Töttöröö!
Ilmoittaudun mukaan maaliskuisia murusia odottaviin. Entuudestaan meillä on tyttö, joka on päivälleen 2 vuotias. Kolmen testin jälkeen alan pikkuhiljaa uskoa, että raskaana tässä taas ollaan, mutta aika varautunut olo on kuitenkin vielä kaiken tulevan suhteen..
Minipillerit vei multa kuukautiset kokonaan melkein vuodeksi ja jätin ne pois kesäkuun alussa. Yhdessä ajateltiin, et kestää varmasti hetken, että kroppa palautuu normirytmiin. Noh, ei tullut edelleenkään menkkoja, vaan tuli haalea plussa toissapäivänä. Kaksi testiä tehnyt sen jälkeen ja samaa sanovat nekin. Tein testin ihan vaan varmuuden vuoksi, kun tarkoitus oli mennä kesän kohokohtajuhliin Ilosaarirockiin. Kävin äsken siellä pyörähtämässä, mut humalaisten ihmisten näkeminen (varsinkaan oman miehen) ja ihan ääretön itkuherkkyys eivät olleet näköjään hyvä yhdistelmä, joten tämä rokki menee sitten näin
Oon myös äärimmäisen huono teeskentelemään ja valehtelemaan, joten taidan säästyä parhaiten kysymyksiltä pysymällä neljän seinän sisällä, vaikkei ihan ideaaliratkaisu tämäkään taida olla... Itkuherkkyyden lisäksi jo nyt huomattavissa turvotusta, joka tosin voi myös johtua kolmen viimeisen päivän järkyttävästä mässäilystä....
Fiilikset on jotenkin ristiriitaiset juuri nyt.Olen toki hurjan onnellinen, mutta jotenkin myös shokissa. Onko kellään muulla ollut sellaista vauvauutisen aiheuttamaa lievää paniikkia? Mut onneks on tää yhdeksän kuukauden valmistumisaika...Enkä oikeen osaa edes tarkemmin eritellä, mitä tää mun paniikki koskee... Ehkä tää tuli niin äkkiä,etten edes meinaa todeksi uskoa ja siitä syystä ei oikein tiedä mitä ajatella ja miten päin olla.
Joku kysyi liikunnasta.. Itse liikun kohtuu paljon ja jatkan liikkumista niin pitkälle kuin hyvältä tuntuu eli toivottavasti viimeisille vkoille asti kuten ensimmäisessäkin raskaudessa. Sykkeitä en hirveästi tarkkaile, vaan enemmänkin omaa oloa. Salit. lenkit ja jumpat kuuluu siis tulevinakin kuukausina asiaan, mut ne kaikkein kovimmat syketunnit saa kyllä jäädä muiden hikoiltavaksi..
Listatietoihin:
Triida la 25.3, 2 lapsi, PKKS
Ikää itsellä kuukausi vaille 28 ja miehellä 30.
Triida ja Milli 3+5