Hakutulokset

1. M

Esikoista yrittämään 2012!

Catida Juu alkaa yritykset sit heti :) Lääkityskin alkaa siinä samassa sitten ni ei tartte sitäkään stressata. Ainut vaa et ne lääkkeet on hirmu kalliita, mut onneks jo hieman sivussa rahaa niitä varten.
  2. M

<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL9 <3<3

Pitää heti tulla tänne kertomaan uutisia :) Elikkäs lääkäri tuossa soitteli mun lääkityksestä. Alotan ne piikit (Klexane) heti kun kierukka poistetaan eli 8.2. :) Sitten kun plussa tulee ni pitää äitiyspoliklinikalle mennä jatko lääkityksestä keskustelemaan.
  3. M

Pitää heti tulla tänne kertomaan uutisia :) Elikkäs lääkäri tuossa soitteli mun lääkityksestä. Alotan ne piikit (Klexane) heti kun kierukka poistetaan eli 8.2. :) Sitten kun plussa tulee ni pitää äitiyspoliklinikalle mennä jatko lääkityksestä keskustelemaan.
  4. M

Piikikäs juu tiedän :) Itsellä oli niitä piikkejä käytössä ennenkun marvean lääkitys voitiin aloittaa. Hirmu kalliitta ne piikit on, mutta onneksi kelalla on se lääkekatto ni ei joudu täyttä hintaa maksamaan koko raskauden ajan :) Marvean ilmeisesti, jos muistan oikein, aiheuttaa sikiön...
  5. M

Tuisku85 kyllä tuo jo vähän kiukuttaa ku niin innoissaan oli ku sinne lääkäriin meni ja oletti, että lääkitys selviää heti. Tosiaan itsellänikin ollut veritulppa jalassa tuossa 2010 alkuvuodesta, jonka takia syön marevania. Yleensähän se lopetetaan puolen vuoden jälkeen tän ikäisellä, mutta...
  6. M

Tosiaan tänään kävin aamulla siellä lääkärissä. No luulin, että sais jo luvan kierukan poistoon, mutta ei.. Tämän lääkärin pitää vielä konsultoida jotain toista lääkäriä.. Kyllä pitää hirmu vaikeasti tämäkin tehdä.. Nyt sitten odotellaan torstaihin, jolloin minulla on soittoaika tämän...
  7. M

Tänään kävin aamulla siellä lääkärissä. No luulin, että sais jo luvan kierukan poistoon, mutta ei.. Tämän lääkärin pitää vielä konsultoida jotain toista lääkäriä.. Kyllä pitää hirmu vaikeasti tämäkin tehdä.. Nyt sitten odotellaan torstaihin, jolloin minulla on soittoaika tämän päiväiselle...
  8. M

Sennay, juu voi minut laittaa listaan. Eli olen 23v. ja todennäkösesti yritysten alottaminen alkaa helmikuussa.
  9. M

Non niin, nyt on varattu aika lääkärille. :) Maanantai aamuna ollaan taas selvempiä lääkityksen suhteen ja sitten voi varata ajan keirukan poistoon. Jännittää jo kovin mitä lääkärissä sanotaan ja ei millään malttaisi odotella. :)
  10. M

Non niin, nyt on varattu aika lääkärille. :) Maanantai aamuna ollaan taas selvempiä lääkityksen suhteen ja sitten voi varata ajan keirukan poistoon. Jännittää jo kovin mitä lääkärissä sanotaan ja ei millään malttaisi odotella. :)
  11. M

Heispan kaikille, Täällä uus kuumeilija. Oon kirjotellu tonne toiseen keskusteluun viime kesänä jo, mutta sillon päätettiin miehen kanssa kuitenkin vielä odotella hieman, että saisin työjutut kuntoon ja muut. Nyt sitten tarkotus ois alotella tässä alku vuodesta yritys ja huomenna...
  12. M

Heippa Tuossa muistaakseni viime kesän tienoilla kirjottelin tänne näin. Päätettiin kuitenki miehen kanssa silloin, että vielä ei vauvan aika ole. Nyt itsellä vakituinen työpaikka ja muutkin asiat mallillaan. Ollaan puhuttu, että nyt alku vuodesta alkaa meidän yrittely. :) Huomenna...
  13. M

<3 <3 The Esikoisesta Haaveilevat <3 <3 vol. 6

Minulle voi muuttaa kiertopäiviin 5. Ei mitää erityistä. Lääkäri käynti lähestyy ja hieman jännittää. :)
  14. M

Kattelin tuota listaa, sinne minulle laitettu vahingossa kiertopäiväksi 30? vaikka vasta tään on 28.. :)
  15. M

tiuhti, kiertopäivä ois 23 ja kierronpituus on yleensä siinä 29-30 ja ikää tosiaan vielä vähän aikaa 22v. :) Heinäkuussa alkaa varmaan meijän yritykset. :)
  16. M

Heei! Täällä uusi palstalainen ilmoittautuu :) Jokusen aikaa jo taustalta luskellu näitä ja nytten omakin vauva haave lähtee eteenpäin, joten on hyvä vihdoin kirjotellakin tänne. Tosiaan itsellä varattu aika kierrukan poistoon juhannuksen jälkeen ja sitten jutellaan lääkityksestä, koska...

Yhteistyössä