Lumihiutaleelle paljon haleja! Mutta hyvä juttu on juurikin se, että saitte jo nyt tietää asiasta!
Itse olen kertonut lähes kaikille kavereilleni ja se hetkittäin kaduttaakin. Varsinkin kun eräs kaveri kommentoi aina tupakoinnista. On kyllä ihan oikeassa ,että se pitää lopettaa, mutta kun asia ei hänelle kuulu. Ja lopettamista ei todellakaan helpota se, että hän jäkättää, että voin lapset unohtaa jos poltan tupakkaa..
Muuten kaverit ovat kyselleet että miten alkoholin käyttö yrityksen aikana sujuu
Sanoin vain että hyvähän se olisi lopettaa, mutta ainakin oviksen jälkeen pitää olla varovaisempi ja mieluiten tehdä testikin.
Pelkoja on paljon,koska olen kova stressaamaan. Ensimmäisenä lapsettomuus, vammainen/sairas lapsi, taloudellinen ja henkinen jaksaminen, parisuhde jne.
Ja tällä hetkellä tuntuu siltä, että me ei niitä lapsia tehdäkkään. Tuli riideltyä aika pahasti miehen kanssa. Hän kysyi seuraavana päivänä, että pitäiskö jutella ja onnistui eron mainitsemaan. Lähinnä kai tarkoitti, että haluanko minä erota. Menin ihan lukkoon, enkä halua enää puhua koko riidasta. Mitä jos hän oikeasti ajatteleekin, että ero on hyvä ratkaisu?
Tuntuu, että aina tässä käy näin. Meillä menee tosi hyvin pitkän aikaa ja sitten tuleekin joku ihan järkyttävä riita. Ei olla siis vielä puhuttu kunnolla...On vaan tullut mieleen että eikö me ikinä mennäkkään naimisiin ja tehdä niitä lapsia. Mitä teen jos me nyt erotaankin. Milloin mä niitä lapsia teen ja kenen kanssa?
Muut menevät täällä kihloihin ja saavat vauvoja ja meillä piti yritys alkaa huhtikuussa, ja nyt mä mietin, että menikö meidän suunnitelmat sen riidan myötä kokonaan uusiksi. Joo,olis varmaan hyvä puhua eka sen miehen kanssa ennenkun alkaa liikaa miettimään tulevaisuutta, mutta....
Ja menin ostamaan Vauva-lehden, joka tuntuu tällä hetkellä maailman tyhmimmältä ostokselta.
Mutta,jos mä tänään vaikka uskaltaisinkin alottaa puhumisen miehen kanssa. Oon vaan niin huono alottamaan.
Mä sitte joskus ilmottelen että mitä tapahtuu.
Onko teillä ollut sellasia
riitoja jotka on saanut teidät kyseenalaistamaan tulevaisuuden?Riitelettekö usein?