mä vaan
Kielletyn miehellä on todella kauniit kasvonpiirteet.
Teillä on varmaan kauniita lapsia..
Teillä on varmaan kauniita lapsia..
Ei tanssi. Yleisurheilua harrastaa...vain siis harrastaa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Bootylla myös söpö ja kiltinnäköinen mies, harrastaako hänkin tanssia? Tai ainakin jotain urheilua, on urheilullinen vartalo...
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Miun ukkosein
Anteeksi, mutta jos miessukupuoli alkaa kyllästyttämään miestäsi, niin hänestä saisi helposti naisen kasvojen perusteella. Niin on "lintumaiset" ja sirot piirteet. Muuten näyttää ihan mukavalta tapaukselta.
Ihana, kiitos Sanoin muuten ukolle kun viimeemmäksi tuli parturista että se on ihan Adam Lambertin näköinen!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kielletty, olette näyttävän näköinen pariskunta! Ihan kuin kuva olis otettu jostain mtv music awardseista ja olisit american idolin kainalossa, suomen Adam Lambert
Miehesi on tosiaan ainoa hyvännäköinen tässä ketjustta, onnittelut!Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:Ihana, kiitos Sanoin muuten ukolle kun viimeemmäksi tuli parturista että se on ihan Adam Lambertin näköinen!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kielletty, olette näyttävän näköinen pariskunta! Ihan kuin kuva olis otettu jostain mtv music awardseista ja olisit american idolin kainalossa, suomen Adam Lambert
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:jaaha. No mehän voidaan sitten vaihtaa sukupuoliamme näppärästi jos alkaa kyllästyttää. Sehän on nykyään ihan normaaliakin.Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Miun ukkosein
Anteeksi, mutta jos miessukupuoli alkaa kyllästyttämään miestäsi, niin hänestä saisi helposti naisen kasvojen perusteella. Niin on "lintumaiset" ja sirot piirteet. Muuten näyttää ihan mukavalta tapaukselta.
Olishan nuo lapset tuossa hoidettavana muttei kiinosta ku mussutan päivät pitkät tässä koneella ja kommentoin kaikkee.Alkuperäinen kirjoittaja harmaaja:No elä laita. Piti tulla vaan kommentoimaan et minäpä en laitakkaan.. Eikö oo muuta tekemistä?Alkuperäinen kirjoittaja KOmeimman vaimoke:Minen tod laita. Ei ostais mulle mies enää ruokaa ja kaikkee kun vetäis sellasen herneen nenään et huhhuh
Peesi.Alkuperäinen kirjoittaja Ikiteinix:Minusta tulisi 99,9% varmuudella heti sinkku, jos laittaisin miehestä kuvan!
mä tiedän sun miehesi.. oltiin joskus samalla luokallaAlkuperäinen kirjoittaja idunnor::heart:
i=5586688.jpg][/URL]
AijaaAlkuperäinen kirjoittaja tuttuja näkyy:mä tiedän sun miehesi.. oltiin joskus samalla luokallaAlkuperäinen kirjoittaja idunnor::heart:
i=5586688.jpg][/URL]
asutteko treella vielä?Alkuperäinen kirjoittaja idunnor:AijaaAlkuperäinen kirjoittaja tuttuja näkyy:mä tiedän sun miehesi.. oltiin joskus samalla luokallaAlkuperäinen kirjoittaja idunnor::heart:
i=5586688.jpg][/URL]
Asutaan Juu sanoin, hänelle heräs mielenkiinto että kuka sinä oletAlkuperäinen kirjoittaja tuttuja näkyy:asutteko treella vielä?Alkuperäinen kirjoittaja idunnor:AijaaAlkuperäinen kirjoittaja tuttuja näkyy:mä tiedän sun miehesi.. oltiin joskus samalla luokallaAlkuperäinen kirjoittaja idunnor::heart:
i=5586688.jpg][/URL]
en olekkaan paljon nähnyt vanhoja luokkakavereita, ihan kiva nähdä, että joku muukin on saanut lapsia aikaiseksi, kun itse ollut ekoja kaveripiirissä, joilla perhettä
Sano Jiille terkut vanhalta luokkakaverilta..
voit sanoa, että ala-asteella oltiin muistaakseni 3-6luokat, S-kirjaimella nimi alkaa ja vaaleat hiukset oli silloin voipi olla ettei muistakkaan...Alkuperäinen kirjoittaja idunnor:Asutaan Juu sanoin, hänelle heräs mielenkiinto että kuka sinä oletAlkuperäinen kirjoittaja tuttuja näkyy:asutteko treella vielä?Alkuperäinen kirjoittaja idunnor:AijaaAlkuperäinen kirjoittaja tuttuja näkyy:mä tiedän sun miehesi.. oltiin joskus samalla luokallaAlkuperäinen kirjoittaja idunnor::heart:
i=5586688.jpg][/URL]
en olekkaan paljon nähnyt vanhoja luokkakavereita, ihan kiva nähdä, että joku muukin on saanut lapsia aikaiseksi, kun itse ollut ekoja kaveripiirissä, joilla perhettä
Sano Jiille terkut vanhalta luokkakaverilta..
No vetäähän se sillon vertoja.Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:Miun mies =) Eihän se vertoja vedä teidän miehille, mut silti se on miun ihana rakas :heart: Ei se ulkonäkö ole tärkein =)