Hakutulokset

1. M

*~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Heinäkuussa

Ja tuosta varhaisultrasta, soittelin viime viikolla aikaa ja se olis tämän viikon torstaina 6+2 silloin. Turhan aikasin on, oon sitä yrittänyt nyt muuttaa, mutta lääkärit on niin sopivasti kesälomalla. :/ Saa nähdä näkyykö siellä yhtään mitään vai alkaako hirveät piinaviikot siitä, saa pelätä...
  2. M

Mulla on täällä nyt vähän vähemmän tärkeämpi ongelma, nimittäin akne. Mulla siis PCOS ja sen kunniaksi oon saanu mahtavan aknen jo vuosia sitten, johon oon lääkekuuriakin syönyt. Nyt yritysaikana oon käyttänyt kuitenkin vielä skinoren-voidetta, mutta plussan jälkeen lopetin sen käytön. Ja nyt...
  3. M

Hei kaikille! Täällä olisi yksi esikoista odottava. :) La 11.3, esikoinen, SeKS Itse soitin heti plussattua aikaa neuvolaan ja varhaisultraan, kun omat ja miehen työvuorot ovat niin hankalia ja menevät päällekkäin, että näin parempi kun on ajoissa liikkeellä. :) Mulla todettiin viime...
  4. M

Clomittaret 2012

Raita12 onnea oikein kovasti! :flower: :) Halaukset sitä kaipaaville. :heart: Täällä voidaan hyvin, ensi torstaille olisi ultra, mutta yritän saada uutta aikaa, koska tuo niin kovin aikaisin. Huomaan, että olen ollut huomattavasti rauhallisempi ja levollisempi kuin sen km raskauden...
  5. M

Clomifem-hoidosta plussanneet!

Kyllä aika menee hitaasti.. Mies töissä melkein yötä päivää kun itsellä pitkät vapaat. Huoh. Oon melkein koko päivän selaillu nettiä ja ahminu tietoa kaikesta mahdollisesta raskauteen ja sen jälkeiseen liittyvästä. Lisäksi ollaan miehen kanssa sovittu, että kerrotaan muille raskaudesta vasta...
  6. M

Soittelin uudestaan siitä ultra-ajasta, nyt oli toinen täti puhelimes, ja se sano, että no on kyllä aikasin, ei tuolloin mitään kuulu eikä välttämättä näykkään. Oli kuitenkin tosi huonosti aikoja kun lääkärit ei oo ilmottanut vielä heinäkuun lopun vastaanottoaikoja, joten soittelen ens viikolla...
  7. M

Millä viikolla ootte käyny varhaisultrassa, jos ootte? Soitin äsken ajan ja ajanvaraustäti siellä laskeskeli, että ens viikon torstaina, että silloin vois olla hyvä, oon sillon siis rv 6+2? Näkyykö sillon mitään vielä ja varsinkin kuuluuko? Ei huvittaisi turhaan mennä liian aikasin, ja jos ei...
  8. M

Clomittaret 2012

Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille. :/ Tervetuloa tilli84, toivottavasti olis vain pikavisiitti. :) Pamsku koska teet uuden testin? Mä näen tos kyllä tosi haalean viivan. :P Kumpa se siitä vahvistuis. :) Kiitokset kaikille onnitteluista ja kiitokset siitä, että ootte kaikki niin...
  9. M

Tänään on 4+6. Ensimmäistä odotan. Sain huhtikuussa varhaisen keskenmenon ja tuntuu, ettei siitä oo vielä läheskään toipunu. Mutta mennään pikkuhiljaa. Lueskelen tässä tarkemmin muiden tietoja kun ehdin. Toivottavasti sais pysyä tällä palstalla. :)
  10. M

Hei kaikille! :) Saanen liittyä teidän joukkoon? Eilen testasin plussan, ja olo on kyllä epätodellinen, kun vain pysyisi tällä kertaa matkassa. :/
  11. M

