Hakutulokset

1. M

Clomifem-hoidosta plussanneet!

Tänään oli meillä eka neuvola, ultrassa saatiin taas nähdä pikkunen. <3 Sehän oli kasvanu hurjasti. Onnellinen olo. :) Mukavan olonen terkkarikin oli. Jänskää kun se noin kasvaa. Vähäsen piti tirautta itkua, varsinkin ku se terkka sano, että kohtu on kasvanu hyvin, eli kaikki toimii oikein...
  2. M

*~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Heinäkuussa

Lillave<3: mulla kohtu tyhjeni itsekseen 5+3, viikon päivät kesti, ei mitään suurempia kipuja. Olin jo ehtinyt varata ajaan yksityiselle varhaistultraan, joten päätin mennä sinne joka tapauksessa tsekkaamaan onko kohtu täysin tyhjentynyt. Olihan se. Keskenmenon jälkeen ajatukset mulla pyöri...
  3. M

Lillave olen hirveän pahoillani puolestanne, ihan meni itselläkin kylmät väreet ja tuli tippa linssiin, niin kovasti tuli oman km:n jälkeinen koettu tuska mieleen. Mutta jos tämä nyt tosiaan km on, niin anna itsellesi aikaa surra. Itse tein väärin menemällä samana päivänä töihin, viikon ainakin...
  4. M

monet ootte jo niin pitkällä, hienoa! :) kaktuspiikillä on pian jännät paikat :P Täällä vointi edelleen hyvä, välillä on etovaa oloa, yhtenä iltana olin varma, että oksu tulee, mutta ei onneksi. Vatsaa ei ole enää juurikaan nippaillut, pelottaa, että kaikki ei ole hyvin. Vaikka kovin on...
  5. M

Mulla on nyt mielessä niin paljon kysymyksiä, ja moni täällä jo raskaudessa sen verran pitkällä, että varmaan osaisi näihin vastata. Kun mulle on hirveän epäselvää mihin mun pitää itse varata aikaa, neuvolaan oon menossa parin viikon päästä, mutta gyne suositteli varaamaan jo ultriin aikoja kun...
  6. M

lillaVe viime keskenmenossa mun testin plussan oli sellasia haaleita, mutta ihan näkyviä viivoja, perjantaina oli melkein yhtä vahva kuin kontrolli, ajattelin tehdä vielä maanantaina niin on varmempi olo. Ja todellakin odotin jo vahvaa plussaa. Mutta testi näytti lähes negaa. En voinu uskoa sitä...
  7. M

Hannavä meidän ei tarvinnut mitään lomakkeita täytellä, oli tuttu gyne siis, koko lapsettomuuden ajan ollu mun lääkärinä. Mutta ihmeellinen olo edelleen. :) Neuvola olis parin viikon päästä. Ei millään malta odottaa sinne. :D Onnea Marhula kihalautumisen johdosta! :)
  8. M

Heipä hei taas tännekkin. :) Pelätty varhaisultra oli tänään, jännitti niin älyttömästi. Mutta gyne löysi sieltä heti sykkivän sydämen. Kyllä tuli tällä likalla tippa linssiin. Nyt uskaltaa olla vähän positiivisimmin mielin, vaikka nyt mitä tahansa voikin vielä tapahtua. Mutta iloitaan tästä. :)...
  9. M

Ultrassa käyty tänään. Ajat olivat tunnin myöhässä ja ihan järkyttävä olo, jännitti, oksetti ja pyörrytti kun oli jännityksen päälle vielä hirveä nälkä. Gyne hihkas ilosena, että mahtava juttu kun plussa tuli, seuraavaksi käski riisua housut ja hypätä pöydälle. Ensimmäiset sanat oli: "kyllä...
  10. M

Kyllä mua sitten aivan oksettaa kun jännittää niin kovasti torstainen ultra. Oon nähnyt jos jonkinmoisia unia kyseisestä tapahtumasta, eikä tokikaan mitään kivoja. Nyt on antanu ittellensä luvan olla onnellinen tästä raskaudesta, mutta kun ultra lähenee, niin pakko ottaa faktat huomioon. Hieman...

Yhteistyössä