Mäkin olen joka päivä käynyt lukemassa, mutta en ole jaksannut kommentoida mitään... :ashamed: Eikä me olla vielä miehen kanssa puhuttu, koska ei yksinkertaisesti ole ollut aikaa. Oon nyt tehny iltavuoroja monta päivää putkeen niin ei kyllä olla nähtykkään miehen kanssa kuin öisin
Eilen ois ollu aikaa mutta halusin vaan olla ja hengailla rauhassa miehekkeen kanssa.
Kestoilua olen miettinyt, että tulen sitä ainakin kokeilemaan. Lapsiperheellisistä tutuistani itseasiassa kukaan ei kestoile, joten käyttäjäkokemuksia olen lukenut vain blogeista/palstoilta.
Häät haluan joskus, mutta en oikein tiedä millaiset. Jotain perinteistä kuitenkin, mutta mulla on vähän hankala mies. Se ei haluis tanssia häätanssia, mutta aion kyllä pakottaa sen
Sitte se ei halua bändiksi mitään perinteistä, eikä se tosiaan halua mitään "typeriä leikkejä". En itsekkään niistä leikeistä välttämättä välitä, mutta jos ne onnistuu hyvin niin mikä ettei.
Mut eipä ole hirveän ajankohtaista noita häitä miettiä kun ei se mies ole edes kosinnut!
Ja ei,en tod. aio kosia huomenna, koska haluan että mies kosii...
Satuhäitä katson aina, mutta tällä kaudella parit ovat olleet... noh,mielenkiintoisia.. En viitsi sen enempää maanantaista paria kommentoida, mutta sen verran tarvii sanoa, että ne käytöstavat... En siis itse ole mikään käytöksen kävelevä käsikirja (vai miten se kirjoitetaan), mutta jotain rajaa hei. On ihan jees, että ei esitetä mitään ja ollaan aitoja, mutta pitääkö ihan oikeasti kiroilla koko kansan edessä noin paljon. Ja älkää nyt hirttäkö mua, mutta mua oksetti kun katoin maanantaisen jakson. Lähinnä nimenomaan ton käytöksen takia.
Mutta on kyllä osa täällä kaksplussassa mennyt ihan yli ton kommentoinnin kanssa, varsinkin nää ulkonäkö jne asiat mennyt joillain ihan överiksi.
Alateitse haluan synnyttää ja käyttää kivunlievityksiä. En synnytyksestä jaksa enempää kirjoittaa kun ei vielä ajankohtaista.
Hei käykö kukaan luovuttamassa verta? Itse pyrin suht säännöllisesti luovuttamaan ja tänään kävin taas. Jostain kummansyystä hb oli vain 128 kun se edellisellä luovutuskerralla oli ollut 135 (elokuu?) ja söin vielä rautakuurinkin.
Niin, ja Kymenlaaksosta kirjoittelen.Sen tarkemmin en mielelläni sano,tuokin tuntuu jo liian paljastavalta
Muoks. Meillä on 2 kissaa,tykkäävät olla ulkona paitsi ei niin paljo näin talvisin. Varsinkaan toi naaras