy.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miten kauas omena on pudonnut puusta?Alkuperäinen kirjoittaja chef:Aika hyvin...jo viides kerta. Kyllä mein äiti on sitten ehtiväinen
Mä en moista ymmärrä, mutta ehkä mun ei tarvitsekkaan.
Kokonaisia sisaruksia ei ole yhtään. Äidillä on lisäkseni 1 lapsi ja isälläni 3 biologista ja 1 ei-biologinen.Alkuperäinen kirjoittaja harmaaja:Onko sulla monta sisarusta? Mein Äiti oli kans 17v kun sai mut. :wave: Meit on yhteensä neljä sisarusta ja uus pikkuveikka tahi -sisko syntyy ens kesänä. :heart:
Mä olen tästä koittanut noin sataan kertaan äidille puhua, mutta ei mene perille. Jos ihminen ei itse ole ehjä, niin miten hän voi kuvitella että saisi ehjän ja toimivan suhteen ylläpidettyä?Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Mun mielstä se on kaikessa naurettavuudessaan surullista, että on ihmisiä jotka ratkovat omia ongelmiaan ryntäämällä suhteesta toiseen
siks varmaan ryntää nimenomaan suhteesta toiseen kun ei ymmärrä mikä meni pieleen. tai sitten ei oo vaan löytäny sitä oikeaa vielä.Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Mun mielstä se on kaikessa naurettavuudessaan surullista, että on ihmisiä jotka ratkovat omia ongelmiaan ryntäämällä suhteesta toiseen