Miesten kuvat pinoon, Savanna aloitti komealla miehellä... Onko jollain laittaa vielä komeammasta kuva? Omasta siis :D

• Viestiketjun aloittaja ddd
  • Ensimmäinen viesti
BootyPeppi
Alkuperäinen kirjoittaja sisar puoliQ:
ei mun ketjuihin koskaan kukaan vastaa, niin pitää sitten ängetä toisten ketjuja päiväunillani pilaamaan... :ashamed: :D
Olis kyllä jokaisella tosi tylsää jos ei saisi toisten avauksiin vastailla :eek:

Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
ei mun ketjuihin koskaan kukaan vastaa, niin pitää sitten ängetä toisten ketjuja päiväunillani pilaamaan... :ashamed: :D
Olis kyllä jokaisella tosi tylsää jos ei saisi toisten avauksiin vastailla :eek:
tarkotus vissiin, ettei sinkut tunge tänne elvistelemään vapaudestaan kuolata ketä lystää? :whistle: :xmas:

TuhmaHauva
Alkuperäinen kirjoittaja :):
no what the hell, kun kerran alkuun päästiin, niin perustetaan haaremi... B)

http://imstars.aufeminin.com/stars/fan/jonathan-rhys-meyers/jonathan-rhys-meyers-20051027-80688.jpg
Perustappa ihan oma ketju jookos...
I-H-A-N-A <3 rakastanu sun miestä jo velvet goldminestä asti ;)

Alkuperäinen kirjoittaja BridgetJones:
tarkotus vissiin, ettei sinkut tunge tänne elvistelemään vapaudestaan kuolata ketä lystää? :whistle: :xmas:
:D
Saahan sitä katsoa vaikka olisi varattukin... :whistle:
terveessä suhteessa kyllä. mä elän nyt tätä sinkkuuden hurmosaikaa, kun ei ole mustasukkanen ukko selän takana syyttelemässä pettämisestä 2+ palstalla :LOL:

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja EikäVieläOleEdesIlta:
Heh, muistakaapa poistaa sivuhistoriat.. Itse ainaki vetäisin herneet nenään jos mies levittelis mun kuvaa jossain netissä, kellä on parhaimman näkönen muija ketjussa :)
Samaa ajattelin. :D Ja tarpeeksi pitkä ketju kun tehdään niin päästään vähintäänkin radioon.

etes?
Tottakai on, mutta eikö voi aieessa pysyä?

Yhteistyössä