Hakutulokset

1. harmaaja

Nuvaring ja menkat

Mä otin aina keskiviikkona renkaan pois ja lauantaina-sunnuntaina alkoi menkat. :) Kyllä ne sullakin varmaan kohta alkaa, onko ensimmäinen rengas?
  2. harmaaja

Onko siinä jotain outoa, että tyttömme 2,5 v nukkuu samassa huoneessa meidän kanssa ja joskus samassa sängyssäkin...?!

Meillä tyttö 4,5v nukkuu joka yö meidän välissä, eikä se haittaa mua ollenkaan.
  3. harmaaja

Miesten kuvat pinoon, Savanna aloitti komealla miehellä... Onko jollain laittaa vielä komeammasta kuva? Omasta siis :D

On se aikamoinen machomies, mut ei silti loukkaannu tuollaisista sanoista. :)
  4. harmaaja

Kukkuluuruu, mitä kuuluu? Uutta kuvaa tulin esittelemään :)

Minäkin ehdottaisin Väinöä tai Vilhoa, entäs Tapio? olisko teillä suvussa jotain vanhaa nimeä minkä voisi laittaa? :wave:
  5. harmaaja

Eikö ookkin nätti :) ?

:x
  6. harmaaja

Eka!

:wave:
  7. harmaaja

Onko 102cm mittainen 3-vuotias normaali kokoinen??

http://www.sairaslapsi.com/frame.cfm/cms/id=660/sprog=4/grp=9/menu=1/
  8. harmaaja

kummasta pitsa: kebab-paikasta vai kotipitsasta?!

Minäkin mieluummin söisin koti-pizzaa. :)
  9. harmaaja

Neulonta-apuja!!

Okei, kokeillaan. :) Kiitokset! :flower:
  10. harmaaja

Neulonta-apuja!!

Just tällaista tarkoitin, mä luulin että sulla oli kirjoitusvirhe ja tarkoitit hihatonta. :laugh: :ashamed: Miten lasken silmukat, että tulee sopiva tytölle..
  11. harmaaja

Neulonta-apuja!!

Hihallinen olis kyllä lämpimämpi.. Hautajaisiin meinasin tuon tehdä et olis lämmin, kun ulkonakin joudutaan kuitenkin olemaan. :)
  12. harmaaja

Neulonta-apuja!!

Tytölle meinasin tehdä boleron neulomalla, onnistuukohan jos teen suorakuution muotoisen palasen ja ompelen sitten hihat molemmista päistä vaan kiinni? Jos kukaan nyt ymmärtää, mitä tarkoitan.. :saint:
  13. harmaaja

Mitä ajattelet aikuisesta ihmisestä, jolla ei ole ajokorttia?

Mulle on aivan yks ja sama että onko jollain ajokortti vai ei. Itse ajoin kortin viime keväänä, aiemmin ei ole ollut varaa ja olen 27v. :wave:
  14. harmaaja

Harmittaa

En usko minäkään.
  15. harmaaja

Harmittaa

Kyllä 38 astetta on kuumetta neuvolan mukaan. :kieh:
  16. harmaaja

Harmittaa

Meillä kerran tyttö sairastui kuumeeseen mummolassa ollessaan ja kyllä toivat silloin kotiin vaikka kello oli jo yli yhdeksän. (meillä mennään 20-21 nukkumaan) Ja asuvat 30km päässä meistä. Minä kyllä hakisin lapsen kotiin sairastamaan, varsinkin noin pienen.
  17. harmaaja

Millä saa pohjaan palaneen kattilan parhaiten puhtaaksi?

Vaikka hieroisit kuinka paljon tahansa niin ei se riko pintaa, tai ainakaan mä en oo saanu rikottua vaikka oon ihan kunnolla joutunut välillä hinkkaamaan.
  18. harmaaja

Millä saa pohjaan palaneen kattilan parhaiten puhtaaksi?

Se muuten haisee tosi pahalle kun keittää pulveria ja vettä, kokeiltu on. :saint: Sokeripala on hyvä, sillä saa liedenkin ihan puhtaaksi jos on sattunut kokatessa likaantumaan. :) [b]

Yhteistyössä