Clomittaret 2012

En mä malttanu odottaa keskiviikkoon. Tein äsken testin ja sieltä tuli plussa. En voi uskoa tätä todeksi. Tippa tuli kyllä linssiin, uskomaton olo. :) Nyt vaan pitää yrittää olla stressaamatta turhia, ottaa vastaan kaikki paska, jos on tullakseen eikä etukäteen pelätä, niin helppoa kun se on sanoa.
  12. M

Clomittaret 2012

Pääsin reissusta kotiin, ja täällä yksin kuluttelen aikaani. Ja ajattelin sitte tehdä ovistestin, ihan vaan kiusatakseni itseäni. Ja siihen tuli vahva plussa. O-ou. Vertasin sitä heti tohon Alisan tekemään ovistestiin ja mun oma oli pikkusen vielä tummempi. Nyt nousi toiveet niin korkealle, vähä...
  13. M

Clomittaret 2012

Huomenna oli tarkotus tehdä testi, mutta en tee, kun tuli suunnitelmiin muutoksia. Eli teen sitten keskiviikkona. Pakko olla töistä vapaapäivä kun testin teen, kun oon niin rikki koko päivän, ettei oo kiva mennä töihin. Viime yönä näin unta, että tuli vahva viiva testiin, ja parku meinas tulla...
  14. M

Clomittaret 2012

Djap en osaa yhtään sanoa mikä mun kierron pituus on. Kun oon pregnylin tai terojen avulla ne menkat saanu. Mutta viime kierros mulla oli ovis tai ainakin oli niin kovat menkkakivut mitä ei normisti pelkkien terojen kans tuu. Ja kierto oli suunnilleen 28 tai jotain sinne päin. Mutta jotenkin on...
  15. M

Clomittaret 2012

Mulle gyne sano, että ovista pitää ruveta testaamaan kp 10, joten alotin varuuksi 8 päivänä. :D Toivottavasti Lilleri82 toi kipu tulis jostain kivasta. Kannattaa ainakin mun mielestä testata vielä muutaman päivän päästä. :) Jajaja omaa napaa. Mua jännittää hirveesti tehdä testiä. En millään...
  16. M

Clomittaret 2012

Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille. :( Another kurjaa tuo ovulomattomuus. Muutenkin odottavan aika on pitkä ja tavallaan odottaa turhaan koko kierron. :/ Toivotaan, että ens kiertoon sun kroppa taas terästäytyy. :) nellustiina otan clomit aamupalan aikoihin. yritän ottaa suunnilleen...
  17. M

Clomittaret 2012

Kovasti onnea plussanneille! Tarrasukkia matkaan! :) Ja tsemppaushalit kaikille vastoinkäymisiä kohdanneille! :/ Anteeks tällänen pikakuulumiset ennen töihin lähtöä. Elikkäs soittelin verikokeiden tuloksista ja mulla oli kaikki NORMAALIA. Vaikka lekurikin sano, että vikaa sulla on...
  18. M

Clomittaret 2012

Onnea plussanneille, kyllä tuo meidän pino tosta vähenee! :) Rimpatti onnea oviksesta, pidetään peukkuja, että nyt olis tärppikierto! Pahoittelut negasta Raita12, voi kun tulis vaan myöhänen plussa, kun vattaakin noin juilii :) Sanzu ihanaa kesää sullekkin, kyllä tuo tauko olis...
  19. M

Clomittaret 2012

Eilinen oli kyllä taas sellanen ilta, että itketti kaikki asiat. Parasta oli se, kun kerroin meidän lapsettomuudesta ja hoidoista yhdelle hyvälle ystävälle, jota en oo aikoihin nähnyt kun hän on ollut ulkomailla. Noo, siinä itkeä tihrustin ja sain koottua itteni varmaan kaksi minuuttia ennen kun...
  20. M

Clomittaret 2012

PikkuJellona mulla oli ihan samat fiilikset, kun miehen piti viedä simppanäyte. Tuli semmonen tunne, että anteeksi kun mun viallisuuden takia joudut tehä tommosta. Vaikka tosiaan itte saa kärsiä kaikkien clomien haittavaikutukset, varsinkin ne KUUMATAALLOT. Tuskin maltan niitä odottaa ku tänään...

Yhteistyössä