Miesten kuvat pinoon, Savanna aloitti komealla miehellä... Onko jollain laittaa vielä komeammasta kuva? Omasta siis :D

• Viestiketjun aloittaja ddd
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Miun ukkosein

Anteeksi, mutta jos miessukupuoli alkaa kyllästyttämään miestäsi, niin hänestä saisi helposti naisen kasvojen perusteella. Niin on "lintumaiset" ja sirot piirteet. Muuten näyttää ihan mukavalta tapaukselta.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kielletty, olette näyttävän näköinen pariskunta! Ihan kuin kuva olis otettu jostain mtv music awardseista ja olisit american idolin kainalossa, suomen Adam Lambert ;)
Ihana, kiitos :LOL: Sanoin muuten ukolle kun viimeemmäksi tuli parturista että se on ihan Adam Lambertin näköinen! :)

toinen vieras
Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:
Kielletty, olette näyttävän näköinen pariskunta! Ihan kuin kuva olis otettu jostain mtv music awardseista ja olisit american idolin kainalossa, suomen Adam Lambert ;)
Ihana, kiitos :LOL: Sanoin muuten ukolle kun viimeemmäksi tuli parturista että se on ihan Adam Lambertin näköinen! :)
Miehesi on tosiaan ainoa hyvännäköinen tässä ketjustta, onnittelut!

Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Miun ukkosein

Anteeksi, mutta jos miessukupuoli alkaa kyllästyttämään miestäsi, niin hänestä saisi helposti naisen kasvojen perusteella. Niin on "lintumaiset" ja sirot piirteet. Muuten näyttää ihan mukavalta tapaukselta.
:LOL: jaaha. No mehän voidaan sitten vaihtaa sukupuoliamme näppärästi jos alkaa kyllästyttää. Sehän on nykyään ihan normaaliakin.

KOmeimman vaimoke
Alkuperäinen kirjoittaja harmaaja:
Alkuperäinen kirjoittaja KOmeimman vaimoke:
Minen tod laita. Ei ostais mulle mies enää ruokaa ja kaikkee kun vetäis sellasen herneen nenään et huhhuh :(
No elä laita. Piti tulla vaan kommentoimaan et minäpä en laitakkaan.. Eikö oo muuta tekemistä?
Olishan nuo lapset tuossa hoidettavana muttei kiinosta ku mussutan päivät pitkät tässä koneella ja kommentoin kaikkee.

tuttuja näkyy
Alkuperäinen kirjoittaja idunnor:
Alkuperäinen kirjoittaja tuttuja näkyy:
:heart:
i=5586688.jpg]
[/URL]
mä tiedän sun miehesi.. oltiin joskus samalla luokalla :)
Aijaa :D
asutteko treella vielä?

en olekkaan paljon nähnyt vanhoja luokkakavereita, ihan kiva nähdä, että joku muukin on saanut lapsia aikaiseksi, kun itse ollut ekoja kaveripiirissä, joilla perhettä :)

Sano Jiille terkut vanhalta luokkakaverilta.. :D

i=5586688.jpg]
[/URL]
asutteko treella vielä?

en olekkaan paljon nähnyt vanhoja luokkakavereita, ihan kiva nähdä, että joku muukin on saanut lapsia aikaiseksi, kun itse ollut ekoja kaveripiirissä, joilla perhettä :)

Asutaan :) Juu sanoin, hänelle heräs mielenkiinto että kuka sinä olet :D

tuttuja näkyy
i=5586688.jpg]
[/URL]
asutteko treella vielä?

Asutaan :) Juu sanoin, hänelle heräs mielenkiinto että kuka sinä olet :D
voit sanoa, että ala-asteella oltiin muistaakseni 3-6luokat, S-kirjaimella nimi alkaa :) ja vaaleat hiukset oli silloin :) voipi olla ettei muistakkaan...

Yhteistyössä