Hakutulokset

1. M

<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 10 <3<3

Hitsi, täällä pitäisi yrittää malttaa vielä hetki, että saa tehdä testin. Kauheasti haluaisin jo, mutta jos nega tulee niin sitä pettyy valtavasti. Olen yrittänyt olla lukematta mitään raskausoireita sun muita. :D Reilu viikko ollu mahan kipuilua ja nyt tällä viikolla juilinut enemmän. Myös...
  2. M

Esikoista yrittämään 2012!

Jospa sitä päivittelisi omia kuulumisia kanssa. Tänne siis ei erityistä :) Vähän ollu maha kipeenä, semmost hassua juilintaa ja välillä vihlonu. Tänä aamuna kylkeen vähän särki, mut se meni ohi sitten. Myös semmost ällötystä ollu ja välil semmonen olo et vois oksentaaki. Oon vaa miettiny et...
  3. M

Jospa sitä päivittelisi omia kuulumisia kanssa. :) Tänne siis ei erityistä :D Vähän ollu maha kipeenä, semmost hassua juilintaa ja välillä vihlonu. Tänä aamuna kylkeen vähän särki, mut se meni ohi sitten. Myös semmost ällötystä ollu ja välil semmonen olo et vois oksentaaki. Oon vaa miettiny...
  4. M

Mukavaa Naistenpäivää kaikille naisille!! :) Galluppiin jos vastaisi. :) Me ollaan päätetty miehen kanssa, että halutaan tietää kumpi olisi tulossa. Tietysti, jos toinen ei halua näyttää ni eihän sille mitään voi. :) Eli ei se kumminkaan niin tärkeää ole. Itselle kanssa aivan sama kumpi...
  5. M

On noi terveyskeskuksen tädit taas niin ihania. Tänään soittelin papakokeen tuloksia, jossa kävin paria päivää ennen kierukan poistoa. No siellä se sano, että kaikki on ihan ok, mutta kierukka aiheuttanu jotain muutoksia. Ja eihän se sit kertonu sen enempää vaan huomiselle soittoaika lääkärille...
  6. M

<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL9 <3<3

Sanja Tuolla listassa on merkittynä minulle kp3, mutta nyt mennään jo kp5. :) On noi terveyskeskuksen tädit taas niin ihania. Tänään soittelin papakokeen tuloksia, jossa kävin paria päivää ennen kierukan poistoa. No siellä se sano, että kaikki on ihan ok, mutta kierukka aiheuttanu jotain...
  7. M

Onnea Sanjalle plussasta! :heart:
  8. M

Meillä varmaa mä kuumeillu vauvasta vuoden verran. Ja mieheltä kyselly jo ennen viime kesää et koska meille tulis vauva :) Tarkotus oli jo viime kesänä alottaa yritys, mutta minullakin vain määräaikainen sopimus oli töissä. No työpaikka vakinaistettiin lokakuussa ja päätettii hiuka odotella, kun...
  9. M

No niinhän siinä sit kävi, että se täti tuli kylään sittenkin. Hieman harmittaa kyllä, mutta eikun uutta yritystä kohti.
  10. M

Oo onnea nelliellille! :) Täällä se täti pamahti aamulla kylään. Hieman harmittaa, mut eikun uutta yritystä kohti. Elikkäs nyt vois vissii päivitellä mulle kp1 ja yk2.
  11. M

No voihan pöh sanon mä. Aamunen testi näytti negaa. Kumminkaan täti ei oo tullu kylään vielä. Kävin nyt yhen testin ostamassa varoiks, mut en varmaa sitä tee ku joskus viikonlopun jälkeen jos tätiä ei näy. Vaikka kuinka ois asennoitunu siihen, et ei se välttämättä heti tärppää ni tulee silti...
  12. M

No voihan pöh sanon mä. Aamunen testi näytti negaa. Kumminkaan täti ei oo tullu kylään vielä. Kävin nyt yhen testin ostamassa varoiks, mut en varmaa sitä tee ku joskus viikonlopun jälkeen jos tätiä ei näy. Vaikka kuinka ois asennoitunu siihen, et ei se välttämättä heti tärppää ni tulee silti...
  13. M

Täällä mahassa myllertää ja välillä on ällö olo. Tätiä ei oo vielä kuulunut kylään vaikka kiertopäiviä jo 28. Toivon et jäis tulemattakin :D Tein tänään tommosen pregcheckin testin, joka näytti negaa. Huomen aamulla aattelin tehdä apteekin oman testin ja jos ei tätiä vielä näy ni työpäivän...
  14. M

Musta myös tää ketju on hyvä :) Tänne on mukava tulla kirjottelemaan ja lueskella toisten kirjotuksia. Itsellä tosin kans ei vielä oikee oo paljoa kerrottavaa tänne ni harvemmin tulee kirjoteltua. Tosiaan mulla menossa nyt kiertopäivä 28.. Mahakipua on ollut viikonlopusta asti, välillä...
  15. M

Ensi viikolla täälläkin pitäisi testailla. :) Erityisiä oloja ei oo oikeestaan kyllä ollut. Voi olla kans et en oo kauheesti huomannu ku keskittyny kipeenä olemiseen. Toivotaan, että se ei haittaisi plussan tuloa. Viikon kohta ollut kurkku kipeä ja ääni kadoksissa. Välillä on iltasin...
  16. M

Ensi viikolla täälläkin pitäisi testailla. :) Erityisiä oloja ei oo oikeestaan kyllä ollut. Voi olla kans et en oo kauheesti huomannu ku keskittyny kipeenä olemiseen. Toivotaan, että se ei haittaisi plussan tuloa. Viikon kohta ollut kurkku kipeä ja ääni kadoksissa. Välillä on iltasin...
  17. M

Jippii se on nyt sit pois! :) Aamulla kävin kierukan poistattamassa ja ei tuntunu missään. Samalla sain ohjeet lääkkeisiin ja perjantai iltana alkaa piikkien pistäminen ja samalla sitten yritys. Tuli myös rautatableetteja sekä b-vitamiinia ostettua. Toivotaa et tärppäis nopee :)
  18. M

Jee nyt se on pois! :) Aamulla kävin poisttamassa kierukan ja sain ohjeet lääkitykseen. Eli lääkäriltä lupa saatiin alottaa perjantaina yritykset, kun samalla illalla alotan piikit. Rautatabletteja ja b-vitamiinia lääkäri suositteli ni niitäki tuli ostettua. Elikkäs minut voi lisätä listaan...
  19. M

Meilläkään kumpikaan ei oo enemmän sen vauvahankkeen eteenpäin viejä. Minä nyt ehkä enemmän kattelen kaikkii tavaroita mitä tarttee ja näytän miehelle. Nyt enemmän mieski kiinnostunu niistä ja kattoo niitä. Vaatteita ollaan käyty yhdessä hypistelemässä kaupassa. Ja ite varmaan stressaan näist...
  20. M

En ookkaa vähää aikaa kirjotellut tänne. Onnea ensinnäkin plussasta Apinalle! Ite tässä joutunu olemaan vähän sairaslomalla ja ravaamaan lääkärissä. Sekä välissä töissä yrittäny olla. Parisen viikkoo sit alko tulee hirvee vessahätä koko ajan. Piti lähtee töistä lääkäriin ku en pystyny olee...

Yhteistyössä