LillaVe<3 Suuret myötätunnot täältä, ja voimia ja onnea uuteen koetukseen! Toivotaan että pian tärppää uudestaan paremmalla onnella.
Uskomatonta, että useat teistä ei ole päässyt saman tien
keskenmenon tapahduttua tutkimuksiin! Itse koin saavani tosi hyvää palvelua täällä Helsingissä. Mulla km tapahtui siis tossa kesäkuussa samana päivänä, kun olisi pitänyt olla ensimmäinen neuvola (rv 7 tai 8). Verenvuoto oli alkanut edellisenä iltana, mutta yritin olla vielä rauhallisin mielin, koska se ei niin hirveän runsasta vielä ollut, eikä kivut ollut lääkettä vaativaa luokkaa. No, aamupäivällä sitten vuosin edelleen verta ja satuin näkemään sen, mikä sieltä tuli ulos. Ei ollut siinä vaiheessa enää mitään epäilystäkään, ettei se nyt olisi ollut siinä. Mietittiin miehen kanssa hetki mitä tehdään, ja päätettiin mennä sinne neuvolaan, kun aika oli kuitenkin jo olemassa, ja kysellä siellä että mitäs nyt. Neuvolan täti oli ihana ja antoi heti "kriisiapua", lohdutteli siinä ja soitti Kättärille että mitäs nyt pitää tehdä. Kättärille mut sitten lähetetiin siitä saman tien päivystykseen. Ultrattiin, ja kohtu todettiin tyhjäksi. Samalla oli kiva kuulla, kun lääkäri ei havainnut mun sisisuskaluissa mitään syytä keskenmenolle. Otettiin myös verestä istukkahormonit, jotta nähtiin onko kääntynyt laskuun, ja niitä olisi seurattu vielä ellei ne olisi olleet jo lähes nollassa valmiiksi. Mulla ainakin se ultraan pääsy helpotti vähän siinä surun keskellä kun tuli sellanen olo että musta huolehditaan kyllä. Eikä myöskään jäänyt epäilyksiä siitä että olis voinu tarvita lääkkeellistä apua tai kaavintaa tyhjennykseen.. Todella hurjalta kuulostaa, ettei kaikilla ole tilannetta heti tarkastettu.
Toiveikas84 & Nallu, hyvä kuulla että kivut tulee ja menee muillakin.
Ehkä niitä alkaa tulla lisää taas myöhemmillä viikoilla kun kohtu alkaa tosissaan kasvamaan.
Kilu87 kiva kun kerroit että sullakin on ollu värillisempääkin vuotoa, pystyn nyt itekin vähän rauhottumaan asian suhteen.
Mam_87 Hyvä ettei käynyt pahemmin! Uskomatonta kyllä ettet päässyt kunnon tutkimuksiin, ei voi kun ihmetellä..
Onnea pienistä
sydänäänistä niitä kuulleille! :heart:
Mulla on tänään ensimmäinen kerta, kun joudun teeskentelemään etten olisi paksuna, ja että joisin muka alkoholia. Meille on tulossa ihmisiä illalla kylään syömään. Suuret sotasuunnitelmat on jo laadittu, miten mun lasit täytetään alkoholittomalla viinillä muiden huomaamatta jne jne...
Vielä en tosiaan uskalla kertoa koko kansalle. Ainoastaan ne lähimmät ystävät ja siskoni tietävät, koska heille halusin sillon kertoa keskenmenostakin, ja sen jälkeen he ovat halunneet olla hengessä mukana ja kuulla kaikki uudet kuulumiset. Ihan kiva kyllä niin, koska oon kuitenkin niin innoissani tästä (vaikkakin hyvin peloissani), että olis vaikea pitää kaikki vielä itsellä.
Hyvää viikonloppua kaikille!
Nanna 6+0 POKS!