Jo neljännen kerran! :D Ikäeroksi tulee 28 vuotta! :o :whistle: :xmas:
IhanaValo 19.01.2010 #5 Onnea! Miun miehellä on nuorimpaan siskoonsa vain 18 vuoden ikäero Saako kysyä minkä ikäinen äitisi on?
Onnea! Miun miehellä on nuorimpaan siskoonsa vain 18 vuoden ikäero Saako kysyä minkä ikäinen äitisi on?
Jonna 19.01.2010 #6 Onnea! Mulla ja pikkuveljellä on ikäeroa vain 26v Mutta mun isoveljellä ja tällä mainitulla pikkuveljellä eroa on yli 30v.
Onnea! Mulla ja pikkuveljellä on ikäeroa vain 26v Mutta mun isoveljellä ja tällä mainitulla pikkuveljellä eroa on yli 30v.
harmaaja 19.01.2010 #7 Kiitokset! :flower: Onhan tuo aika yllättävää saada pikkuveli tai -sisko näin vanhana vielä. muoks. Äiti on 45v. :heart:
Kiitokset! :flower: Onhan tuo aika yllättävää saada pikkuveli tai -sisko näin vanhana vielä. muoks. Äiti on 45v. :heart:
ov 19.01.2010 #8 Onneva!! Mutta saanko olla utsi, kuinka vanha sinun äiti on? Minkä ikäisiä ovat muut siskosi?
harmaaja 19.01.2010 #11 Minä tosiaan aiemmin kirjoitin täällä että äidilleni on tehty steriilisaatio eikä hän voisi enää tulla raskaaksi, mutta tänään äitini kertoi, että oli käynyt syksyllä avaamassa steriilisaatiossa laitetut solmut ja on raskaana.
Minä tosiaan aiemmin kirjoitin täällä että äidilleni on tehty steriilisaatio eikä hän voisi enää tulla raskaaksi, mutta tänään äitini kertoi, että oli käynyt syksyllä avaamassa steriilisaatiossa laitetut solmut ja on raskaana.
harmaaja 19.01.2010 #13 Alkuperäinen kirjoittaja Rötväles: Eikö sterilisaatio olekaan lopullinen? :O Click to expand... Se riippuu miten se on tehty, senhän voi tosiaan purkaa halutessaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Rötväles: Eikö sterilisaatio olekaan lopullinen? :O Click to expand... Se riippuu miten se on tehty, senhän voi tosiaan purkaa halutessaan.