Sanoi muistavansa hämärästiAlkuperäinen kirjoittaja tuttuja näkyy:voit sanoa, että ala-asteella oltiin muistaakseni 3-6luokat, S-kirjaimella nimi alkaa ja vaaleat hiukset oli silloin voipi olla ettei muistakkaan...
Sanoi muistavansa hämärästiAlkuperäinen kirjoittaja tuttuja näkyy:voit sanoa, että ala-asteella oltiin muistaakseni 3-6luokat, S-kirjaimella nimi alkaa ja vaaleat hiukset oli silloin voipi olla ettei muistakkaan...
Lutunen ) Kiltti nallekarhu ?Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:http://irc-galleria.net/user/JanuLiittus/picture/108158735
Miun mies =) Eihän se vertoja vedä teidän miehille, mut silti se on miun ihana rakas :heart: Ei se ulkonäkö ole tärkein =)
NallekarhuAlkuperäinen kirjoittaja B.A:Lutunen ) Kiltti nallekarhu ?Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:http://irc-galleria.net/user/JanuLiittus/picture/108158735
Miun mies =) Eihän se vertoja vedä teidän miehille, mut silti se on miun ihana rakas :heart: Ei se ulkonäkö ole tärkein =)
Paljasta sitten, että kuka miekkonen se on.Alkuperäinen kirjoittaja Oho:Erään kuvan mies on minun ex Kyllä maailma on pieni
Just samaa ajattelin. Kyllä hyvin pärjää muillekin.Alkuperäinen kirjoittaja B.A:Lutunen ) Kiltti nallekarhu ?Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:http://irc-galleria.net/user/JanuLiittus/picture/108158735
Juu, kiinnostaa kyllä. Vaan yleensähän nää tälläset on vaan sitä varten, että naiset alkais tivata miehiltään.Alkuperäinen kirjoittaja Anna tulla:Paljasta sitten, että kuka miekkonen se on.Alkuperäinen kirjoittaja Oho:Erään kuvan mies on minun ex Kyllä maailma on pieni
Miksi täällä jotkut haukkuu sun miestä!Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Oletpa kielletty kaunis! =)Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:
Olen samaa mieltä.Alkuperäinen kirjoittaja merenneitonen:Miksi täällä jotkut haukkuu sun miestä!Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Tämä on sitten naamiaisasu, sillä on oikeasti molemmat silmät, eikä se meikkaa.
:heart:
Komeahan tuo on!!
Parta kyllä pukee häntä vaikka ei aito parta olekaan...
Olen samaa mieltä. [/quote]Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Parta kyllä pukee häntä vaikka ei aito parta olekaan...
nallukkaAlkuperäinen kirjoittaja Uudi:Just samaa ajattelin. Kyllä hyvin pärjää muillekin.Alkuperäinen kirjoittaja B.A:Lutunen ) Kiltti nallekarhu ?Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:http://irc-galleria.net/user/JanuLiittus/picture/108158735
En viitti kertoa, sori. Muttei tosiaan tunnettuja kumpikaan, tippaakaan. =) Eksän kanssa oltiin vakkarijäseniä yhdessä bändissä jolta ilmestyy maaliskuussa ihan "oikea" levy, levy-yhtiön kautta siis. Enää ei olla bändissä varsinaisesti mukana, mutta levyllä soitetaan ja lauletaan. Lastenmusiikkia, mutten kerro enempää.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Meurman? Jotain vinkkiä, iloksi yöhön. Mikä sun kellaribändin nimi on?Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:Vähän muokkailinkin aiempaa viestiäni ja kerroin yhden. Eksä tosiaan kitaristi, muttei mitenkään tunnettu. Vaikka onkin kohtapuolin keikalla On The Rocksissa bändinsä kanssa. =) Mutta siis ei tod. mikään nimekäs bändi. Yhtä tuntematon kuin oma kellaribändini.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Keiden kanssa oot seukannu?Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:Joo kyllä mä muusikot tunnistan, kun sellaisten kanssa olen seukkaillut vuosikausia. =) nykyinen ei tosin ole muusikko, mutta muuten vaan hippi. B)Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:No ei nyt mitenkään ammatikseen, mutta osaa kyllä soittaa kitaraa, koskettimia, fonia... siitä on vaan kiva säväyttää ja mikäs siinä. Kivaa kun on väriäHahahahaa, osaan kuvitella naisten ilmeet! Onko muusikko?
Jotkut minun ystäväni kyselevät usein että koska mieheni meinaa mennä parturiin. Ei ole suunnitellut sellaista. On nimittäin tällä hetkellä puoleen selkään ulottuvat hiukset
Vai puoleenselkään, elä anna leikata Miekin yritin saada ukon ottamaan pitkät tummat rastat (mr. Jack Sparrowllahan ei ole mitään osuutta asiaan ) mutta tällä hetkellä kuulemma tykkää että on lyhyet. Ei siinä, pitää sitten vissiin itselleni ottaa...
Äläkä luule että uteliaisuuttani kysyn.
No en oo siis todella mitenkää utelias.
Koitas saada häntä kasvattamaan tuollanenAlkuperäinen kirjoittaja Grace:Olen samaa mieltä.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Parta kyllä pukee häntä vaikka ei aito parta olekaan...
No ehkä kuvassa ei näy kovin hyvin asian todellinen laita. Ei se mikään kaappi ole, toki, mutta toi paita on tosi pieni ja repesi käsivarsista. Kyllä hänellä on voimaa, vaikka ei kaikkein edustavin kuva hänen käsistä olekaan.Alkuperäinen kirjoittaja dd:liian luikku vois käydä pikkasen salilla. kädet on kuin kaks narun pätkää.
Ketkäs tässä häpeilee?Alkuperäinen kirjoittaja mies:Tässä ketjussa kyllä kuomaa, että monet häpeävät miestään. Se kertoo siitä miten keskeisellä sijalla naiselle on ulkonäkö.
Ai niin! Unohtui selittää. Siis vain ne uskaltavat laittaa kuvia, joiden mies on komea ja jos joku uskaltaa laittaa kuvan vaikkapa ihan tavallisen näköisestä miehestään, niin samalla sitten selittelee, ettei mies ole komea, mutta on kiltti.Alkuperäinen kirjoittaja Kerro nyt:Ketkäs tässä häpeilee?Alkuperäinen kirjoittaja mies:Tässä ketjussa kyllä kuomaa, että monet häpeävät miestään. Se kertoo siitä miten keskeisellä sijalla naiselle on ulkonäkö.