Miesten kuvat pinoon, Savanna aloitti komealla miehellä... Onko jollain laittaa vielä komeammasta kuva? Omasta siis :D

• Viestiketjun aloittaja ddd
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja mies:
Tässä ketjussa kyllä kuomaa, että monet häpeävät miestään. Se kertoo siitä miten keskeisellä sijalla naiselle on ulkonäkö.
Yleistyksesi koskee myös miehiä.

Kielletty, miehelläsi on kauniit hiukset :) . Etkä itsekään ole hassumman näköinen. Kasvosi ovat klassisen kauniit :) .

Harppu
Ihania tavallisia suomalaisia miehiä ? En haluaiskaan meille mitään rasvaletti gigoloita. Olihan se minunkin mies aikoinaan ihan komea ja timmi nuorukainen, mut aika tehnyt tehtävänsä. Nykyään viettää aikaa enemmän golfklubilla kuin kuntoklubilla :D :D

Alkuperäinen kirjoittaja mimosa-:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no eipä ole hääppösen näköisiä...
:LOL: harmaana hyvä sanoo kun ei näytä oman ukon kuvaa :LOL:
Ja ylipäätänsä on helvetin hyvä arvostella muiden ulkonäköä, varsinkaan jos sitä omaa lärviä ei ole sitten pokeria näyttää :D . Mutta mitäpä siitä, aika liikuttavaahan se vaan on :D .

ok
Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:
Alkuperäinen kirjoittaja ok:
No mä laitan ny ku ei kukaan muu :)

http://www.aijaa.com/v.php?i=5585253.jpg
Hui, kun laiha. Onko ulkomaalainen? Näyttää balkanilaiselta.
Tää mies oli kivan näköinen. varmaan hoikat kasvot luonnostaan.
Kiltin näköinen
Kiitos. On kyllä maailman kiltein ja ihanin :)

Mies on saksalainen. Toi kuva vääristää ihonväriä, koska otin kuvasta valokuvan ja laitoin tänne. On tummempi luonnossa kun tuossa.

Ja vaikka tässä nyt on tullut kritiikkiä, niin oikeasti rakastuin ensi silmäyksellä mieheeni, ennen kun edes tutustuttiin. Mulle hän on maailman komein :heart:

odyssey
Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:
Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:
Hahahahaa, osaan kuvitella naisten ilmeet! Onko muusikko?

Jotkut minun ystäväni kyselevät usein että koska mieheni meinaa mennä parturiin. Ei ole suunnitellut sellaista. On nimittäin tällä hetkellä puoleen selkään ulottuvat hiukset
No ei nyt mitenkään ammatikseen, mutta osaa kyllä soittaa kitaraa, koskettimia, fonia... siitä on vaan kiva säväyttää ja mikäs siinä. Kivaa kun on väriä :)

Vai puoleenselkään, elä anna leikata :p Miekin yritin saada ukon ottamaan pitkät tummat rastat (mr. Jack Sparrowllahan ei ole mitään osuutta asiaan :whistle: ) mutta tällä hetkellä kuulemma tykkää että on lyhyet. Ei siinä, pitää sitten vissiin itselleni ottaa... :D
Joo kyllä mä muusikot tunnistan, kun sellaisten kanssa olen seukkaillut vuosikausia. =) nykyinen ei tosin ole muusikko, mutta muuten vaan hippi. B)
Keiden kanssa oot seukannu?

Äläkä luule että uteliaisuuttani kysyn. :)
Vähän muokkailinkin aiempaa viestiäni ja kerroin yhden. Eksä tosiaan kitaristi, muttei mitenkään tunnettu. Vaikka onkin kohtapuolin keikalla On The Rocksissa bändinsä kanssa. =) Mutta siis ei tod. mikään nimekäs bändi. Yhtä tuntematon kuin oma kellaribändini. :D
Meurman? Jotain vinkkiä, iloksi yöhön. Mikä sun kellaribändin nimi on?

No en oo siis todella mitenkää utelias.
En viitti kertoa, sori. Muttei tosiaan tunnettuja kumpikaan, tippaakaan. =) Eksän kanssa oltiin vakkarijäseniä yhdessä bändissä jolta ilmestyy maaliskuussa ihan "oikea" levy, levy-yhtiön kautta siis. Enää ei olla bändissä varsinaisesti mukana, mutta levyllä soitetaan ja lauletaan. Lastenmusiikkia, mutten kerro enempää. :D
Onko kyseisellä lastenbändillä keikka tässä sunnuntaina Helsingissä?Jos on niin meillä on yhteisiä tuttuja :D

Turkilmas
Mä en saa enkä halua laittaa miehen kuvaa tänne, mutta kerrottakoon että häntä on luultu monen monta kertaa Aki Bergiksi :D. Hih, muistui juur mieleen miten meidän vanhat naapurit olivat olleet ihan tohkeissaan että Aki Berg muuttaa taloyhtiöön :D. Meille asunnon myyneet entiset asukkaat vaan varoittelivat että saattaa olla nimmarin pyytäjiä oven takana. Ei onneks koskaan sitten tullut :D :D.

Iso, raamikas mies jolla tosi babyface. Raukalla ei kasva parta oikeastaan lainkaan. Niin ja hiuksia on päässä silleen että riittäis kolmelle ihmiselle :D. Leuassa pieni lovi, älykkäät ja ystävälliset silmät. Sellainen se on, minun rakas :heart:

Yhteistyössä